Fitness Seller

Ervaringen met de Gorilla Sports Lat Pulley -Wandmontage

Bezoekers in dit topic

Hallo,

Ik ben opzoek naar een lat pulley. Gezien de relatief beperkte ruimte die ik heb thuis heeft het mijn voorkeur om een lat pulley te nemen die geschikt is voor wandmontage.
Helaas is de Lat Pulley voor wandmontage van ATX al een flinke tijd niet leverbaar en om die reden neig ik ernaar om voor die van Gorilla Sports aan te gaan schaffen.

Zijn er mbt tot de kwaliteit en hoe soepel de bewegende delen lopen misschien mensen die ervaring hebben met deze lat pulley? Of weet iemand nog andere alternatieven die momenteel leverbaar zijn?

Het gaat om onderstaande:
https://gorillasports.nl/deal/lat-pulley-wandmontage

Alvast bedankt voor de feedback,

gr.Martijn
 
Ik heb van Gorilla sports nog niet veel goeds zien voorbij komen, wel hopen kritiek.
 
Gorilla sports kwaliteit is slecht. De stevigheid is gewoon minder, niet slecht voor als je net begint en relatief licht gewicht gebruikt.

Check marktplaats anders of je daar wat vind. Tweedehands sport apparatuur is vaak stuk goedkoper en als je een degelijk merk koopt gaat het oneindig mee.
 
dank voor de reacties, dan denk ik dat ik nog even geduld moet hebben tot dat die van ATX weer leverbaar is
 
Rommel + 0 klantenservice.
 
De ATX Wall Pulley wordt eind deze maand weer verwacht:

 
Back
Naar boven