Fitness Seller

ervaringen na 1.5 jaar TRT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delts en chest prikken is echt geweldig met insuline naalden. Je voelt niks.

Dat van dat slaap herken ik. Ik ga vaak 12 uur naar bed en dan ben ik weer half 6 wakker. Wel helemaal uitgerust en fris 🤣 ook melatonine heeft bij mij zeer goed geholpen, ik herken het.
 
Hier nog wat delt spots https://howtodoinjections.com/how-to-do-injections/intramuscular-injections-im-deltoids/

Dus je prikt ineens 10 dagen niet vooraf aan de bloedtest ?
Maar wel mooi dat je beter hersteld, alleen nu je slaap nog ja. Succes :thumb:

Wat een grappige foto's ophowtodoinjections.com. Is dat Hulk als voorbeeld :)

Volgens mijn trt arts moet ik maar 1 x om de 14 dagen 250mg prikken. Vlak voor de nieuwe prik (dus na 2 weken van de vorige prik) is het de bedoeling om de bloedtest te doen. Het gemeten test niveau is dan op zijn laagst. Tja.
 
delts en chest prikken is echt geweldig met insuline naalden. Je voelt niks.

Dat van dat slaap herken ik. Ik ga vaak 12 uur naar bed en dan ben ik weer half 6 wakker. Wel helemaal uitgerust en fris 🤣 ook melatonine heeft bij mij zeer goed geholpen, ik herken het.

Ik probeer nu https://www.lesmiraculeux.eu/ ; dat zijn melatonine gummies zonder suiker. 2 stuks voor het slapen. Heel lekker, wel iets te duur. 1,9mg per 2 gummies.

Als je slaaptips zou hebben, laat het aub weten.
 
Ze hebben mij als voorbeeld gebruikt daar :laugh:
 
Wat een grappige foto's ophowtodoinjections.com. Is dat Hulk als voorbeeld :)

Volgens mijn trt arts moet ik maar 1 x om de 14 dagen 250mg prikken. Vlak voor de nieuwe prik (dus na 2 weken van de vorige prik) is het de bedoeling om de bloedtest te doen. Het gemeten test niveau is dan op zijn laagst. Tja.
Je verdeeld het(250mg) nu toch in eod, dan maakt het niet uit of je de dag na inject gaat meten. Omdat je nog niet zo lang bezig bent met eod, zou ik niet ineens 10-14 dagen niet injecteren.
 
Je verdeeld het(250mg) nu toch in eod, dan maakt het niet uit of je de dag na inject gaat meten. Omdat je nog niet zo lang bezig bent met eod, zou ik niet ineens 10-14 dagen niet injecteren.

mijn arts wil dat ik 1 x per 2 weken 250mg plaats en kan nu min of meer accepteren dat ik het 1 x per week 125mg injecteer. Mijn werkwijze van EOD via insuline naaldjes met backloading zal hij niet kunnen accepteren, dus ik zeg het hem niet. Ik zie de man ook maar 1 keer per 6 maanden. Het 14 dagen niet injecteren voor de bloedafname is de wens van de arts. Voor mij is het onzin, maar dit is hun werkwijze en hij is niet flexibel op dit vlak. De gewoonte van die praktijk blijkbaar. De volgende bloedafname is pas over 6 maanden.
 
mijn arts wil dat ik 1 x per 2 weken 250mg plaats en kan nu min of meer accepteren dat ik het 1 x per week 125mg injecteer. Mijn werkwijze van EOD via insuline naaldjes met backloading zal hij niet kunnen accepteren, dus ik zeg het hem niet. Ik zie de man ook maar 1 keer per 6 maanden. Het 14 dagen niet injecteren voor de bloedafname is de wens van de arts. Voor mij is het onzin, maar dit is hun werkwijze en hij is niet flexibel op dit vlak. De gewoonte van die praktijk blijkbaar. De volgende bloedafname is pas over 6 maanden.
Dat begrijp ik, maar omdat je net bent begonnen wil je een stabiel resultaat. en als je dan ineens 14 dagen niets zet gaat in mijn ogen de afgelopen periode om zeep. Je hoeft ook niets te vertellen, net als met Gel stop je ook niet voor bloedwerk. Je hebt nu in elk geval 6mnd voor de boeg om weer een stabiele(re) waarde te halen.
 
In Nederland betaal je ~E3,50 zelf per ampule sust. verkoopprijs van Apo is ~E10.55.
Als ik dat vergelijk met Griekenland HG Sust in apotheek.....

Net een prijs gekregen van de lokale opotheek voor 1 amp Androtardyl : 21,5 euro. Je zou UG beginnen overwegen aan deze prijzen!
 
Laatst bewerkt:
Net een prijs gekregen van de lokale opotheek voor 1 amp Androtardyl : 21,5 euro. Je zou UG beginnen overwegen aan deze prijzen!
Moet je dat zelf betalen in België ?
 
BigFil
Thanx voor het bijhouden van je blog. Begrijp ik het goed dat je subq spuit met een insuline spuit? Is dat 30G? Gaat het optrekken en spuiten een beetje soepel. Mocht je dat nog niet doen zou ik wel optrekken met een filternaald. Je wilt geen (microdeeltjes) glasscherfjes inspuiten.
1 ampule per week is wel erg veel, maar zolang jij je er goed bij voelt. Hoe houd je je hematocriet op peil met die dosering?
 
BigFil
Thanx voor het bijhouden van je blog. Begrijp ik het goed dat je subq spuit met een insuline spuit? Is dat 30G? Gaat het optrekken en spuiten een beetje soepel. Mocht je dat nog niet doen zou ik wel optrekken met een filternaald. Je wilt geen (microdeeltjes) glasscherfjes inspuiten.
1 ampule per week is wel erg veel, maar zolang jij je er goed bij voelt. Hoe houd je je hematocriet op peil met die dosering?

Voor optrekken uit Ampule gebruik je 18G naald met filter. De slin spuitjes vul je van achter (zgn back loaden)
 
Net een prijs gekregen van de lokale opotheek voor 1 amp Androtardyl : 21,5 euro. Je zou UG beginnen overwegen aan deze prijzen!
Maar je weet tenminste wat er in ampul zit en dat het ook juist gedoseerd is. Dat weet je niet met UG.
 
BigFil
Thanx voor het bijhouden van je blog. Begrijp ik het goed dat je subq spuit met een insuline spuit? Is dat 30G? Gaat het optrekken en spuiten een beetje soepel. Mocht je dat nog niet doen zou ik wel optrekken met een filternaald. Je wilt geen (microdeeltjes) glasscherfjes inspuiten.
1 ampule per week is wel erg veel, maar zolang jij je er goed bij voelt. Hoe houd je je hematocriet op peil met die dosering?

1 amp per 2 weken ,en zoals zoals Bullshark schrijft een 27G slin naald backloaden en dit IM (en niet subq).
 
Back
Naar boven