Fitness Seller

Ervaringen 'het Wasbord Dieet' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LYNX1981

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
35
Waardering
0
Hallo,

zijn er nog ervaringen met het boek "het wasbord dieet" ????
 
Hoeveel wasborden moet je eten per dag?
 
LYNX1981 zei:
Hallo,

zijn er nog ervaringen met het boek "het wasbord dieet" ????

Is dat niet een boek van men's health?
 
EricR zei:
Hoeveel wasborden moet je eten per dag?
Nee, nee, nee, je snapt het niet...

Je moet het gerecht bakken op zo'n metalen geribbelde plaat (ook wel wasbord genoemd).
 
kheb da stukje gelezen,je mag blijven eten wat je wil geen low carb en low fat(om je wasbordje te zien zal je toch droger moeten worden).
 
Eten wat je wilt, geen lowcarb, geen lowfat.
Doe mij ook zon dieet.
 
Owja dat dieet dat arms aanprijst 6weken voor een 6pack
 
Wasborddieet is super. Ik ben in 2 dagen 40kg verloren en heb staalharde -bulletproof abs. Heb geen kevlar meer nodig als ik weer shizzle krijg met homies in de club.

Brute avatar btw kelvin.
 
Er is een boek dat eet ABS diet is engels talig! en ik heb dat geadviseerd gekregen van mensen die echt een sixpack hadden en zeggen dat door dat boek hebben gekregne

er word dan strikt gehouden aan het eten zoals dat staat in het boek en is klaar gemaakt xzoals in het boek en dat samen met heovenigen
 
big kelvin zei:
Owja dat dieet dat arms aanprijst 6weken voor een 6pack

Zou arms dat ook gedaan hebben met dat boek? zu mooi zijn als iedereen met een 6 pack liep in 6 weken:)
 
Leerzaamboek, maar niets nieuws wat nog nie bekend was / is. Voor die paar centen gewoon kopen. Word erg leuk verteld, en hoe je je levens patroon moet veranderen.

Verder staan er wat leuke recepten in, oefeningen die worden besproken zijn ook niets nieuws..
 
RobertHosper zei:
Zou arms dat ook gedaan hebben met dat boek? zu mooi zijn als iedereen met een 6 pack liep in 6 weken:)
Nou nee maar arms heeft wel gezegt hoe hij in die vorm is gekomen. :cool:
 
eat less
excersize more
repeat.

en dat in 350 pagina's
 
ik ben er nu ongeveer 1.5 week mee bezig,kracht-trainingsschema is intensief!

(ik doe het icm taekwondo ,boxen en hardlopen)
 
pfff...ben nu nog BFFM aan t doorwerken..geweldig!!!nog meeeeeeeer:P
 
Back
Naar boven