AndroidHealthClinic

ervaringen met 17 hd?

Bezoekers in dit topic

papje

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ik kwam hetvolgende supplement tegen op internet en vroeg met af wat in welke categorie dit valt en waarom het in hemelsnaam zo prijzig moet zijn?

linkje
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=380&pr_id=1280

iemand ervaringen of een mening over de samenstelling van het product?

What's In It?
Supplement Facts:

Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 30

Amount Per Serving:

17- Halo-Methyl-Dianadrone: 400mg
Ge Gan (pueraria lobota)
Smilax Officinalis
N.O. Oliliacae

Betaecdysterone 100mg
Wild yam extract 100mg
Glabra 100mg
Phosphatidyl choline 50mg
Citric acid 50mg

Directions: Take one 17-HD capsule daily 30 minutes prior to workout.

• Topic Starter Topic Starter
hehe dat klinkt in eerste instantie niet erg positie ;)

17-halo-methyl-dianadrone
Klinkt bijna als de real deal...

kopen proberen zou ik zeggen.

Klinkt meer als ''Kom maar hier met je centjes en laat je naaien met een produkt dat niet werkt''

• Topic Starter Topic Starter
altijd grappig als mensen zeggen kopen en gewoon proberen .. kost wel 80 euro zon potje..

Klinkt idd anabolenachtig.. met nadruk op klinkt:D

Ik begreep dat de werking van een capsule gelijk is aan 7 mg dianabol. Ik ga dus na m'n wedstrijd als ik weer ga bouwen, dit prodcut zeker proberen. Vyotech is een groot bedrijf wat de middelen heeft om veel aan R&D te doen, dit zie je niet veel in het oerwoud van merken. Daarnaast heb ik zoals eerder vermeld goede resulaten met andere producten van hun, bv. viraloid.

nat. believer zei:
Ik begreep dat de werking van een capsule gelijk is aan 7 mg dianabol. Ik ga dus na m'n wedstrijd als ik weer ga bouwen, dit prodcut zeker proberen. Vyotech is een groot bedrijf wat de middelen heeft om veel aan R&D te doen, dit zie je niet veel in het oerwoud van merken. Daarnaast heb ik zoals eerder vermeld goede resulaten met andere producten van hun, bv. viraloid.

Oke, ik ben benieuwd. Hoewel ik er zelf niet veel van geloof is experimenteren natuurlijk altijd de beste manier om er achter te komen!

Hoe je dan een logje bij als je het gaat gebruiken?

een logje zou inderdaad erg welom zijn voor onbekende producten zoals deze

Ik log de resultaten op het forum.
Een jongen bij mij op de gym is het nu aan het testen en er helemaal wild van. Heeft in het verleden ook AS gebruikt en vergelijkt het gevoel daarmee qua pomp en herstel.

nat. believer zei:
Ik log de resultaten op het forum.
Een jongen bij mij op de gym is het nu aan het testen en er helemaal wild van. Heeft in het verleden ook AS gebruikt en vergelijkt het gevoel daarmee qua pomp en herstel.
Ik gebruik het nu een maand en moet eerlijk zeggen dat ik een betere pomp heb dan daarvoor. Bijvoorbeeld, mijn schouders en biceps 'voelen' langer vol dan voor het gebruik van Viraloid. Het lullige is alleen dat ik niet zeker weet of het nu door Viraloid komt of niet. Ik ga het nu 1 maand niet gebruiken, en kijken hoe dit uitpakt.

nat. believer zei:

Qua prijsverhouding kan je dan beter aan de echte dianabol gaan! Dat zal zeker weten werken.

Terug
Naar boven