XXL Nutrition

ervaringen met Methyl tren?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
das zeker niet slecht, hoe lang ga je dit nog doen?
Nog tot komende donderdag. Dus 2 weken en enkele dagen in totaal.
Reden waarom geupt naar 4 mg was omdat ik bijna geen sides ondervond en daardoor dus dacht dat het niet goed werkte. Waarschijnlijk had het toch gewoon wat tijd nodig om op te bouwen. Ik begin wel redelijk hard paranoide te worden, maar kan hier wel goed mee omgaan aangezien ik sterk in mn schoenen sta laatste tijd.
 
Nog tot komende donderdag. Dus 2 weken en enkele dagen in totaal.
Reden waarom geupt naar 4 mg was omdat ik bijna geen sides ondervond en daardoor dus dacht dat het niet goed werkte. Waarschijnlijk had het toch gewoon wat tijd nodig om op te bouwen. Ik begin wel redelijk hard paranoide te worden, maar kan hier wel goed mee omgaan aangezien ik sterk in mn schoenen sta laatste tijd.

Pff vreselijk he die parnoia! Ik was na 2 weken echt vaag in mn hoofd gewoon, gelukkig zakt dat wel na een aantal dagen stoppen.
 
Qua kracht merkte ik gister wel een flinke toename, 4kg per hand met shoulder presses erbij in 1 week. Zit nu wel over wat ik eerst kon dus hopelijk kan ik vrijdag weer lekker setjes maken met 100 kilo tijdens het benchen.Ik vind het nog steeds qua uiterlijk echt sick en zou dit graag eens 10 weken doen haha, maar helaas heb ik maar 1 lever ter beschikking :D

Ik heb gister mijn voorraadkast toegetakeld trouwens..... moest me ergens op afreageren

Neem aan dat dat een typfout is?
 
Pff vreselijk he die parnoia! Ik was na 2 weken echt vaag in mn hoofd gewoon, gelukkig zakt dat wel na een aantal dagen stoppen.

Ja, kerel.
Het leek al bij al nog mee te vallen. Maar voorbije dagen begin ik echt compleet weer ziek in mn hoofd te worden en begin ik zelfs terug willen gaan gebruiken (drugs). Toch een heftig goedje haha, enerzijds goed dat het binnen 4 dagen gedaan is (ng zo lang) anderzijds jammer aangezien ik toch wel ff al bij mn kracht bijna teruggewonnen heb dat ik verloren was voorbije maanden.
 
Ja, kerel.
Het leek al bij al nog mee te vallen. Maar voorbije dagen begin ik echt compleet weer ziek in mn hoofd te worden en begin ik zelfs terug willen gaan gebruiken (drugs). Toch een heftig goedje haha, enerzijds goed dat het binnen 4 dagen gedaan is (ng zo lang) anderzijds jammer aangezien ik toch wel ff al bij mn kracht bijna teruggewonnen heb dat ik verloren was voorbije maanden.

Haha ja ik overwoog om ook nog effe door te gaan, maar heb dat uit eindelijk maar niet gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Nog tot komende donderdag. Dus 2 weken en enkele dagen in totaal.
Reden waarom geupt naar 4 mg was omdat ik bijna geen sides ondervond en daardoor dus dacht dat het niet goed werkte. Waarschijnlijk had het toch gewoon wat tijd nodig om op te bouwen. Ik begin wel redelijk hard paranoide te worden, maar kan hier wel goed mee omgaan aangezien ik sterk in mn schoenen sta laatste tijd.

t gaat over de impact op de lever. das de belangrijkste factor.
4mg MT per dag is veel ze man
 
ben ook reeds begonnen met MT...na hoeveel dagen ong kickt het in?
 
bedoel eigenlijk vanaf wanneer je de werking merkt... ben begonnen op 1mg..
 
vloeibaar, kga het nog even aankijken..anders ga ik over naar 2mg
sides heb ik tot nu toe nie
 
Hoeveel neem je dan 1 ml is 2 mg imo
 
zit op 1mg/0,5ml ED
 
Toen ik enige tijd terug MT gebruikte, piste ik vanachter in mijn tuin in het gras, tot 2maal toe, gewoon omdat ik te lui was om naar het WC te gaan. Die twee plekken zijn nu helemaal verdorven, heel het gras is daar kapot en ziet bruinachtig :D
 
Toen ik enige tijd terug MT gebruikte, piste ik vanachter in mijn tuin in het gras, tot 2maal toe, gewoon omdat ik te lui was om naar het WC te gaan. Die twee plekken zijn nu helemaal verdorven, heel het gras is daar kapot en ziet bruinachtig :D

:roflol:
 
Toen ik enige tijd terug MT gebruikte, piste ik vanachter in mijn tuin in het gras, tot 2maal toe, gewoon omdat ik te lui was om naar het WC te gaan. Die twee plekken zijn nu helemaal verdorven, heel het gras is daar kapot en ziet bruinachtig :D

Dus kunnen we tot de conclusie komen dat gras niet groeit zoals wij op methyl tren?
 
maar gras word er dan weer wel bruin van, en wij niet... :(







:p

Daar hebben we dan weer melanotan voor, zou gras daarvan kunnen groeien? Redfish ga vlug eens op de kamerplanten zeiken en zet dan in je log of die groeien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven