AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Bezoekers in dit topic

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
2.018
Waardering
685
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Sup dudes,

Heb zo inmiddels ook al mijn oog op dit deel van de sectie gevestigd. Niet dat ik van plan ben in de nabije toekomst HGH te gaan gebruiken, maar omdat de documentatie op het net erg uiteenlopend is vroeg ik me af wat jullie ondervinden.

Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Welke positieve effecten ondervond je?
Welke sides?

Voor zover ik heb gelezen zijn er weinig directe sides van HGH, behalve een lege portefeuille dan.
Lijkt me overigens veel minder schadelijk voor de gezondheid dan AAS bij goed gebruik, zelfs bevorderlijk.
 
Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Sinds 01-09-15 ongeveer 400iu weg geprikt. Tijdens de cruise 5iu EOD en tijdens de blast 5iu ED.
Welke positieve effecten ondervond je?
Makkelijk droog blijven, zelf op 1000+ kcal. Ik verwacht dit jaar pas echt fysiek het verschil te gaan zien qua spiermassa.
Welke sides?
Vasthouden van vocht; dikker vingers en voeten. Slapende handen en onderarmen; CTS. Maar die sides zijn tijdelijk en inmiddels al verdwenen.
 
Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Gestart in Oktober 2015, begonnen op gemiddeld 3,3iu e.d. tijdens 10 weken durende cruise. Nu tijdens blast 15 weken op trainingsdagen 5iu en op rustdagen 2iu.
Welke positieve effecten ondervond je?
Veel vollere look, zeker na een train de zogezegde "vierkante GH-look". Vet verdwijnt langzaam maar gestaag terwijl er aan mijn voeding niets is veranderd. Op de weegschaal een aantal KG erbij terwijl het vet verdwijnt (in de cruise). Ben benieuwd wat het mij de komende blast zal brengen.
Welke sides?
Vasthouden van vocht; dikkere vingers en voeten. Slapende handen en onderarmen tijdens het slapen voornamelijk. Bij sommige bewegingen ook wel last van zenuwschokjes in de armen (ook een tot CTS behorende bijwerking).
 
Bedankt voor jullie reacties.

Letten jullie dan op je Zout en carb inname of maakt dat geen moer uit wat betreft vochtretentie.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Letten jullie dan op je Zout en carb inname of maakt dat geen moer uit wat betreft vochtretentie.

Daar heb ik nog nooit rekening mee gehouden eerlijk gezegd. (Het enige wat ik probeer is geen grote pieken/dalen te creëren aangaande zout).
 
Bedankt voor jullie reacties.

Letten jullie dan op je Zout en carb inname of maakt dat geen moer uit wat betreft vochtretentie.
Ik probeer ca. 45min voor en na injectie geen carbs te nuttigen. Verder is het vanzelfsprekend dat ik mn zoutinname miniem houdt (behalve op cheats days:p)
 
Ook rekening gehouden met welke AAS jullie erbij zetten, of nemen jullie gewoon je compounds naar keuze?

Er vb niet ook nog deca naast zetten zonder mast etc.
 
Ook rekening gehouden met welke AAS jullie erbij zetten, of nemen jullie gewoon je compounds naar keuze?

Er vb niet ook nog deca naast zetten zonder mast etc.

Ik kies de compounds welke het beste passen bij het doel dat ik op dat moment probeer te bereiken. Wel of niet GH, doet er imo niet zoveel toe. GH zorgt er alleen voor dat je sneller je doelen kunt behalen.
 
Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Gedurende 8 maanden 3.3 UG tijdens eerste cycle. Tweede cycle duurde een maand of....6?! Weet niet meer, HG gezet, eerst 1.8iu/2iu later verdubbeld.
Welke positieve effecten ondervond je?
Droger worden offcourse, me gear lijkt ook beter te werken of ik haal er iig meer rendement uit, huid was gaver zelfs op een gram mast weinig pukkels oid. Slaap lekker diep :)
Welke sides?
Vasthouden van vocht; dikker vingers en voeten maar met name op UG! HG zeer weinig last van gehad. Tijdens UG ook ontzettende CTS gehad (paar weken 5iu gezet) tijdens chinlift echt schokkend door de armen/handen, 's nachts wakker worden van slapende ledematen was (een vervelende) routine. Heb een grotere schoenmaat moeten nemen... en me motor handschoenen zijn van XL naar 3XL gegaan in 4 jaar tijd (zullen ook gewoon gegroeid zijn zonder HGH hoor, je wordt niet opeens een reus :p).

Met Tren Ace, Test E, Mast E, Para, IGF1, T3 ernaast toch wel wat hypo momenten gehad, zal aan de combinatie gelegen hebben (+2gr gear) want me HGH dosis is nooit echt hoog geweest.

