MuscleMeat

Ervaringen gorilla sports? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mara_2000

Novice
Lid geworden
8 okt 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
58kg
Vetpercentage
21%
Door te weinig tijd kan ik helaas niet meer bij een sportschool trainen. Nu had ik online een set van Gorilla Sports gezien ( https://gorillasports.nl/deal/halterset-100-kg-gripper-kunststof ). Heeft iemand ervaring met deze set? Is het een beetje een goede prijs/kwaliteit verhouding? Ik train niet heel zwaar en ongeveer 3 keer per week, dus het hoeft niet het beste van het beste te zijn
 
Eenmalig besteld, dramatische service en kwaliteit... hoop beschadigd aangekomen, nooit meer wat gehoord van de klantenservice.
 
Ah wat vervelend, zulke dingen las ik inderdaad ook al online
 
Ik heb toentertijd dezelfde set gekocht als jij nu overweegt. Voor thuis en licht gebruik prima. Maar beschadigd snel. En restwaarde is nihil...
 
Ik train zo'n 3 keer in de week, maar daar is het zo te horen niet heel geschikt voor dan denk ik
 
Ik had de set met een halterbank erbij, deze was bij mij enorm beschadigd aangekomen. Gewichten hadden schaaf schade. Verder was dat gewoon oké... maar de rest waarde is ook niks
 
Ik vind dat ze vooral prul verkopen.
Voor budget vind ik Sportbay interessanter.
Beter nog doorsparen en bij fitness seller iets uit de budget reeksen bestellen, dan ben je al zeker van een goede service.
 
Fitness seller had ik inderdaad al naar gekeken, zijn dat beetje goede materialen?
 
Fitness seller had ik inderdaad al naar gekeken, zijn dat beetje goede materialen?
Tsja, de duurdere reeksen zijn vanzelfsprekend stukken beter dan de goedkope reeksen. Mijn ervaring is dat ze wel eerlijk antwoorden als je ze vraagt of de gewenste producten voldoen aan jou persoonlijke noden (ze zullen je bv geen bankje van 80e proberen aan te smeren als je 200kg wilt benchen)
 
Thanks voor de tip! Ik ga zeker eens bij fitness seller kijken
 
Daar heb ik erna eens een lat pulley gekocht, en zeer tevreden over geweest! Meer waar voor je geld in elk geval. En goede service!
 
Die set uit je openingspost is mwahhh ..... beetje boel geld voor weinig fatsoenlijks. Beter kijk je inderdaad bij Fitness Seller of even wat geduld opbrengen en Marktplaats of de verkoophoek van dit forum in de gaten houden. Ik denk dat je veel meer plezier gaat hebben van een olympische stang en wat goede schijven. Als je het tweedehands koopt is je restwaarde ook nog gewoon prima voor het geval je het eens weg wilt doen.
 
Back
Naar boven