XXL Nutrition

ervaringen met Methyl tren?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
overgegaan op 2mg..gaat super, van gistere op vandaag 2kg zwaarder, wsl wel vocht, zet er ook test naast..vandaag een half dagje genomen op het werk...was werkelijk KLETS nat van het zweet.. dan ineens maar geprofiteert van een super training
verder geen sides
 
welke heb je is van een UG lab,of de zg blanco HB?
 
blanco, ook geen last van maagzuur ofzo terwijl ik dit met tren enanthate wel had
 
jah is wel goede poep
 
heb er ook momenteel 25mcg t3 naast lopen, heb er ook test-primo bijgedaan
 
1ste week 2 mg oraal = meer zweten, klein beetj para
2de week 4mg oraal = ziek zweten na enkele min te fietsen of trappen op te stappen + snachts zweten.
Goede krachttoename en na 12 dagen 4,5 kg bijgekomen. Ik vermoed dat dit voornamelijk vocht is aangezien er ook 250 mg test naast loopt, maar er zal toch zeker wel wat spier bijzitten veronderstel ik :D

Dus... Correct me if I'm wrong maar ik concludeer hieruit:
2 weken een zeer toxisch goedje nemen wat je evengoed het hoekje om kan helpen met als resultaat:
2 weken heel hard zweten, vocht bijkomen en verondersteld een beetje spier??
Geef mij dan maar gewoon een standaard 12 weken test E aan 750mg ofzo.
 
Dus... Correct me if I'm wrong maar ik concludeer hieruit:
2 weken een zeer toxisch goedje nemen wat je evengoed het hoekje om kan helpen met als resultaat:
2 weken heel hard zweten, vocht bijkomen en verondersteld een beetje spier??
Geef mij dan maar gewoon een standaard 12 weken test E aan 750mg ofzo.

Nou, ik ben op 3 weken tijd een 6 kg aangekomen... Wat zeker niet slecht is, ookal zit hier wat vocht bij, wat zeker niet zoveel kan geweest zijn. En mn kracht was ook terug enorm gestegen. Wat je misschien kan verwezenlijken met een 10 weken langdurende kuur, maar het was als kickstart en eens om de testen dus ik zie het probleem niet echt aangezien ik buiten wat sides niet echt problemen heb ondervonden.
Als je bang bent en het op test wilt houden is dat jouw keuze. Maar als je van wat risico en iets nieuws houdt, jah ..
 
dus... Correct me if i'm wrong maar ik concludeer hieruit:
2 weken een zeer toxisch goedje nemen wat je evengoed het hoekje om kan helpen met als resultaat:
2 weken heel hard zweten, vocht bijkomen en verondersteld een beetje spier??
Geef mij dan maar gewoon een standaard 12 weken test e aan 750mg ofzo.

wat een rare statement
 
+1 heb het als erg lekker ervaren, preciese stats kan ik niet geven,

ivm combi kuur,

maar lekker zweten, wel af en toe maagzuur, maar pomp SUPER lekker, zal het voortaan zeker als kickstart pakken alleen deze x wel min 4 mg ED..(voor mij dan)
 
Weet dat jahtjuh toen ook te laag en te voorzichtig was,daarna bij verhogen was het knallen
 
Ik denk inderdaad dat 2 - 4 mg ideale dosering is. Hoger lijkt me niet nodig. Op een US board was een kerel tot 8-10 mg gegaan en is enkele weken later gestorven. Juiste oorzaak kan ik me niet meer herinneren maar was wel jarenlange gebruiker en misschien heeft zulke roekeloosheid zich de das om gedaan :)
 
pfff voel me vanaf vandaag zwaaaar k*t, totaal geen fut...zeer sloom, zweten
ofdat het nu door de t3 komt of door de MT weet ik niet... sta wel redelijk opgepompt
vandaag ook totaal niet kunnen trainen, als ik iets ophef ben ik al bekaf
 
Ik denk inderdaad dat 2 - 4 mg ideale dosering is. Hoger lijkt me niet nodig. Op een US board was een kerel tot 8-10 mg gegaan en is enkele weken later gestorven. Juiste oorzaak kan ik me niet meer herinneren maar was wel jarenlange gebruiker en misschien heeft zulke roekeloosheid zich de das om gedaan :)

Ik had gelezen dat enige tijd nadat men gestopt was met methyltren de leverwaardes nog altijd verslechteren. Dus misschien was de dosis te lang en te hoog waardoor de nasleep zijn lever kelderde?
 
Ik had gelezen dat enige tijd nadat men gestopt was met methyltren de leverwaardes nog altijd verslechteren. Dus misschien was de dosis te lang en te hoog waardoor de nasleep zijn lever kelderde?

Hmm nog eens herlezen en hij is aan een hartaanval gestorven. Nou dan zegt iemand dat de MT noch het AAS gebruik hier iets mee te maken had. Maar je kunt er wat prat van uitgaan dat AAS gebruik hier WEL iets mee te maken had... maarjah nu gaan we offtopic :)
 
uiteraard, nog 2 dagen en dan zitten de 2 weken er weer op, ben wel blij want geestelijk is het niet echt grappig

is daar eigenlijk niks tegen te doen, tegen die vervelende side-effect ,het geestelijke aspect dus ? één of ander medicijn ofzow ?
 
is daar eigenlijk niks tegen te doen, tegen die vervelende side-effect ,het geestelijke aspect dus ? één of ander medicijn ofzow ?

Door een ander middel te nemen dan MT
 
Door een ander middel te nemen dan MT

dan kan je veel spullen links laten liggen,das eigenlijk geen optie. Bij tren en parabolan is het van hetzelfde .
Het zou interessant zijn als er iets was wat de side tegengaat en ben er bijna zeker dat zoiets bestaat want op hoger niveau worden hogere dosissen gebruikt dan de gebruikelijke 2mg en die kerels hebben zeker en vast ook die klote-sides .

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 10:03 ----------

je ziet ook altijd onmiddelijk als iemand met tren bezig is ,dan zie je er redelijk ellendig en bedrukt uit altijd zoals Ronny hier :


normal_DSC_7635.jpg
 
Ik denk dat er niks voor bestaat en dat je mentaal gewoon heel sterk moet staan als je hele hoge doseringen wil gebruiken.
 
Brutus, wat ben je ook voor figuur
 
Ik denk dat er niks voor bestaat en dat je mentaal gewoon heel sterk moet staan als je hele hoge doseringen wil gebruiken.

het hoeven daarom geen hoge doseringen te zijn maar het kan zijn wat je zegt hoewel ik dat moeilijk kan geloven .

Mss dat valium helpt .Dit word heel veel geslikt tijdens zware kuren maar vooral om te kunnen slapen ,weet niet of het mentaal ook iets afdoet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven