MuscleMeat

Ervaringen clen en/of t3 voor vrouwen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 mrt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Ik fitness al een tijdje met een schema en merk dat mijn lichaam het goed op pakt en ik steeds gespierder wordt, ik heb ook echt de bouw om gespierd te worden. Wat aan de ene kant een voordeel is maar de andere kant vind ik dat met mijn vetjes en beetje te veel worden, zit nu elke keer net onder de 20% vet, wat opzich niet veel is maar wil graag richting de 16 zodat alles wat zichtbaarder wordt. Het eten gaat best goed maar heb toch af en toe echt een momentje nodig om even wat ongezonds te eten. Ik hoorde van een vriendin dat zij veel droger is geworden door clen en t3 te combineren met een goed voedingsschema. Zelf zou ik dit misschien ook wel een maandje willen gebruiken maar ben eerst benieuwd wat jullie ervaringen en tips zijn. Wil natuurlijk niet zomaar ergens aan beginnen!
Alvast bedankt!
 
Tsja. Wat zal ik hier eens opzeggen.

Ik vind dat je dat pas moet gebruiken wanneer je als vrouw alles er aan hebt gedaan om het te behalen en je voeding op orde hebt enz.

Waarom probeer je niet eens een goede cut in te zetten.. en dan als je tevreden bent met je vetpercentage weer spiermassa aan te komen. Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk om maar misschien eens een maandje T3 of Clen te gebruiken omdat je af en toe echt even een momentje nodig hebt om ongezond te eten, en omdat je gehoord hebt van een vriendin dat het goed werkt.

Dubbel belachelijk vind ik het omdat je "al een tijdje"met een schema bezig bent enz. Ik kan hier echt helemaal niks mee.

Je hebt je blijkbaar verder helemaal niet ingelezen wat het met je doet enz. en je zoekt naar een makkelijke shortcut..
 
Lijkt me niet iets wat je "gewoon" maar ff doet. Je kloot wel met je hormoonhuishouding en het is ook niet eens dat je mega droog voor een wedstrijd moet. Ik heb zelf m'n vet aanzienlijk kunnen verlagen tot 9% zonder clen en zonder t3. Is echt niet nodig!! Ja miss al je ruim onder de 10% wil staan voor physique ofzo, maar als recreatieve sporter zou ik never nooit aan de rommel gaan..
 
Je weet ook dat t3 zonder aas je spiermassa doet verliezen?
 
Test-e, t3, clen en gillette fusion en je bent ready to go
 
Ik heb, in een ver verleden, Clen gebruikt om precies dezelfde rede als jij.
Schemaatje volgen, beetje aanklooien maar niet echt dedicated en t ging me niet rap genoeg dus hoppa, we proberen een shortcut.
Lekker eigenwijs tegen de adviezen van dit forum in toch gaan gebruiken.
Nou ben ik heel wat gewend aan rotzooi in m'n lijf maar damn ik heb me nog nooit zo kut gevoeld als toen ik die zooi gebruikte.
Werkelijk elke spier in m'n lijf schoot continue in de kramp dus trainen was een drama en ik voelde me heel erg opgejaagd.
Ik ben denk ik 1% gedaald in m'n vp en dat had ik prima gehaald zonder die onzin.
Mijn advies, zolang jij geen wedstijdambities hebt en/of je serieus aan je schema gaat houden gaat Clen je niet het lijf geven waar je van droomt.
 
ik heb ook echt de bouw om gespierd te worden. Wat aan de ene kant een voordeel is maar de andere kant vind ik dat met mijn vetjes en beetje te veel worden,

Vet en spieren zijn 2 dingen ;)
 
Ook niet onhandig om te weten: Wist je dat je van clenbuterol op slag dood kunt neervallen zonder enige waarschuwing? Daar staat het namelijk om bekend. Ik bedoel: True, je valt dan wel snel af. Toch heb ik mn vraagtekens of je er dan nog wel écht van geniet.

Verder: wat men hierboven schrijft. Niet doen dus.
 
Back
Naar boven