MuscleMeat

Ervaringen HMB

Bezoekers in dit topic

rvanbeek

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
89kg
Beste DBB'ers,

Ik ben eens aan het rondkijken geweest voor een paar potjes HMB. Nu vroeg ik me af of HMB echt de gewenste 300% spiertoename en 295% krachttoename geeft zoals men belooft ? Wie op dit forum heeft er positieve ervaringen met HMB ? ( mogenlijk icm met creatine en Whey Isolaat )

Zo ja, wat is een goed merk ( lees: goedkoop ) om mee te beginnen om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt ?

360 pillen voor €49,95 lijkt een leuk prijsje om mee te beginnen voor 90 dagen ? LINK

Alvast bedankt !
 
Hmb = Bullshit
 
rvanbeek zei:
Beste DBB'ers,

Ik ben eens aan het rondkijken geweest voor een paar potjes HMB. Nu vroeg ik me af of HMB echt de gewenste 300% spiertoename en 295% krachttoename geeft zoals men belooft ?

300% spiertoename. Ok ff voorbeeldje. Een DBB'er weegt 100 kilo. 10 kilo vet, 30 kilo geraamte en organen, en 60 kilo spieren. 300% spiertoename betekent een toename van 3 x 60 = 180 kilo spieren. Na een tijdje HMB gebruikt te hebben weegt deze DBB'er dus 240+30+10=280 kilo bij 3% vet. Dat klinkt idd erg geloofwaardig! :rolleyes:
 
haha.. geef je geld aan iets nuttigers uit.. (lees: eten) kom je denk nog verder mee
 
boerenkool zei:
300% spiertoename. Ok ff voorbeeldje. Een DBB'er weegt 100 kilo. 10 kilo vet, 30 kilo geraamte en organen, en 60 kilo spieren. 300% spiertoename betekent een toename van 3 x 60 = 180 kilo spieren. Na een tijdje HMB gebruikt te hebben weegt deze DBB'er dus 240+30+10=280 kilo bij 3% vet. Dat klinkt idd erg geloofwaardig! :rolleyes:


hahaha...:p
 
HMB geeft alleen placebo ;)
 
*Zippie* zei:
haha.. geef je geld aan iets nuttigers uit.. (lees: eten) kom je denk nog verder mee

of creatine weet je teminste zeker dat je iets koopt dat werkt:rolleyes:
 
moesten al die supps doen wat ze beloven dan zouden atleten geen anabole steroiden en groeihormonen meer gebruiken.
 
295% krachttoename, nee daar doe ik het niet voor. Mocht het nu 305% zijn, dan kocht ik het DIRECT!
 
ik heb het gelijk besteld mooi dit is wondermiddel :P

nee man pure ongeloofwaardige shit :D
 
boerenkool zei:
300% spiertoename. Ok ff voorbeeldje. Een DBB'er weegt 100 kilo. 10 kilo vet, 30 kilo geraamte en organen, en 60 kilo spieren. 300% spiertoename betekent een toename van 3 x 60 = 180 kilo spieren. Na een tijdje HMB gebruikt te hebben weegt deze DBB'er dus 240+30+10=280 kilo bij 3% vet. Dat klinkt idd erg geloofwaardig! :rolleyes:

Nee foute berekening. Ze bedoelen dat je 300% sneller groeit.....niet dat je bestaande massa met 300% verbetert.

Overgens is dat 300% sneller groeien ook bullshit natuurlijk anders was dit het nieuwe wondermiddel. :D
 
Azrael zei:
Nee foute berekening. Ze bedoelen dat je 300% sneller groeit.....niet dat je bestaande massa met 300% verbetert.

Overgens is dat 300% sneller groeien ook bullshit natuurlijk anders was dit het nieuwe wondermiddel. :D


ja je hebt gelijk, dus als je in normale toestand 2 kg in een half jaar pak aan massa pak je er nu 6 :eek:

right:D
 
spirosz zei:
ja je hebt gelijk, dus als je in normale toestand 2 kg in een half jaar pak aan massa pak je er nu 6 :eek:

right:D

Precies! En als dat nog niet genoeg is dan zal er vast ook wel een geweldige verbetering van je libido , geheugen , IQ en energie aan vast zitten!
:rolleyes:
 
Rvanbeek, HBM is absoluut nutteloos, als je een supplement wil, koop dan creatine.
 
koop van dat geld whey shake of creatine hmb is geld weg gooien:D
 
Azrael zei:
Nee foute berekening. Ze bedoelen dat je 300% sneller groeit.....niet dat je bestaande massa met 300% verbetert.

Overgens is dat 300% sneller groeien ook bullshit natuurlijk anders was dit het nieuwe wondermiddel. :D

O bedoelen ze dat? Maar idd, dan nog is het onwaarschijnlijk. Velen kunnen wel 5 kilo per jaar winnen zonder dit middeltje, dus dan zal die 300% niet gehaald worden lijkt me.
 
eq_909 zei:
295% krachttoename, nee daar doe ik het niet voor. Mocht het nu 305% zijn, dan kocht ik het DIRECT!

:roflol: :roflol:
 
boerenkool zei:
O bedoelen ze dat? Maar idd, dan nog is het onwaarschijnlijk. Velen kunnen wel 5 kilo per jaar winnen zonder dit middeltje, dus dan zal die 300% niet gehaald worden lijkt me.
mmmm 5 kilo per jaar winnen. Dus die DBB'er van 100 kilo kan ik over 10 jaar op de Mr O verwachten. Hij weegt dan tenslotte volgens jou 150 kilo. Klinkt goed. Wat is je geheim, boerenkool?

Ik vraag me trouwens af wie van de gasten boven mij ooit zelf HMB heeft geprobeerd..
 
Mijn vermoeden word dus bevestigd :) Ik neem al Whey Isolaat met creatine monohydraat, maar dacht als HMB nu echt wertk zou dat een leuke aanvulling kunnen zijn :)
 
Back
Naar boven