XXL Nutrition

Ervaringen GHRP-6, GHRP-2, Ipamorelin

Bezoekers in dit topic

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Joo

Geen idee of ik het hier mag plaatsen maar heb het idee dat het subforum iets minder actief is. Dus daarom hier :D
Heb het een en ander al een beetje gelezen. Maar kvind het toch fijner om verhalen van mensen te horen die er ervaring mee hebben.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de mede forum leden hier over de bovengenoemde peptides.
Heb je er iets bij gebruikt of heb je het only gebruikt? Hoe zijn je ervaringen er mee(positief en of negatief). welke sides je hebt gehad. Hoe vaak per dag en hoeveel? Welke gains heb je er op gemaakt?

Ik heb niet echt een (actief)topic kunnen vinden waarin ik deze vragen beantwoord kon vinden.

Ben benieuwd
 
licht verhoogde recuperatie ghrp & mod grf (geld niet waard)

ghrp6 verhoogd instant honger, en is vrijgoedkoop opzich zelf. dus als dat het doel is, is het het wel waard imo :)
 
Het is nu meer eigenlijk om me kennis uit te breiden misschien in de toekomst te gebruiken.
 
Anyone?
 
Gebruik even de zoekknop, zijn een aantal topics over te vinden.
 
Gebruik even de zoekknop, zijn een aantal topics over te vinden.
Heb ik gedaan, en ik heb het een en ander gelezen. Maar zoals ik in me openings post zei; er zijn niet veel (actieve) topics die vertellen wat de ervaringen zijn en wat je er van kan verwachten. Ik vind meer topics over waar je het kan bestellen en meestal in combinatie met een andere AAS.

Ik ben benieuwd naar wat de ervaringen zijn als je only een peptide zou nemen. :D
 
Krijg ergens deze week MOD GRF en Ipamorelin binnen. De ene creeert een GH pulse, en de andere versterkt het.
1 peptide op zichzelf nemen is volgens mij een waste of money.

Ik ga het in combinatie met test/npp/tren ace/primo doen.

Ben benieuwd :)
 
Krijg ergens deze week MOD GRF en Ipamorelin binnen. De ene creeert een GH pulse, en de andere versterkt het.
1 peptide op zichzelf nemen is volgens mij een waste of money.

Ik ga het in combinatie met test/npp/tren ace/primo doen.

Ben benieuwd :)
Ik heb van een bekende bij mn fitness begrepen dat het gebruikt word in de cut en hij er degelijk wel wat van merkte. Maar misschien is het idd waste of money omdat het minder goed werkt zonder toevoeging van iets anders.

Verder ben benieuwd naar je kuur, ga je het loggen? iig succes!
 
Peptides only zal weinig opleveren. Ik merk met peptides tijdens het blasten dat ik makkelijker droog blijf en wat sneller herstel. Is het zijn geld waard? In mijn mening niet, spendeer liever je geld aan wat extra vials tren :D
 
Ik heb van een bekende bij mn fitness begrepen dat het gebruikt word in de cut en hij er degelijk wel wat van merkte. Maar misschien is het idd waste of money omdat het minder goed werkt zonder toevoeging van iets anders.

Verder ben benieuwd naar je kuur, ga je het loggen? iig succes!

Thanx man ;-) Of ik ga loggen moet ik eerst ff weten of het spul z'n werk doet. Zou zonde zijn om te loggen met fake shit :(
 
ghrp-6 verhoogde eetlust, ghrp-2 en ipamorelin, iets betere slaap, als ik nog iets in die trant zal doen zal ik ghrp-6 pakken.
 
Ipamoralin en Ghrp6 heb ik gebruikt.
Deed het wel altijd samen met cjc-1295.

De cjc-1295 zorgt voor een GH pulse (als je het samen gebruikt)

Mijn eerste 2x gebruikte ik Ipamoralin en cjc-1295 samen:
Ik nam het tijdens mijn Epistane only kuur, werd in een paar weekjes iets droger wel ik boven onderhoud at.
Sliep heel diep en na de kuur hield ik mijn massa goed vast.

En later nog een keertje tijdens Test P en Tren ACE, merkte hierbij hetzelfde.

Die 2 keer kwam het rechtstreeks uit China.
Je moet het wel minimaal 10 weken doen voor dat je echt wat merkt van de droger worden.

Laatst had ik uit Amerika cjc-1295 en ghrp6 laten komen. (in China mogen ze het niet meer verkopen)
Dit heb ik maar 3 weken kunnen doen, omdat ik mijn gehele kuur moest stoppen.
Ik merkte van de ghrp6 lichtjes dat ik soms iets beter kon eten.
Naar mijn mening waren ze niet zo goed als die uit china.

