MuscleMeat

ervaringen met fatburners..t3/t4/clenbuterol of anders!?

Bezoekers in dit topic

ik heb tijdje ephedrine 32mg + caffeïne 200/400 mg gehad. 3/4 uur ofzo nadat je het genomen is dan ben je wel helemaal kapot! wel door afgevallen!

Dan ben ik dus niet de enige die er extreem moe van wordt. Hoe zat het met je eetlust en energie in de uren dat het werkzaam was?
 
Dan ben ik dus niet de enige die er extreem moe van wordt. Hoe zat het met je eetlust en energie in de uren dat het werkzaam was?
Haha nee, je bent zeker niet de enige. Op het werkzame monent had ik energie voor 20man maar erna was ik helemaal kapot. Dit had ik trouwens met stackers (met ephedrine, hier zit ong 25mg in) niet. Toen merkte ik ook echt dat ik geen honger had de hele dag. Met de epherdra was dit ook wel te merken maar iets minder. Ben toen met stackers gestopt omdat ik er flauw van ging vallen tijdens het trainen en ik kreeg heel snelle rare hardkloppingen. Mee oppassen dus!
 
Haha nee, je bent zeker niet de enige. Op het werkzame monent had ik energie voor 20man maar erna was ik helemaal kapot. Dit had ik trouwens met stackers (met ephedrine, hier zit ong 25mg in) niet. Toen merkte ik ook echt dat ik geen honger had de hele dag. Met de epherdra was dit ook wel te merken maar iets minder. Ben toen met stackers gestopt omdat ik er flauw van ging vallen tijdens het trainen en ik kreeg heel snelle rare hardkloppingen. Mee oppassen dus!


Nam je ook 3x daags? Ik deed de ephedrine 2x p/d eigenlijk of 15mg elke 2 uur omdat ik er zo moe van werd. De moeheid verklaart wel waarom 3x p/d wordt aangeraden anders ben je na 17.00 gewon uitgeteld. Ik heb wel honger maar ik kan het op zich wel beheersen maar meer omdat ik dan denk van 'anders is dit alles voor niks'.

Ik ben heel wat cafeïne gewend, sloten koffie en red bull om dat af te blussen. Ik kan de cafeïne in de stack dan wel verhogen naar 250mg per keer zonder vervelende bijwerkingen?
 
awel ik heb hier een pot xenadrine met het oud recept gekocht he niker zien ofdat da werkt
Dag 1 : genomen voor de wedstrijd => kwas nog nooit zo moe
 
Ik heb een tijdje ephedra caps genomen maar ben er mee moeten ophouden omdat ik slaapproblemen kreeg en echt depri werd.
 
Slaapproblemen heb ik ook een beetje. Ik kom wel in slaap maar ik wordt wakker, slaap onrustig. Ik heb ook wel iets druk op de borst af en toe (linkerzijde), maar dit is 'normaal' heb ik begrepen?
 
Slaapproblemen heb ik ook een beetje. Ik kom wel in slaap maar ik wordt wakker, slaap onrustig. Ik heb ook wel iets druk op de borst af en toe (linkerzijde), maar dit is 'normaal' heb ik begrepen?

Pas er maar mee op, ik had dat ook en toen be ik 2 keer flauw gevallen... dan schrik je wel ff
 
Ik zit trouwens op 3 x daags 30mg E, 250mg C, 100mg A.

Misschien teveel van het goede dus??
 
Back
Naar boven