Fitness Seller

Ervaringen ECA stack (1 bezoeker)

wat is jouw ervaring met ECA?

  • positief, omdat...

    Stemmen: 11 78,6%
  • negatief, omdat...

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders, namelijk...

    Stemmen: 3 21,4%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Meestal tussen 3 en 4 s'middags
 
Resultaten waren goed maar zou het niet gebruik om maandenlang te cutten. Enkel de laatste procentjes, dus niet van 20% naar 15% :D
 
Onderdrukte bij mij het hongergevoel wel aardig, maar helpt niet heel spectaculair mee in het vetverlies naar mijn gevoel. Zeker als je het opweegt tegen clenbuterol, maar dat is natuurlijk geen speelgoed.
 
1 vervelende bijwerking van (zionlabs t5) is dat ik bij het opstaan erg duizelig werd. moest altijd vastklampen aan iets tot ik mij weer 'normaal' voelde. (duurde een sec of 5-10).

Toen een paar maanden gestopt. En laatst weer eentje genomen (helemaal leeggetraind weer).
En de voglende dag had ik het weer.
Voor mij geen ECA stack meer.


Iemand anders die dit ook heeft gehad?
 
1 x gebruikt voor mijn training einde van de middag. Biggest mistake ever.
Ik was helemaal van de kaart, duizelig en kreeg het gevoel alsof ik op het punt stond om out te gaan, heb de hele nacht gehallucineerd en niet geslapen.

Maar ik ben dan ook een meisje van 55kg. Geen stacks meer voor mij :roflol:
 
1 x gebruikt voor mijn training einde van de middag. Biggest mistake ever.
Ik was helemaal van de kaart, duizelig en kreeg het gevoel alsof ik op het punt stond om out te gaan, heb de hele nacht gehallucineerd en niet geslapen.

Maar ik ben dan ook een meisje van 55kg. Geen stacks meer voor mij :roflol:
Dit had ik de aller eerste x op t5 inferno.. Op de hallucinatie na.. 2e x nergens meer last van...
Misschien is t ff wennen?
 
Dit had ik de aller eerste x op t5 inferno.. Op de hallucinatie na.. 2e x nergens meer last van...
Misschien is t ff wennen?

Ja wellicht wel.. Ik ben zelf wel vrij gevoelig voor stimulerende dingen.. dus ik laat het maar achterwege. Het hallucineren werd waarschijnlijk een beetje getriggerd door het enorme gejaagde gevoel wat ik had en een oorlogsfilm die ik had gekeken :roflol: Ik hallucineerde dat de duitsers mijn katten kwamen vermoorden.. ik heb de hele nacht met mijn katten "onder de vloer" gezeten.. gewoon in bed.. achteraf echt wel epic.. maar die nacht zelf duurde een eeuwigheid.. Ondanks dat ik af en toe wel het besef had dat het niet echt was, bleef ik maar in die gedachten zitten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Morgen 1 capsule uitproberen van een gym partner. Over een weekje(misschien 2) ga ik ze kopen. Ben benieuwd hoe ik er op zal reageren. Zal wel even een update gooien.
 
zowel t5 en monster ga ik prima op
 
Klinkt meer als LSD :o

1 x gebruikt voor mijn training einde van de middag. Biggest mistake ever.
Ik was helemaal van de kaart, duizelig en kreeg het gevoel alsof ik op het punt stond om out te gaan, heb de hele nacht gehallucineerd en niet geslapen.

Maar ik ben dan ook een meisje van 55kg. Geen stacks meer voor mij :roflol:

Dit had ik de aller eerste x op t5 inferno.. Op de hallucinatie na.. 2e x nergens meer last van...
Misschien is t ff wennen?
 
Ja wellicht wel.. Ik ben zelf wel vrij gevoelig voor stimulerende dingen.. dus ik laat het maar achterwege. Het hallucineren werd waarschijnlijk een beetje getriggerd door het enorme gejaagde gevoel wat ik had en een oorlogsfilm die ik had gekeken :roflol: Ik hallucineerde dat de duitsers mijn katten kwamen vermoorden.. ik heb de hele nacht met mijn katten "onder de vloer" gezeten.. gewoon in bed.. achteraf echt wel epic.. maar die nacht zelf duurde een eeuwigheid.. Ondanks dat ik af en toe wel het besef had dat het niet echt was, bleef ik maar in die gedachten zitten.
Haha geweldig :p
 
Vannochtend als ontbijt alleen een xxl shake gehad met 350ml melk. Dit omdat ik denk dat het later in zou werken op een volle maag. Daarna een capsule T5 genomen. Ben toen naar stage toe gefietst (45min) Zit momenteel op stage en voel me niet veel anders. Klein beetje dizzy maar niks speciaals. Misschien moet het nog inwerken?
 
Vannochtend als ontbijt alleen een xxl shake gehad met 350ml melk. Dit omdat ik denk dat het later in zou werken op een volle maag. Daarna een capsule T5 genomen. Ben toen naar stage toe gefietst (45min) Zit momenteel op stage en voel me niet veel anders. Klein beetje dizzy maar niks speciaals. Misschien moet het nog inwerken?


