AndroidHealthClinic

Ervaringen https://www.gymheld.nl/ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasperz

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2017
Berichten
52
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Iemand ervaring met deze site? Bieden bowflex aan voor bizarre prijzen en reageren op mail dat het originele zijn. Kan het me echter niet voorstellen voor deze prijs.
 
Ik heb even wat digging gedaan voor je:

1)
De gemiddelde prijs van de bowflex 552i = +-249 euro
Gymheld verkoopt hem voor 180.
Dit is in mijn ogen wel enigszins een red flag, 70 euro onder de laagste gangbare prijs elders is best flink, het is niet zoveel minder dat je denkt: 'dit is onmogelijk'. Maar het is wel opvallend.

2)
De website heeft geen reviews op websites zoals trustpilot en ook niet op Google.
Niet dat Trustpilot nou per se iets zegt over de betrouwbaarheid, aangezien ik ook wel eens ooit het idee heb dat die reviews niet kloppen. Maar in dit geval is er gewoon helemaal niets te vinden.

3)
In de algemen voorwaarden van de website staat dit als bedrijfsadres: "Vestigingsadres: Boogjes 46, 3075 TB, Rotterdam"
Dit betreft een rijtjes woning midden in de woonwijk Feijenoord.

4)
Verder staat in hun algemene voorwaarden wel nog dit:

Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij producten:
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De Gymheld mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.

Maar dat moet er ook in staan aangezien dat verplicht is in Nederland.

Ik persoonlijk zou op basis van deze punten: geen reviews, een iets te aantrekkelijke prijs en het feit dat het bedrijfsadres een rijtjeswoning betreft. Hier zelf niet snel bestellen.
Vooral het punt dat het bedrijf gevestigd is in woonhuis wekt bij mij meteen het idee dat het waarschijnlijk een dropshipper o.i.d. betreft. Het kan natuurlijk gewoon een legit website zijn maar als je kijkt naar een paar dingetjes over het bedrijf oogt het allemaal niet bijzonder betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Haha aardig bezig geweest, en lijkt me duidelijk dan. Ik kon er inderdaad al niets over vinden behalve een nietszeggend keurmerkje, maar hoopte tegen beter weten in op wellicht een goede ervaring. Ik laat ze aan me voorbij gaan
 
Haha aardig bezig geweest, en lijkt me duidelijk dan. Ik kon er inderdaad al niets over vinden behalve een nietszeggend keurmerkje, maar hoopte tegen beter weten in op wellicht een goede ervaring. Ik laat ze aan me voorbij gaan
Ja dat keurmerk had ik ook gevonden maar daar hielden alle puntjes die ze betrouwbaar konden maken voor mij ook praktisch op.
Natuurlijk is het nooit een garantie dat die website niet klopt. Maar ik denk dat het plan om ze aan je voorbij te laten gaan verstandig is :)

En graag gedaan man, als dit ervoor zorgt dat je niet voor 180/360 euro wordt opgelicht zie ik dat als pure winst :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven