Fitness Seller

Ervaringen DHB

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
beste mensen,

Nou ben ik toch wel eens benieuwd wat jullie verhalen en ervaringen van en met DHB zijn. Dit omdat je het zowat nooit langs ziet komen en ik denk dat velen dit wel leuk en interessant vinden om te horen.

Zelf kan ik alvast wel ietsjes inbrengen:

Momenteel in 7e week van kuur 500test 300dhb.

1. Kracht gaat echt zeer lekker omhoog
2. Pomp is niet extreem, maar wel ‘hard’
3. Geen last en niks merkbaar van oestrogene sides en water vasthouden
4. Zeer heftige reactie van koorts door mijn lichaam.
5. Eerste veel ondragelijke pip, daarna niks meer gehad maar zo nu en dan random ondanks goede injecties knalt die pip weer zwaar terug en ben je een week mank met uitkijken naar amputatie.
6. Massa gains lijken goed maar nog te weinig over te vertellen
7. Mentale sides zijn me zeer merkbaar, heb uit mezelf een kort lontje en dat word nu alleen maar erger net als agressiviteit (geen placebo)
8. In de nacht veel zweten
9. Nadeel is nog de hoeveelheid ml die je moet injecteren vanwege de lage mg per ml verhouding in meeste vials

Benieuwd naar jullie ervaringen!
 
vind je het middel waard om te gebruiken, ondanks de PIP, het zweten en de koorts?
 
Wat voor meerwaarde biedt DHB tegenover Deca/NPP, Primo, Masteron, Tren, EQ?

Ik denk dat er een reden is waarom je het nooit langs ziet komen.
 
Ik zie vooral nadelen in zijn post, dat zal waarschijnlijk de reden zijn waarom weinig mensen het gebruiken
 
De PIP is het mij in elk geval niet waard :) Als ik het een jaar of 7-8 geleden was tegengekomen had ik me er waarschijnlijk wel aan gewaagd, gelukkig door schade en schande wijzer geworden :)
 
Wat voor meerwaarde biedt DHB tegenover Deca/NPP, Primo, Masteron, Tren, EQ?

Ik denk dat er een reden is waarom je het nooit langs ziet komen.
Tegen over Deca/NPP: Drogere gains, minder libido problemen, geen deca dick, geen oestrogeen

Tegenover Primo: meer massa, wel soortgelijke polished look.

Tegenover Masteron: meer massa

Tegenover Tren: minder agressie, minder libido problemen, geen tren dick

Tegenover EQ: soortgelijke look en meer gains maar dan met een fractie van de dosis van EQ. Snellere ester en dus eerder effect. Ook de anxiety en libido problemen die veel mensen hebben van EQ ervaren dit niet met DHB.

Zo moeilijk is dit niet. Het staat bekend om PIP, maar dat is en blijft toch echt grotendeels afhankelijk van de cook die het maakt (olie, BA gehalte en dosis per ML).
 
Tren dick? Ben ik zo gezegend met mijn hormonen dan? Of voel ik dan precies aan wat er meer of minder moet als er bepaalde sides optreden? Ik snap het echt niet al die libido issues op AAS. Erna als je off gaat kan ik me voorstellen, maar tijdens?
 
Tren dick? Ben ik zo gezegend met mijn hormonen dan? Of voel ik dan precies aan wat er meer of minder moet als er bepaalde sides optreden? Ik snap het echt niet al die libido issues op AAS. Erna als je off gaat kan ik me voorstellen, maar tijdens?
Dit ervaar ik ook in jouw posts. Jouw enige antwoord op libido problemen is meestal "zoek een lekkere vriendin".

Dat jij bepaalde sides niet hebt is een goed iets, en wees daar blij mee, maar ondermijn daarom niet waar anderen last van kunnen hebben.
 
Dit ervaar ik ook in jouw posts. Jouw enige antwoord op libido problemen is meestal "zoek een lekkere vriendin".

Dat jij bepaalde sides niet hebt is een goed iets, en wees daar blij mee, maar ondermijn daarom niet waar anderen last van kunnen hebben.

Dat is natuurlijk sarcasme ;) En kan me niet herinneren dat ik dat heel vaak heb gezegd, anders spijt het me voor diegenen met lillike wijvuh :p

Ik ondermijn het niet, maar ik denk dat de oplossing vaak voor de hand ligt waar men zich in allerlei bochten wringt om een oplossing te vinden die heel ver gezocht is.
 
