MuscleMeat

Ervaringen met toestel voor beenspieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beenspieren?
squatrack :)
 
niemand ervaring? Iedereen traint toch altijd superhard zijn benen hier :D
 
ja door te squatten ja.
 
Ik heb al veel goede dingen gehoord over zoiets als een barbell.. weet niet of je dat kent? :)
 
Beetje laat maar ik heb ervaring met de GLCE365. Ik heb hem al 3 jaar thuis, en ben er blij mee. Erg robust, kan 100+ aan olympische schijven dragen (tot 120 gedaan zonder problemen - met het apparaat zelf dan ;)).

Enige minpunt is dat de scheenkussens al snel niet meer ondersteunen; mijn schenen zitten praktisch direct tegen de stang aan. De bekleding houdt het prima, maar het schuim in de scheenkussens (rollers) zat ik al snel doorheen. Rol nu zelf wat schuimrubber op van pakmateriaal en plaats dit tussen de schenen en de 'kussens'.
 
Zojuist contact met de fabrikant gehad, die verwijzen me door naar de dealer, aangezien de fabrikant zelf alleen in de US levert. De dealer kan alleen de standaard rollers naleveren tegen 8.40 per stuk. De fabrikant beweert geen eerdere meldingen te hebben gekregen van die probleem.

Als laatste vraag ik de fabrikant of ze niet een betere oplossing leveren die ze evt. via hun dealers kunnen leveren, maar ik vrees dat ik uiteindelijk zelf mag gaan knutselen.
 
Ik heb dan toch "nog"geen toestel gekocht voor de benen en ben dan maar aan het squatten begonnen. ik squat nu in mijn Barbarian Half Rack.
 
Back
Naar boven