Ik houdt geen rekening met soorten AAS on HGH, of carb inname.

En last but not least, veel pijn aan me bankrekening.
 
Haha Liempje pijn aan de bankrekening! Ja, dat is erg kut.

Misschien topic hijack en hgh en igf hebben in grote lijnen de zelfde werking als ik me goed ingelezen heb. Daar wel in aangemerkt ook weer werkelijke verschillen zitten.

Maar ik zit sinds drie weken aan de igf-1 lr3 versie en heb veel van de zelfde nadelen ervaren. Slapende ledematen, vocht en merk zeker dat ik vooruit ben gesprongen icm aas uiteraard..

Intressant topic voor de rest!
 
Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Gedurende 8 maanden 3.3 UG tijdens eerste cycle. Tweede cycle duurde een maand of....6?! Weet niet meer, HG gezet, eerst 1.8iu/2iu later verdubbeld.
Welke positieve effecten ondervond je?
Droger worden offcourse, me gear lijkt ook beter te werken of ik haal er iig meer rendement uit, huid was gaver zelfs op een gram mast weinig pukkels oid. Slaap lekker diep :)
Welke sides?
Vasthouden van vocht; dikker vingers en voeten maar met name op UG! HG zeer weinig last van gehad. Tijdens UG ook ontzettende CTS gehad (paar weken 5iu gezet) tijdens chinlift echt schokkend door de armen/handen, 's nachts wakker worden van slapende ledematen was (een vervelende) routine. Heb een grotere schoenmaat moeten nemen... en me motor handschoenen zijn van XL naar 3XL gegaan in 4 jaar tijd (zullen ook gewoon gegroeid zijn zonder HGH hoor, je wordt niet opeens een reus :p).

Met Tren Ace, Test E, Mast E, Para, IGF1, T3 ernaast toch wel wat hypo momenten gehad, zal aan de combinatie gelegen hebben (+2gr gear) want me HGH dosis is nooit echt hoog geweest.

Ik houdt geen rekening met soorten AAS on HGH, of carb inname.

En last but not least, veel pijn aan me bankrekening.
had die +2gr nou nog meerwaarde?
 
Ik zie bij meerdere mense dat ze een dosis zetten van 3,3 ui
En vraag me af hoe jullie aan die dosis komen lijkt me onhandig met 10 ui visls die de meeste hgh kitjes hebben

Of gebruiken jullie de pennen?
 
Ik zie bij meerdere mense dat ze een dosis zetten van 3,3 ui
En vraag me af hoe jullie aan die dosis komen lijkt me onhandig met 10 ui visls die de meeste hgh kitjes hebben

Of gebruiken jullie de pennen?
op 3,3 zit je precies op 30 dagen denk ik
 
Ik zie bij meerdere mense dat ze een dosis zetten van 3,3 ui
En vraag me af hoe jullie aan die dosis komen lijkt me onhandig met 10 ui visls die de meeste hgh kitjes hebben

Of gebruiken jullie de pennen?
Heel makkelijk. Je mengt 0,9ml water in je 10iu vail. Daarna prik je elke dag 0,3ml en zo zit je dus op 3,3iu per dag ;)
 
maessen Idd 3.3 IU is makkelijk te doen, 3 dosissen uit een vail en idd 30 dagen. 2iu vond ik te weinig van UG en 5iu te prijzig voor 8 maanden lang.

Met pennen is 2iu makkelijk af te meten, zoek maar eens op YouTube op genotroping qo quick pen.

vntl ja had zeker meerwaarde :) stond het er het beste uit. Heb ook een keer geëindigd op 3.4gram, had eigenlijk geen meerwaarde tov rond de 2gram. Maar dit kan aan zoveel factoren liggen; welke middelen, voeding, rust, etc.
 
Heel makkelijk. Je mengt 0,9ml water in je 10iu vail. Daarna prik je elke dag 0,3ml en zo zit je dus op 3,3iu per dag ;)


Ok dat kan natuurlijk ook ja maar dan neem ik aan dat je elke dag hgh zet
Niet 5 on 2 off
 
Sowieso elke dag zetten, als je offdays erbij wilt hebben doe dan 3/1 ipv 5/2.
 
HGH zet ik altijd ed.

Ik heb ook wat uitgeprobeerd, qua moment van zetten: voor het slapen, bij opstaan, voor het trainen, na het trainen, ik merkte eigenlijk geen verschil. Ik denk dat je dit echt lang moet doen om te proberen en dat het eventuele verschil nauwelijks te merken is. Daarom zet ik vanuit gemak altijd voor het slapen (slaap je ook lekker van :P).
 
Back
Naar boven