:D:D:D:D:D

T5 tijdens je stage? Ik dacht dat je bedoelde 'proberen tijdens een gymsessie'. Hopelijk voor je blijft het effect uit dan. Ik voel mij altijd alsof ik XTC heb gebruikt met T5. Focus en drive. Hartslag flink omhoog. Begin veel te praten. Droge bek. Hele dag dorst. En ik Moet mijzelf echt naar huis sturen anders blijf ik doorgaan in de gym tot ik erbij neerval. En thuis ben ik compleet leeg.

Succes iig! En laat weten hoe je het hebt ervaren hahaha.
 
:D:D:D:D:D

T5 tijdens je stage? Ik dacht dat je bedoelde 'proberen tijdens een gymsessie'. Hopelijk voor je blijft het effect uit dan. Ik voel mij altijd alsof ik XTC heb gebruikt met T5. Focus en drive. Hartslag flink omhoog. Begin veel te praten. Moet mijzelf echt naar huis sturen anders blijf ik doorgaan in de gym tot ik erbij neerval.

Succes iig! En laat weten hoe je het hebt ervaren hahaha.
Ik heb nu 1 capsule van een mattie gekregen dus ik wil ff kijken hoe ik er overdag op reageer. Ik heb stage tot 5 en moet daarna werke tot 9. Dus ik train meestal savonds om half 10. Als ik heb savonds zou nemen heb ik grote kans dat ik niet in slaap val dan denk ik :D

Kleine update. Heb capsule om 07:30 genomen. Heb nu toch wel echt het gevoel dat ik niks door me keel kan krijgen. Het lukt wel maar gaat iets anders dan normaal. Voel een lichte druk in me hoofd. Verder niks speciaals. Voel me niet echt druk of zo (not yet).

Hoelang zou zo een capsule werken? Hele dag lijkt me sterk.

Edit: Ik zit er over na te denken als ik me eigen pot ga bestellen om een soort van T5 log bij te houden met me eigen ervaring. Zo kunnen andere mensen een beeld krijgen over wat je kan verwachten. Zal geen bijzondere log worden of zo maar puur om me ervarin te delen. (Nog maals ik denk er over kseg niet dat het komt :P)
 
Ik heb nu 1 capsule van een mattie gekregen dus ik wil ff kijken hoe ik er overdag op reageer. Ik heb stage tot 5 en moet daarna werke tot 9. Dus ik train meestal savonds om half 10. Als ik heb savonds zou nemen heb ik grote kans dat ik niet in slaap val dan denk ik :D

Kleine update. Heb capsule om 07:30 genomen. Heb nu toch wel echt het gevoel dat ik niks door me keel kan krijgen. Het lukt wel maar gaat iets anders dan normaal. Voel een lichte druk in me hoofd. Verder niks speciaals. Voel me niet echt druk of zo (not yet).

Hoelang zou zo een capsule werken? Hele dag lijkt me sterk.

Edit: Ik zit er over na te denken als ik me eigen pot ga bestellen om een soort van T5 log bij te houden met me eigen ervaring. Zo kunnen andere mensen een beeld krijgen over wat je kan verwachten. Zal geen bijzondere log worden of zo maar puur om me ervarin te delen. (Nog maals ik denk er over kseg niet dat het komt :P)

Hahhaha. Ik vind het zelf echt een heftig goedje en de laatste keer dat ik het weer had gebruikt (week of 2 geleden) toen had ik het echt zo ingepland dat ik niks meer hoefde te doen die dag (ik kon ook echt niks meer). Gelukkig valt het niet zo zwaar bij jou.
Mijn ervaring is dat het wel een flink gedeelte van de dag werkzaam is, maar als je het in de middag neemt kan je s'avonds prima slapen (soort van). De ene keer valt het heftiger dan de andere keer.

T5 log is wellicht wel interessant voor anderen, ik zeg doen.

(heftige dagindeling trouwens)
 
Hahhaha. Ik vind het zelf echt een heftig goedje en de laatste keer dat ik het weer had gebruikt (week of 2 geleden) toen had ik het echt zo ingepland dat ik niks meer hoefde te doen die dag (ik kon ook echt niks meer). Gelukkig valt het niet zo zwaar bij jou.
Mijn ervaring is dat het wel een flink gedeelte van de dag werkzaam is, maar als je het in de middag neemt kan je s'avonds prima slapen (soort van). De ene keer valt het heftiger dan de andere keer.

T5 log is wellicht wel interessant voor anderen, ik zeg doen.

(heftige dagindeling trouwens)
Merk wel dat ik iets meer met me benen begin te bewegen en dat me handen is kleveriger zijn, maar nog steeds geen stuiter/hartklop verhogen gevoel. Kan er misschien mee te maken hebben omdat ik 45min gefietst heb nadat ik heb ingenomen heb waardoor een deel van de energie daarnaar toe is gegaan???

Ja me dag indeling is idd nu wel balen dus daarom in de ochtend/middag nemen. Geen avonden voor mij :D Log is idd optioneel ;)
 
Back
Naar boven