Fitness Seller

ervaringen met Olimp L-Carnitine 1500mg caps ?

Bezoekers in dit topic

SuperVeloce

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2005
Berichten
946
Waardering
41
Lengte
1m90
Massa
96kg
Hallo,

zijn er mensen die ervaring hebben met Olimp L-Carnitine 1500mg caps ?
ben van plan deze te bestellen
 
L-carnitine=L-carnitine, ongeacht welk merk

Olimp is verder een prima merk
 
Bij carnitine supplementatie heb je vrij veel geduld en een goed gevulde portemonnee nodig.

Het beste ga je voor l-carnitine-l-tartraat en dit zul je dan 2 maal daags (2 gram per keer) moeten supplementeren met een hoop koolhydraten. Pas na 6 maanden is er enig effect op het creatine niveau in de spieren.

Wil je dit protocol niet volgen, dan zou ik mijn geld niet verspillen aan carnitine.
 
Laatst bewerkt:
sry voor de bump maar vanwaar de stelling dat carnitine moet gesuplementeerd worden met koolhydraten??
 
voor Spierherstel en prestatieverbetering ligt de dosering dan weer rond de 1,5gram l-carnitine-tartraat per dag (voor sport) volgens mij.
 
Mischien wil de ts het wel gebruiken met oog op vet verbranding...
 
Meeste onderzoeken gericht op extra vetverbranding via orale supplementatie hebben negatieve resultaten. Hoewel ik moet zeggen dat al die onderzoeken met minimaal 2 gram lcarnitine-tartrate zijn uitgevoerd en niet de vastgestelde werkzame dosis (in iedergeval bij chemische stress markers) van 1-1,5 gram. Betere stofwisseling gaat volgens mij voornamelijk op voor diabetici.

Daarom zou je het dus beter op de schadebeperkende en prestatieverhogende functie kunnen nemen. Met sneller herstel kun je in principe een snellere lichaamsrecompositie krijgen of een makkelijkere en efficientere cut-periode ervaren.

Overigens zijn er wel kleine onderzoeken geweest waar een mogelijkheid ontdekt werd dat deficiëncy van carnitine wel extra honger kan creëren. En dat l-carnitine de antagonist van een bepaalde toxine is die overgewicht veroorzaakt. Maar daar is niet veel onderzoek naar gedaan.
 
Back
Naar boven