In China betaalde we toen iets van 12 doller voor een potje, dat vond ik zijn geld wel waard.
Toen het verboden werd in China kon ik er alleen nog aan komen maar toen was het minstens 25 euro voor een potje.
Dat vind ik veelste duur voor wat het doet!
Totdat ik het laatst uit Amerka voor ongeveer dezelfde prijs kon krijgen.

Mijn mening is dat het zeker wel werkt, alleen het moet niet te duur zijn anders is het het niet waard
 
Wat 88ja zegt.

Ipamorelin... leuk dat het een GH pulse versterkt, maar er moet wel iets zijn om te versterken. Dat doe je dus het beste met Mod GRF (wat ten onrechte wordt genoemd als "CJC Without DAC".
 
  • Like
Waarderingen: 88ja
Dus ipamorelin en ghrp versterkt het GH pulse, maar is wel mogelijk om only te gebruiken, maar dan niet veel van verwachten? je kan het beste met bijvoorbeeld cjc laten mee lopen.

Zitten er nog iets aan sides aan vast behalve een hongerig gevoel?

Correct me if i'm wrong :)
 
GHRP6 en GHRP2 geven een helse honger en verhogen cortisol en prolactine.

Ipamorelin is een stuk efficienter en zorgt niet voor honger en cortisol en prolactine.

Je kan alles "only" gebruiken maar het gaat niet zoveel doen in dit geval. Ja een lege portemonnee en een shitload een insulinespuiten.

Wat ik ga doen:
Bij het opstaan: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)
Pre of Postworkout: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)
Voor het slapen: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)

2 uur vóórdat ik prik geen voedsel, en 1 uur erna ook niet.

Zoek even goed het verschil op tussen CJC 1295 en CJC 1295 without DAC.
Without DAC is wat je wilt en dat heet "mod grf".
 
wat ga je erbij pakken dan Biomek test?
 
test/npp/tren ace/primo :D

Wordt m'n laatste blast....daarna ff rusten :P Denk ik. Hoop ik :(
 
GHRP6 en GHRP2 geven een helse honger en verhogen cortisol en prolactine.

Ipamorelin is een stuk efficienter en zorgt niet voor honger en cortisol en prolactine.

Je kan alles "only" gebruiken maar het gaat niet zoveel doen in dit geval. Ja een lege portemonnee en een shitload een insulinespuiten.

Wat ik ga doen:
Bij het opstaan: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)
Pre of Postworkout: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)
Voor het slapen: 100mcg ipamorelin en 100mcg mod grf (cjc 1295 without dac)

2 uur vóórdat ik prik geen voedsel, en 1 uur erna ook niet.

Zoek even goed het verschil op tussen CJC 1295 en CJC 1295 without DAC.
Without DAC is wat je wilt en dat heet "mod grf".
Dus je kan het zoals ik verwacht had beste in een kuur mee pakken.

En ik zal er meer onderzoek naar doen dat sowieso! Ik ben zelf van plan om in me aankomende cut eca stack T5 te gebruiken. Kreeg toen alleen de vraag of ik anders ipamorelin wou gebruiken. Heb het afgeslagen wegens gebrek aan kennis over peptides. Misschien in de toekomst.

Zou je misschien een korte samenvatting of een link kunnen geven betreft "without DAC".

Neem aan dat jou doel is droger worden dan met die peptides?

wat ga je erbij pakken dan Biomek test?
Zn planning staat hier boven in het topic ;)
 
CJC 1295 without DAC is een valse benaming voor de stof Mod GRF.

CJC 1295 zorgt voor een constante lage release van groeihormoon. Heel erg laag. Half leven is lang (paar dagen).

CJC 1295 without DAC (dus Mod GRF) zorgt voor een hele hoge GH pulse van ongeveer een uur. Half leven is heel kort. Dit versterk je met een GHRP of een Ipamorelin.
 
CJC 1295 without DAC is een valse benaming voor de stof Mod GRF.

CJC 1295 zorgt voor een constante lage release van groeihormoon. Heel erg laag. Half leven is lang (paar dagen).

CJC 1295 without DAC (dus Mod GRF) zorgt voor een hele hoge GH pulse van ongeveer een uur. Half leven is heel kort. Dit versterk je met een GHRP of een Ipamorelin.
Klinkt al een stuk duidelijker! Sla het voor nu nog maar even af :D

Thx voor de info.
 
Back
Naar boven