MuscleMeat

Ervaringen met Test-Tren-dbol cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

monasir81

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
220
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Hi BB-ers,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. bovenstaande kuur.
Ik zit op het moment in mijn 3e kuur. afgelopen maandag begonnen zit nu dus in mijn 4e dag

Test-Tren-Dbol
Week 1-6 Tren 500 mg
Week 1-6 Test 400 mg
Week 1-4 Dbol 50 mg pre- workout
Van begin tot eind laat ik Hcg meelopen
Week 7-9 nolva
Ik doseer tren altijd hoger dan test omdat ik merk dat ik bijna geen bijwerkingen krijg, zoals problemen met libido.
Doe ik test hoger heb ik de problemen wel.

Nou moet ik zeggen ik heb hiervoor altijd test tren kuur gedaan, ik had bijna geen bijwerkingen.
Kracht goed vooruit gegaan en mooie gains gemaakt.

Nu heb ik Dbol erbij gedaan en moet ik zeggen ik ervaar een drukkende pijn op borst dit duurt even het voelt dan alsof ik geen adem krijg , vervolgens krijg ik last van droge hoest.
Nou weet ik niet of dit komt omdat ik dbol erbij stack misschien ook beetje vroeg om te zeggen.

Maar toch ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn, mindere en slechtere kanten van dbol icm test tren stack.
 
1 keer gedaan in combintie met Creatine. Nooit meer.
 
Ok , je was er dus wel positief over
Wanneer begon dbol bij jou in te kicken?
Ik weet dat het "kick-in" niet altijd helemaal klopt, maar hoelang duurde het voordat je sides /gains begon te merken
 
1 keer gedaan in combintie met Creatine. Nooit meer.
Ik denk dat die combinatie misschien niet helemaal goed is.
ik gebruik proteine shakes, creatine eigenlijk helemaal niet
 
In!

Korte esters?
 
Ongelooflijk dit weer.
 
Haha in oktober was je nog met je eerste cycle bezig.

Sorry nog dat we je de grond in geboord hebben toen. Daar wilde ik even op terugkomen, want godskolere wat heb je een progressie gemaakt!!
 
Je fysiek ziet er wel bruut uit, heb je meer foto's?
Hi hoxyz,
Dank voor het compliment!
Ik ben tevreden maar nog niet helemaal ik denk zo'n beetje alle BB-ers hier hahah, die willen steeds groter worden.
De foto is ongeveer 3 weken geleden genomen, ik kan je een before -after sturen
 
succes , geef zelf de voorkeur aan langere esters .(naaldmoe)
Ik ben in oktober met lange esters begonnen, het is idd makkelijker 1x per injectie .
ik doe nu om de dag, ik gebruik die kleine mini naalden (grijs) voel je bijna niks van.
Is vooral handig als je 1 ml tren / 1 ml test doet icm met die 2 ml spuitjes
 
Hi hoxyz,
Dank voor het compliment!
Ik ben tevreden maar nog niet helemaal ik denk zo'n beetje alle BB-ers hier hahah, die willen steeds groter worden.
De foto is ongeveer 3 weken geleden genomen, ik kan je een before -after sturen
Gewoon hier posten? Laat ons meegenieten chef.
 
Haha in oktober was je nog met je eerste cycle bezig.

Sorry nog dat we je de grond in geboord hebben toen. Daar wilde ik even op terugkomen, want godskolere wat heb je een progressie gemaakt!!
hahahah ja pik jou herken ik nog jij zit in de topic, maar ik moet je eerlijk zeggen jullie hebben mij eigenlijk nog meer gestimuleerd :-):flexbiceps:
Geen probleem jongen , we moeten tegen een stootje kunnen
Uiteindelijk ga ik vooral voor om in vorm te blijven
 
In! Goede basis voor een derde kuur, je kan zo zien dat je verstand van zaken hebt. Succes beest!
Tnx man, jij bent ook goed bezig zo te zien :-)

Ik merk wel dat voeding o zo belangrijk is, met die kuurtjes alleen kom je er niet.
Hardcore trainen en hardcore eten
 
Back
Naar boven