• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Ervaringen met Frank den Blanken "dominate your life" programma

Bezoekers in dit topic

Sandwedge

Novice
Waardering
1
Hallo allen,

Ik ben Mark en nieuw hier op het forum.

De laatste 12 weken heb ik een programma gevolgd bij Frank den Blanken en daarmee 10 kg afgevallen. Ik kom van 98kg (1,78cm) en wil nog eens 10 kg verliezen. Hiermee zou ik op mijn normaalgewicht van een aantal jaar geleden zitten. Om daar te komen werd mij (door Frank) het dominante your life programma aangeraden; online coaching: trainingsschema en voedingsschema voor 6 maanden/1500 euro.

Heeft iemand ervaring met de programma's van FvB en/of kan iemand mij vertellen of dat gangbare prijzen zijn? Ik ben namelijk wel tevreden met de resultaten van het gevolgde programma en ik heb wel de indruk dat Frank wet waar hij het over heeft. Echter vraag ik mij af of ik niet gewoon diezelfde lijn (training & voeding) kan aanhouden ipv een nieuw (prijzig) programma te volgen.

Fijn als iemand wat zinnigs kan delen.

• Like
Waarderingen: lifter123
Ik vind persoonlijk wel heel erg duur. Zolang je nog vooruitgang boekt, kun je verder met hetgeen je nu doet. Zodra je stagneert, moet je iets aanpassen. D.w.z. iets minder eten of iets meer cardio. Afvallen is wat dat betreft geen rocket science.

• Like
Waarderingen: Mentat
Die Frank vindt ik maar een pannenkoek.. doet heel interessant met allerlei theorieën, maar het is allemaal geen hogere wiskunde.. 1500 euro voor 6 maanden, doe normaal man. Waarin je maximaal lijkt mij per 4 weken verandering krijgt? Als je een stok achter de deur wilt prima, maar zoek dan een goedkopere coach... zelfs op dit forum zijn er genoeg die je goedkoper dezelfde informatie / tips / schema's kunnen geven

• Like
Waarderingen: Pren en wovano
  • Topic Starter Topic Starter
Dank voor de snelle reacties en tips:thumbup:, ik ga mij even heroriënteren.

Ik zou verder gaan met het programma waar je 10kg door bent afgevallen, wat een nette prestatie is 💪, maar dan op eigen houtje als je dat niet moeilijk vind. Ik vind 1500 euro wel heel veel geld voor 6 maanden advies. Dat geld kun je beter in gezonde voeding steken of voor leuke dingen voor je zelf of sparen.

Hallo allen,

Ik ben Mark en nieuw hier op het forum.

De laatste 12 weken heb ik een programma gevolgd bij Frank den Blanken en daarmee 10 kg afgevallen. Ik kom van 98kg (1,78cm) en wil nog eens 10 kg verliezen. Hiermee zou ik op mijn normaalgewicht van een aantal jaar geleden zitten. Om daar te komen werd mij (door Frank) het dominante your life programma aangeraden; online coaching: trainingsschema en voedingsschema voor 6 maanden/1500 euro.

Heeft iemand ervaring met de programma's van FvB en/of kan iemand mij vertellen of dat gangbare prijzen zijn? Ik ben namelijk wel tevreden met de resultaten van het gevolgde programma en ik heb wel de indruk dat Frank wet waar hij het over heeft. Echter vraag ik mij af of ik niet gewoon diezelfde lijn (training & voeding) kan aanhouden ipv een nieuw (prijzig) programma te volgen.

Fijn als iemand wat zinnigs kan delen.
ik doe het voor 1 derde van de prijs met hetzelfde of misschien zelfs nog wel een beter resultaat ;)

• Like
Waarderingen: Tommyx, .Tom. en brian0206
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden vind het eerlijk gezegd niet bijzonder.

Zou dan persoonlijk coaching doen bij wovano of Maximum Effort zijn zelf bewezen atleten.

• Like
  • Heart
Waarderingen: Tommyx, wovano en Maximum Effort
Ik heb er geen ervaring mee en weet zijn werkwijze niet.
Echter een vriendin van mij in de gym heeft dit wel. Bij haar was het incl. een prep.
Ze had goed resultaat en intensieve begeleiding zover ik begreep. Maar vind de kosten hierboven wel erg straf.

Ik zie wel eens filmpjes via social media voorbij komen waarbij hij na elke zin buiten adem is en naar lucht hapt. Staat los van zijn eventuele kennis en kunde, maar zelf haak ik dan direct af.

• Haha
Waarderingen: Maximum Effort
Kennis van hem is zeer goed maar wel erg duur,

Ik zit nu bij Jaywhey en dat bevalt me ook prima. Dat is zeker een aanrader!

Terug
Naar boven