AndroidHealthClinic

Ervaringen Devil's Shot

Bezoekers in dit topic

DjArie

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2009
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Aangezien veel (lees alle) NL pre workout boosters bij mij niet tot nauwelijks voelbaar waren heb ik het eens geprobeert bij onze Oosterburen, hierop kwam ik snel op Devil's Shot, had hier al namelijk goede berichten over gehoord.

Nadat ik het binnen kreeg, na ongeveer 6 dagen ben ik meteen s'morgens begonnen met een halve scoop voor de training. Na ongeveer 15 min begon het licht te werken, voelde beetje meer energie en kreeg iets meer focus.

Twee dagen later probeerde ik 2 scoops, nadat de sportschool binnen stapte voelde ik iets meer focus, meer energie en een redelijke pomp, maar nog niet wat ik er van verwacht had.. Zie soms voorbij komen dat ze letterlijk door de gym vliegen:cool:

Zijn er meerdere mensen die dit hebben? Of verwacht ik gewoon te veel van het product? haha

Greetz
 
Ik ga flink hard op Devils shot. maar dit soort dingen blijft altijd persoons afhankelijk.
 
Ik ga flink hard op Devils shot. maar dit soort dingen blijft altijd persoons afhankelijk.
Ja klopt dat is waar. Misschien nog een andere aanrader? Alpja Drive ofzo?
 
Alpha drive had ik een tester van erbij gekregen ging ik ook prima op.
 
Alpha drive had ik een tester van erbij gekregen ging ik ook prima op.
Die maar even proberen dan. Vond het trouwens wel raar dat ik helemaal geen maatschepje bij de Devils Shot had gekregen... Hij was verder wel geseald.
 
hier zat er wel een bij, een vrij grote vond ik zelf.
 
1 scoop is voorlopig nog voldoende. Al zal het morgen weer wat meer zijn ...
Devils shot is sterker dan alpha drive imo.
 
Ja klopt dat is waar. Misschien nog een andere aanrader? Alpja Drive ofzo?

Alpha drive heb ik ook die is zeker wel goed. Devils shot een keer een tester van gehad die beviel mij ook wel. Zelf heb ik ook psycho die gaat ook wel mal.
 
Alpha drive heb ik ook die is zeker wel goed. Devils shot een keer een tester van gehad die beviel mij ook wel. Zelf heb ik ook psycho die gaat ook wel mal.
Oke, zal ik de volgende die twee maar even testen. :)
 
Ik schop dit topic even omhoog ;) iemand ervaring met de huidige versie devils shot? Met dmha blijkbaar.
 
Ik schop dit topic even omhoog ;) iemand ervaring met de huidige versie devils shot? Met dmha blijkbaar.

Ja ook gehad (oude ook), vind het niks, heb niet het gevoel dat hier echt veel in zit, er zijn zat betere/sterkere preworkouts te halen tegenwoordig
 
Iemand ervaringen met nutrigo lab strength?
 
Iemand ervaringen met nutrigo lab strength?

Ken het hele merk niet maar als ik die ingredienten zie dan is het niets bijzonders, pokke duur ook :D
 
Back
Naar boven