XXL Nutrition

Ervaringen bloed doneren

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.039
Waardering
13.495
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Ik roep al veel te lang dat ik me aan wil melden als bloeddoner dus dat heb ik nu eindelijk gedaan.
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met bloed doneren en werk/sport.

dag of 2 rust erna, gewoon weer trainen?
aanpassingen aan voeding?
shit i need to know?

schiet maar raak.
 
Ben je eindelijk on ?
 
12 uur niet sporten en dat is het.
 
Nee dat had ik zelf niet. Had een week of 2 daarna wel plots last van extreme vermoeidheid voor een paar dagen, maar kan niet met zekerheid zeggen of het met elkaar te maken had.
 
Ik roep al veel te lang dat ik me aan wil melden als bloeddoner dus dat heb ik nu eindelijk gedaan.
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met bloed doneren en werk/sport.

dag of 2 rust erna, gewoon weer trainen?
aanpassingen aan voeding?
shit i need to know?

schiet maar raak.
Heb er zelf geen last van. Ga er meestal ook gewoon op de fiets heen (2x10KM). Don't worry.
 
Geen problemen mee, hooguit beetje duizelig na het doneren. Maar ik kan er gewoon achteraan sporten, maar mijn hb en hc is ook gewoon altijd hoog:o
 

Vond KK hier wel wat stof om over na te denken geven m.b.t. bloed geven.
 
Ja, maar als ik die moet lezen is het geen background noise meer :p
Kwam er op neer dat ie bij atleten van hemzelf en bij zichzelf eens in de zoveel tijd wat bloed afnam zodat het lichaam opnieuw bloed kon gaan maken en de bloeddruk optimaal bleef. Maar dit is wel heel beknopt wat ik nu neerpen.
 
Geen problemen mee, hooguit beetje duizelig na het doneren. Maar ik kan er gewoon achteraan sporten, maar mijn hb en hc is ook gewoon altijd hoog:o

ja als je on bent lijkt me dat vanzelf sprekend :roflol:

Heb er zelf geen last van. Ga er meestal ook gewoon op de fiets heen (2x10KM). Don't worry.

top want voor mij is het ong net zo ver fietsen.



thnx for the feedback mensen, afspraak voor testen staat morgen.

wie weer over een maand of 3 wat terug doen voor deze wereld.
 
Zou dan gewoon doneren op een rustdag of na het sporten, goed te doen op zich. Je hb moet ook een bepaalde waarde hebben om te mogen doneren, dus als je het mag zal het ook niet al te veel invloed uitoefenen. Tenzij je diehard een conditiesport doet:p
 
Zou dan gewoon doneren op een rustdag of na het sporten, goed te doen op zich. Je hb moet ook een bepaalde waarde hebben om te mogen doneren, dus als je het mag zal het ook niet al te veel invloed uitoefenen. Tenzij je diehard een conditiesport doet:p


ja doe soms wel 6 reps op bench dus moet wel opletten
 
Back
Naar boven