XXL Nutrition

Ervaringen met airfryers

Bezoekers in dit topic

Ano_261020

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
3.508
Waardering
6.827
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Dag allen,

aangezien ik over een paar weekjes jarig ben zat ik eraan te denken om een airfryer aan te schaffen. Hiermee wil ik maaltijden kunnen preppen als ik bijvoorbeeld de hele dag op de uni zit. Ik dacht zelf aan de 'standaard' maaltijden, bevattende: witvis, kip, rijst, groente, etc.

Mijn vraag is niet zozeer welk type/merk jullie bevalt (indien jullie er een bezitten), maar vooral wat jullie vinden van de kwaliteit/gemak/smaak van het voedsel dat hieruit komt. Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen hierover.

Greetz
 
Heerlijk, kan echt niet meer zonder! Alles komt er krokanter uit dan in de oven
 
HertogSandBox welke heb jij precies?

Help me herrineren morgen, dan kijk ik even!

Maar serieus, ik gooi er alles in. Rauwe kip, patat, aardappeltjes, groente, tartaar, kipnuggets / sticks / alle frituursnacks / schnitzels/ vegaschijven / pompoen etc. en alles komt er heerlijk uit.
 
Dag allen,

aangezien ik over een paar weekjes jarig ben zat ik eraan te denken om een airfryer aan te schaffen. Hiermee wil ik maaltijden kunnen preppen als ik bijvoorbeeld de hele dag op de uni zit. Ik dacht zelf aan de 'standaard' maaltijden, bevattende: witvis, kip, rijst, groente, etc.

Mijn vraag is niet zozeer welk type/merk jullie bevalt (indien jullie er een bezitten), maar vooral wat jullie vinden van de kwaliteit/gemak/smaak van het voedsel dat hieruit komt. Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen hierover.

Greetz

Wil je ze vooraf bereiden in de airfryer en daarna meenemen?
 
Het nadeel van preppen in een airfryer lijkt mij dat je er niet veel tegelijk in kunt bereiden.

Klopt maar het preppen zal dan ook voor 1 maaltijd zijn en niet voor meerdere.
 
Airfryer is echt m'n beste aanschaf voor in de keuken geweest.
Helemaal als je redelijk vaak van Musclemeat besteld.
Voor o.a. zoete aardappel patat is het perfect omdat het in de oven niet zo knapperig word.
Gebruik mijne vrijwel dagelijks.
 
Airfryer altijd +1. Heb er hier een van Philips (Original) staan, echt nooit meer zonder.
 
Ik heb een goedkope van de Lidl. Zeker tevreden over.

Ik wil nog steeds een keer zo’n Philips XXL aanschaffen.
 
ik vind hem maar een irritante neger ,altijd dat gezeik over zwarte piet
 
Er zijn er nu in de bazaar te koop voor ongeveer 30e
Het zal wel niet veel voorstellen maar mss wel een interessante low-budget aankoop om het air-fryen eens te testen.
 
Back
Naar boven