MuscleMeat

ervaringen met fatburners..t3/t4/clenbuterol of anders!?

Bezoekers in dit topic

@porterhouse: al ervaring met bestellen op die site die je daar vernoemd?

Neen, was puur ter info.

Ik heb de echte producten gebruikt in pure vorm gescheiden.

niet als een stacktab.
 
Neen, was puur ter info.

Ik heb de echte producten gebruikt in pure vorm gescheiden.

niet als een stacktab.

Gaat het hier om huis-tuin en keuken aspirine? En welke hoeveelheden heb je aangehouden?
 
Gaat het hier om huis-tuin en keuken aspirine? En welke hoeveelheden heb je aangehouden?

:cool: aardige bump...

gaat idd om aspirine..dus niet om paracetamol..

als je ACE stack 3 maal daags neemt zou ik van die kinder aspirines nemen..100mg dosering.. een halve per keer zal volstaan
 
awel he ik heb 2weken clen gebruikt.he ik voel het nog altijd branden ik ben ondertussen al 4.3 kg kwijt en mijn buik is wel strakker geworden. kvind clen wel goed en nu zit ik in de 1ste week off en nu nog 1week off dan ga ik eens efedrine gebruiken.
de reden dat ik efedrine ga gebruiken is=> van clen heb je altijd honger gevoel en ik heb neig op mijn voeding moeten letten,want ik had heel veel trek in zoete dingens en vette dingens da was raar met clen. en ik had minder energie met clen en toch wat krampen,voor die krampen heb ik magnesium en zink gebruikt toen was het beetje over.
ik hoop dak het bij efedrine niet heb
 
:cool: aardige bump...

gaat idd om aspirine..dus niet om paracetamol..

als je ACE stack 3 maal daags neemt zou ik van die kinder aspirines nemen..100mg dosering.. een halve per keer zal volstaan

Oke, dank je. Wat kan ik aanhouden voor de ephedrine en cafeine? En wat zijn dan goede tijden om het te nemen? Ik train meestal in de avond.
 
Eca stack verdelen over 3maal per dag.
S'ochtend, s'middags en een half uur voor je training.

Dosering per dosis: 25Mg efedrine,150Mg caffiene,100Mg kinder asprine
 
Ik zit momenteel op 90 a 120mg ephedrine.. (verdeeld over de dag...)

05u00 - 60mg
10u30 - 30mg
15u30 - 30mg

Gaat me best goed af B-)
 
gebruik je enkel efedrine ook met caffeine en aspirine
en hoelang mag je da gerbuike? 2weken on 2weken off kan da of moogde doorlopend gebruiken
 
Ik zit momenteel op 90 a 120mg ephedrine.. (verdeeld over de dag...)

05u00 - 60mg
10u30 - 30mg
15u30 - 30mg

Gaat me best goed af B-)

Ik kan me voorstellen dat dat best goed zal gaan ja. In het verleden heb ik de oude stackers gebruikt en ionamin forte dus ik kan denk ik wel wat hebben maar is de hoeveelheid die jij neemt te doen voor de 'beginner' ?
 
Grrag aan de dosering die MYJECTOR heeft gepaatst houden.We hebben er nix aan als er dode,en gewonden gaan vallen door OD
 
Ik heb 30mg tabs, is het dan verstandig om er over de dag 2 of 3 te nemen? Ze zijn zo klein dat breken ofzo niet gaat werken.
 
combi t3 en clen doet zijn werk opzicht wel maar zo een wondermiddel is het absoluut niet..
ik moet wel bij zeggen dat Venom hyperdrive heftige shit is, ik vind het beter dan clen..
 
Ben vandaag maar eens begonnen met de ephedrine, had er vanochtend één genomen (30mg tab) en ik was maar heel even aan het 'shaken'. Later op de ochtend heb ik een stukje van een tab afgebeten. Ik heb niet echt een speedy effect gehad, waarvan ik weet dat ik het bij bv. ionamin forte wel had. Heb ik te weinig genomen? Of is het gewoon minder merkbaar? Of houdt dit in dat als ik er weinig van voel, dat het ook niet werkt?

Ik ga zo trainen dus ik neem zo nog een 30mg tab, kijken of dat een beetje verschil gaat maken.
 
ionamin is amphetamine
 
ionamin is amphetamine

Ik weet wat het was, phentermine en later was de imitatie gewoon cheape speed :eek:. Maar houdt dat in dat ik minder voel bij ephedrine dan dat ik daarmee heb gehad? Sorry dat ik zo lastig ben, ben zo eager om het te willen laten slagen :o
 
Zucht........je bent echt een mannetje he. Als je echt een slimme gozer bent kom je met tegenargumenten en niet met gezever.

Hoe lang ik al op 13% zit, tja........niet zo lang. Zit nu op 11.4%, dus ja ik weet echt wel waar ik over praat. En als je me niet gelooft moet je maar eens met Rene Groenen gaan praten ( 2e op nk van afgelopen zondag),........

bs dat is roy bronsgeest geworden

zit momenteel aan de t3 op 75 mcg samen met test en bold, ga er lekker op, de eerste 4 weken was ik 6 kg afgevallen en ik heb wel op me dieet gelet maar wel 2x per week een cheat maaltijd gegeten. nu stagneerd me gewicht op 100 kg maar de vet% gaat wel naar beneden, langzaam maar dat ligt aan me voeding want ik zit nog aan ruim 200 gram khoolydraden per dag en dat moet naar beneden.

conclusie: t3 heerlijk spul op 75 mcg
 
bs dat is roy bronsgeest geworden

zit momenteel aan de t3 op 75 mcg samen met test en bold, ga er lekker op, de eerste 4 weken was ik 6 kg afgevallen en ik heb wel op me dieet gelet maar wel 2x per week een cheat maaltijd gegeten. nu stagneerd me gewicht op 100 kg maar de vet% gaat wel naar beneden, langzaam maar dat ligt aan me voeding want ik zit nog aan ruim 200 gram khoolydraden per dag en dat moet naar beneden.

conclusie: t3 heerlijk spul op 75 mcg


heb je ook opgebouwd en ga je afbouwen? of gewone gedurende hele kuur 75 mcg.

heb namelijk uit het volgende topic begrepen dat je beste 4 weken kan gebruiken en dan met op + afbouwen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/t3-and-clenbuterol-25732/
 
heb het eerst opgebouwd vanaf 25 mcg en om de 4 dagen verhoogf met 25 mcg, tot nu toe ben ik ongeveer 8 weken aan de t3.

ga het ook afbouwen elke week met 25 mcg verlagen
 
ik heb tijdje ephedrine 32mg + caffeïne 200/400 mg gehad. 3/4 uur ofzo nadat je het genomen is dan ben je wel helemaal kapot! wel door afgevallen!
 
Back
Naar boven