XXL Nutrition

Ervaringen Bell Coaching (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

psycomantje

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Waardering
1.771
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Had iemand in mijn ploeg die betaalde 700 euro per 2 maanden.... mocht de gym gebruiken en kreeg een voeding,training schema. Bijde trokken op nieks.
Kereltje woog 52kg bij 1.78. Super super skinny. Wou clean bulken en krachttrainen. Kreeg een bulk voeding schema, 4200kcal vanuit het nieks. Hij at duidelijk al weinig en moest direct 4200 kcal gaan eten. Dat kon die niet en kon dit ook niet volhouden.
Zijn trainingsschema was pure cardio. Deadlift setjes van 25 reps. Power ropes, sled pulls/pushes etc.....

Vond ik erg triest dat die daar zoveel geld aan gaf zonder te weten of het goed is of niet.

De 'coach' zelf heeft mijn stats qua gewichten en gelijkaardig lichaam. Niets serieus dus. Maar een eigen gym en instagram filmpjes....

imnewhere

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
2.328
Wat een negativiteit hier. Op facebook zie ik de 'amazing transformations' van Bell Coaching toch met enige regelmaat voorbij komen, dus blijkbaar doen ze ook iets goed.

floris.sp

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 okt 2005
Waardering
538
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Wat een negativiteit hier. Op facebook zie ik de 'amazing transformations' van Bell Coaching toch met enige regelmaat voorbij komen, dus blijkbaar doen ze ook iets goed.
Ja want men laat enkel de goede resultaten zien. Als er vrijwel geen verandering is word er niets geshowt. Er zijn ook geen reviews (buiten hun eigen site om) te vinden over de meeste ''coaches''.

De Q&A van Bell coaching lees ik wel altijd met veel plezier

Saitek

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
320
Lengte
1m75
Massa
80kg
Je betaald bij Bell Coaching wel wat meer, maar je krijgt imo er ook wel meer voor terug. Van wat ik heb gezien bij mensen is het niet alleen een beetje trainen om wat af te vallen. Ze helpen je jouw leven volledig anders in te delen, anders te denken over zaken en maken er een leerproces van (in zover jij dat wil natuurlijk). Daarnaast stuk slaap/stress management en nog meer waardoor je meer uit het leven haalt. Ook zetten ze aardig wat mensen op het podium. Kennis genoeg bij die mensen.

Kan mij helaas wel vinden in het stuk met zoveel belachelijk slechte PT'ers / online coaches die bedragen vragen wat echt absurd is.

Bovenaan