MuscleMeat

Ervaringen cutten op 'high' test?

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.486
Ik was benieuwd naar gebruikerservaringen met high test(bijvoorbeeld 1gr) en kon hier weinig over vinden. Wat zijn jullie ervaringen?

Xoxoxo
 
Persoonlijk voel ik me heel bagger als ik test boven de 800-900 test-e doseer. Dit heeft er ook mee te maken dat het gewoon tering moeilijk is om je oestrogeen onder controle te houden.

Er zijn ook genoeg mensen op andere fora die 2 gram test-e met ease kunnen hebben. In dat opzicht blijft het persoonsgebonden natuurlijk. Of hun gear is underdosed, kan ook.

Persoonlijk houd ik test-e liever gewoon op max 800 en compenseer met andere compounds.
 
Lees ik het trouwens nou goed? Wil jij cutten op 1 gram test-e?
 
Persoonlijk voel ik me heel bagger als ik test boven de 800-900 test-e doseer. Dit heeft er ook mee te maken dat het gewoon tering moeilijk is om je oestrogeen onder controle te houden.

Er zijn ook genoeg mensen op andere fora die 2 gram test-e met ease kunnen hebben. In dat opzicht blijft het persoonsgebonden natuurlijk. Of hun gear is underdosed, kan ook.

Persoonlijk houd ik test-e liever gewoon op max 800 en compenseer met andere compounds.

Aight.

Lees ik het trouwens nou goed? Wil jij cutten op 1 gram test-e?

Waar lees je dat? Momenteel niet aan het cutten ook.
 
Waarom zou je willen cutten op high test? Zijn betere compounds die je cut ondersteunen. Hoog aromatiserende middelen kunnen nadelig werken voor een cut.
 
Gaat prima hoor :dunno:
 
Dat hij vraagt naar ervaringen van anderen wil toch niet betekenen dat hij het zelf ook van plan is. Hij kan toch ook (theoretisch) benieuwd zijn naar het effect.
Dat je het verband makkelijk trekt tussen het een en het ander ben ik wel met mensen hier eens.
Dus, Bokito laat ons niet langer in spanning en vertel!!!!11!
 
Je komt er maar op een manier achter en dat is proberen, ieder lichaam is anders bij mij gaat het perfect maar misschien bij een ander niet.
 
Dat hij vraagt naar ervaringen van anderen wil toch niet betekenen dat hij het zelf ook van plan is. Hij kan toch ook (theoretisch) benieuwd zijn naar het effect.
Dat je het verband makkelijk trekt tussen het een en het ander ben ik wel met mensen hier eens.
Dus, Bokito laat ons niet langer in spanning en vertel!!!!11!
Zo had ik helemaal niet gezien. Bedankt voor dit nieuwe inzicht moeders :heart:
 
Dan had er ' ik vraag dit voor een vriend' moeten staan . Nu schept het verwarring.
 
Ik heb vroeger wel eens rond de gram test gezet tijdens een cut.
12weken gram teste, eerste 8weken bulk, laatste 4 weken cut
samen met een tab arimidex e2d. Ik hield er in ieder geval weinig tot geen vocht door vast en mentaal/lichamelijk voelde het beter aan dan tren of orals tijden een cut.
 
beter laag aromatiserende middelen in mijn geval, natuurlijk kun je je oestrogeen onder controle houden maar dan moet je weer extra medicijnen pakken.
mis als kuur beter test 300-450 en met een andere compound erbij misschien.
 
Eigenlijk heb je sowieso niks “high” nodig om op te cutten. Vet verliezen doe je niet door middel van meer anabolen te injecteren. Gear en gezondheidsverspilling.
 
AAS tijdens een cut neem je om spierverlies tegen te gaan (en daar is niet veel voor nodig tbh) - en misschien nog een compound erbij om de look te manipuleren. Een gram test neem je niet voor de look in ieder geval :roflol:
 
Back
Naar boven