Fitness Seller

ervaringen en informatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mike010

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Hallo,

Ja misschien kom ik wel een beetje erg bot over dat is heel mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon een doel en die wil ik graag bereiken en het ging me eigelijk om persoonlijken ervaringen van mensen daarmee en ik weet het ik ben zo eigenwijs als de pleuris. Sorry voor mij bod heid en weet ook effe niet zo goed wie ik moet geloven enzo want je ken me naar wikipedia sturen maar daar staat wel het 1 en ander maar hebben hun het gebruikt?

Maar heb 1 vraagje openstaan wat kan ik dan wel beter gebruiken om lekker sterk te worden want ik woord van allerlij kant benaderd maar iedereen geeft verschillende informatie

Mvg mike
 
Kipdrol, melkoxandrolone, brintanalol zijn goeie producten waar je hard van groeit. Je moet wel goed zoeken om deze anabolen te vinden want ze zijn erg underground.
 
Probeer eerst eens het uiterste uit je lichaam te halen zonder spullen, weet zeker als jij een jaartje goed traint en eet dat je de 90kilo wel moet kunnen aan tikken "uiteindelijk"
Als je dan spullen gaat gebruiken... BAM jonguh
73 kilo gaat nergens over natuurlijk tenzij je op 3% vet zit
 
Kip melk brinta de producten die ik ook gebruik xd

Ik ben ook zowat kurk droog en ik train al bijna 3jaar met tussen pauzes van paar maanden. Vandaar dat ik ook wil kuren ik heb ook al een testo deca kuurtje gedaan een jkaar geleden maar dat was alleen maar vocht wat ik was aan gekomen want toen de zomer aan brak. Zweet ik alles eruit en had het maar 6weken geinjecteerd omdat me vial kapot was gevalen en ik geen geld meer had om nieuwe aan te schaven en heb toen nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg
 
tjonge tjonge wat een verhalen weer zeg
 
Kipdrol, melkoxandrolone, brintanalol zijn goeie producten waar je hard van groeit. Je moet wel goed zoeken om deze anabolen te vinden want ze zijn erg underground.
:roflol:
 
Leuk topic!
 
nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg

:haha: Deze man
 
Kip melk brinta de producten die ik ook gebruik xd

Ik ben ook zowat kurk droog en ik train al bijna 3jaar met tussen pauzes van paar maanden. Vandaar dat ik ook wil kuren ik heb ook al een testo deca kuurtje gedaan een jkaar geleden maar dat was alleen maar vocht wat ik was aan gekomen want toen de zomer aan brak. Zweet ik alles eruit en had het maar 6weken geinjecteerd omdat me vial kapot was gevalen en ik geen geld meer had om nieuwe aan te schaven en heb toen nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg

Dude, lees je anders even in over synthol. Hoor er hele positieve verhalen over op youtube. Snellere resultaten ga je niet krijgen.
 
Kip melk brinta de producten die ik ook gebruik xd

Ik ben ook zowat kurk droog en ik train al bijna 3jaar met tussen pauzes van paar maanden. Vandaar dat ik ook wil kuren ik heb ook al een testo deca kuurtje gedaan een jkaar geleden maar dat was alleen maar vocht wat ik was aan gekomen want toen de zomer aan brak. Zweet ik alles eruit en had het maar 6weken geinjecteerd omdat me vial kapot was gevalen en ik geen geld meer had om nieuwe aan te schaven en heb toen nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg

VdrGB.jpg



Kerel blijf alsjeblieft van de roids af.
Echt.
 
:haha: hahahah dit is echt grappig. maar goed... 2 kilo aangekomen van test/deca en alles was vocht, daarna heb je een terug val gehad van wat 7 kilotjes? hoe kan je zover terug vallen als je meer als 73 woog voor je kuur? maar goed dit terzijde jou topic zegt al genoeg over je hersen capaciteit en maakt niet uit wie hier tegen je zegt dat je geen AAs moet gebruiken je gaat t toch doen dus succes.
 
creatine monodraad??
 
Kipdrol, melkoxandrolone, brintanalol zijn goeie producten waar je hard van groeit. Je moet wel goed zoeken om deze anabolen te vinden want ze zijn erg underground.

Kip melk brinta de producten die ik ook gebruik xd

Ik ben ook zowat kurk droog en ik train al bijna 3jaar met tussen pauzes van paar maanden. Vandaar dat ik ook wil kuren ik heb ook al een testo deca kuurtje gedaan een jkaar geleden maar dat was alleen maar vocht wat ik was aan gekomen want toen de zomer aan brak. Zweet ik alles eruit en had het maar 6weken geinjecteerd omdat me vial kapot was gevalen en ik geen geld meer had om nieuwe aan te schaven en heb toen nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg
Tranen in de ogen man, petje af :roflol:
 
Back
Naar boven