MuscleMeat

Ervaringen met Cordyceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
31 jan 2020
Berichten
17
Waardering
6
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Ik ben door een vriend van mij gewezen op cordyceps. dit zijn paddenstoelen die zeer positieve werking schijnen te hebben op je uithoudingsvermogen enzo. Ik gebruik het nu een aantal dagen en ik weet nog niet echt of het al zijn vruchten af werpt. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik gebruik elke dag 2 capsules. Ik train 4x in de week en 2x kickbox erbij.

Zien ze dit eigenlijk als een soort doping?
 
Kan je gewoon in de apother,kruidvat,sommige supshops bestellen. Dus nee, geen doping.
 
als jullie betere supplementen weten hoor ik t graag
 
Ik doe soms magnesium tabletten. Welke cordyceps heb jij?
 
Ik doe soms magnesium tabletten. Welke cordyceps heb jij?
Niet echt antwoord op mijn vraag. Maar magnesium heb ik ook een tijdje gebruikt. Weinig resultaat.

Hoe bedoel je welke cordyceps? Ik heb capsules van het merk mushrooms4life. gekocht bij een webwinkel
 
Kan je gewoon in de apother,kruidvat,sommige supshops bestellen. Dus nee, geen doping.
Ja is waar maar er zitten zoveel (voor mij) onbekende stoffen in lees ik op internet...
 
Verwachtte je dan dat je conditie hiervan zou verbeteren? :dunno:
Nouja, dat beloven ze wel. Als je reseach doet naar cordyceps zegt het dat het je longinhoud, zuurstofopname en uithoudinsvermogen wordt verbeterd.
 
Nouja, dat beloven ze wel. Als je reseach doet naar cordyceps zegt het dat het je longinhoud, zuurstofopname en uithoudinsvermogen wordt verbeterd.
Hij doelde volgens mij op de magnesium.
 
Back
Naar boven