Fitness Seller

Ervaringen Boldenone

Bezoekers in dit topic

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
4.825
Waardering
410
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Aangezien ik nog geen ervaring heb met boldenone was ik van plan dit in mijn volgende kuur te gaan gebruiken. Helaas heb ik bij veel mensen gelezen dat ze er niet tevreden over waren.

Vandaar dus dit topic wat mij uitsluitsel moet geven of ik het wel of niet ga gebruiken. Laat weten wat je van dit middel vond.
 
Bold bouwt heel traagjes op, maar ik word er droger, harder en hou al mn gewonnen massa erna!
Bold moet je niet gaan gebruiken bij een bf van 16% vb.
Maar als je droog staat ga je lekkere zuivere massa opbouwen!
Aan jou stats te zien zou ik de bold minstens op 750Mg zetten voor minimum 14weekjes
 
Zou, als je aan ganabol kan raken, eerder daarvoor kiezen. Zie ze er in mijn omgeving harder op gaan.
 
Ganabol is geen optie. Als ik 750mg moet gaan gebruiken zou dat betekenen 15ml Ganabol per week. Mij niet gezien vriend. Dan zet ik nog liever 1ml UG Bold meer haha.
 
Ganabol is geen optie. Als ik 750mg moet gaan gebruiken zou dat betekenen 15ml Ganabol per week. Mij niet gezien vriend. Dan zet ik nog liever 1ml UG Bold meer haha.

is het niet zo dat van ganabol vaak de helft van de dosering van ug labs wordt gebruikt

staat me iest van bij dat big maus ook maar 300mg ganabol zette
 
Ik heb er ook geen goede ervaringen mee,ook niet bij hoge doseringen,ben ook van plan om het niet meer te gebruiken,ik vind het maar zwak
 
Bold bouwt heel traagjes op, maar ik word er droger, harder en hou al mn gewonnen massa erna!
Bold moet je niet gaan gebruiken bij een bf van 16% vb.
Maar als je droog staat ga je lekkere zuivere massa opbouwen!
Aan jou stats te zien zou ik de bold minstens op 750Mg zetten voor minimum 14weekjes

Zat ik ook al aan te denken, 750mg voor 14 of zelfs 16 weken. Dit waarschijnlijk incl Insuline (8-10iu pwo, uiteraard opbouwend) en GH (5iu, 5/2). En uiteraard dan nog de Test, maar ben nog aan het denken op hoeveel ik die ga doseren, 750mg of 1000mg. Doel is om zoveel mogelijk droge massa op te bouwen, vet% ga ik niet laten stijgen.
 
Ganabol is geen optie. Als ik 750mg moet gaan gebruiken zou dat betekenen 15ml Ganabol per week. Mij niet gezien vriend. Dan zet ik nog liever 1ml UG Bold meer haha.

infuusje?
 
is het niet zo dat van ganabol vaak de helft van de dosering van ug labs wordt gebruikt

staat me iest van bij dat big maus ook maar 300mg ganabol zette

Staat me ook iets van bij ja...misschien dat hij zelf nog even toelichting komt geven.

Ik heb er ook geen goede ervaringen mee,ook niet bij hoge doseringen,ben ook van plan om het niet meer te gebruiken,ik vind het maar zwak

Welk middel zou jij dan gebruiken ipv Bold?
 
Zou eigenlijk makkelijk zijn he, mss nieuw idee om ganabol in baxter doseringen te verkopen ;)
 
Bold is niet zwak, ja tuurlijk als je deca zet blaas je op meer gewicht enz...
Bold heeft je mooie en blijvende massa.
Volgende herfst begin ik er ook terug mee, Ultra sust 1400Mg en Bold 1000Mg
De combi bold en tren is natuurlijk nog mooier!
 
Staat me ook iets van bij ja...misschien dat hij zelf nog even toelichting komt geven.



Welk middel zou jij dan gebruiken ipv Bold?

geen..ik zou de test gewoon hoger doseren
 
Bold is niet zwak, ja tuurlijk als je deca zet blaas je op meer gewicht enz...
Bold heeft je mooie en blijvende massa.
Volgende herfst begin ik er ook terug mee, Ultra sust 1400Mg en Bold 1000Mg
De combi bold en tren is natuurlijk nog mooier!

Deca vind ik juist troep. Je blaast heel snel op maar loopt ook snel weer leeg. Daarbij hoge bloedruk door al dat vocht wat weer de andere nodige bijwerkingen met zich meebrengt. Liever niet.

Bold en Tren lijkt me ook super...maar dan zou ik op een veel te hoge dosering uitkomen.

geen..ik zou de test gewoon hoger doseren

Nee...Test only ga ik heel zeker niet doen. Dat gaat niet zorgen dat alle receptoren bezet worden.
 
Ik zit nu aan de ganabol en ik merk ongelofelijke honger, voor de rest nog niet veel maar ik ben ook nog niet lang bezig. Ik denk wel dat de minimum 14 weken is dus hou daar rekening mee. Met jou stats zou ik toch minstens 750mg UG bol per week zetten, liefst zelfs 1000mg. Als je toch ganabol wil proberen zou ik het op 350-400mg zetten. Ik weet, het is veel ml's maar als je er bv tren A bij zet, waar je zowiezo EOD moet injecteren, kan je gemakkelijk die extra ml's kwijt!

Succes
 
deca is duidelijk sterker en effectiever imo,ook bij lage doseringen,jammer dat het alleen zo onderdrukkend is
 
Deca is zeker sterker. Maar ik hou er echt veel vocht van vast, zelfs als ik schoon eet. Definitie in spieren is helemaal zoek en ik ben iemand die het hele jaar door een goede shape wilt behouden. Ook veel bijwerkingen door al dat vocht. Dat het zo onderdrukkend is kan je natuurlijk wel wat aan doen...
 
Deca is zeker sterker. Maar ik hou er echt veel vocht van vast, zelfs als ik schoon eet. Definitie in spieren is helemaal zoek en ik ben iemand die het hele jaar door een goede shape wilt behouden. Ook veel bijwerkingen door al dat vocht. Dat het zo onderdrukkend is kan je natuurlijk wel wat aan doen...

over hoeveel mg deca praten we dan en gebruik je wel een anti-e erbij ?
 
400mg Deca...als Anti-E heb ik een paar weken Nolvadex gebruikt. Had misschien beter Arimidex kunnen nemen.
 
Nja, het is een anti-e. Vocht komt door teveel oestrogeen dus nolvadex zou zeker wel een beetje het vocht moeten tegenhouden. Staat trouwens ook in het Anabolics boek.
Maar Arimidex zou wellicht wel een betere keuze zijn ja.
 
Back
Naar boven