Dat is natuurlijk sarcasme ;) En kan me niet herinneren dat ik dat heel vaak heb gezegd, anders spijt het me voor diegenen met lillike wijvuh :p

Ik ondermijn het niet, maar ik denk dat de oplossing vaak voor de hand ligt waar men zich in allerlei bochten wringt om een oplossing te vinden die heel ver gezocht is.
:roflol:

Zodra ik tren gebruik (acetaat) dan krijg ik rond week 5 a 6 altijd limp dick. Geilheid zit goed, hij wordt hard, maar midden in de sexsessie wordt ie gewoon slap. Kamagra helpt. En ja, ze is gewoon lekker ;-)

Ik kan dan natuurlijk wel dingen proberen zoals AI's of caber etc maar ik ben daar niet zo'n voorstander van. Op dit moment heb ik (per ongeluk :D) ook heel m'n oestrogeen gecrashed omdat ik vond dat m'n aromasin niet snel genoeg werkte.
Resultaat: 0,0 zin in sex :roflol:

Tren eruit gegooid, testosteron dosis gehalveerd en masteron toegevoegd en ik merk nu elke dag a 2 dagen dat het terug komt.
 
Ja kan natuurlijk allemaal erg lastig zijn! Ik ben fel tegenstander van AI's onder normale omstandigheden (bijna altijd van toepassing), vooral vanwege het feit dat Oestradiol compleet plat kunt leggen met alle gevolgen van dien (niet alleen geen libido, maar ook de fysieke risico's die je daarbij loopt). En juist diegenen die snel naar een AI grijpen, hebben geen weet van de risico's, die zijn er wat mij betreft al genoeg als je alleen kuurt.
 
Ja kan natuurlijk allemaal erg lastig zijn! Ik ben fel tegenstander van AI's onder normale omstandigheden (bijna altijd van toepassing), vooral vanwege het feit dat Oestradiol compleet plat kunt leggen met alle gevolgen van dien (niet alleen geen libido, maar ook de fysieke risico's die je daarbij loopt). En juist diegenen die snel naar een AI grijpen, hebben geen weet van de risico's, die zijn er wat mij betreft al genoeg als je alleen kuurt.

Dat ervaar ik nu dus. Ik was er al geen voorstander van maar nu weet ik het zeker :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tegen over Deca/NPP: Drogere gains, minder libido problemen, geen deca dick, geen oestrogeen

Tegenover Primo: meer massa, wel soortgelijke polished look.

Tegenover Masteron: meer massa

Tegenover Tren: minder agressie, minder libido problemen, geen tren dick

Tegenover EQ: soortgelijke look en meer gains maar dan met een fractie van de dosis van EQ. Snellere ester en dus eerder effect. Ook de anxiety en libido problemen die veel mensen hebben van EQ ervaren dit niet met DHB.

Zo moeilijk is dit niet. Het staat bekend om PIP, maar dat is en blijft toch echt grotendeels afhankelijk van de cook die het maakt (olie, BA gehalte en dosis per ML).

Wat een wondermiddel! Zometeen maar wat vials van bestellen dan
 
Tourné general voor DBB!
 
Gains lijken tot nu toe echt wel erg goed indd. Het heeft nadelen maar dat is dan vooral de pip, en das gwn doorbijten. Ben benieuwd hoe ik over 4 weken ernaar kijk, ik update dan sowiso. Vind het wel echt een fijn spulletje verder
 
Gains lijken tot nu toe echt wel erg goed indd. Het heeft nadelen maar dat is dan vooral de pip, en das gwn doorbijten. Ben benieuwd hoe ik over 4 weken ernaar kijk, ik update dan sowiso. Vind het wel echt een fijn spulletje verder
Heb je ervaring met test only?

Ik vraag dit om even duidelijkheid te krijgen of het real DHB is, en of je gains niet alleen door de test komen.
 
Jazeker, dit is mijn 2e kuur, eerste was met test en dbol kickstart, deze met test en dhb en dan nog dbol kickstart maar dat was 3,5 weken dus irrelevant en totaal niet te vergelijken, ik ga sws een kuur in zonder verwachtingen, er zit dus 0.0 placebo in verder dat maakt het wel accuraat. Het is echt van “oh ik merk nou toch opeens wel dit of dat” wat me die punten doet geven
 
500test 400dhb gedaan. Wel twijfel ik of er daadwerkelijk 400mg in zit. Geen pip oid. Was met EO en dat geeft doorgaans weinig pip heb ik ondervonden.

Qua kracht toch een van de betere roids die ik gebruikt heb. Qua look lean maar vol. Qua feel wel geen on gevoel.

Massa gains waren Ok desondanks eetlust (en dus calorie intake) matig was.
 
Back
Naar boven