AndroidHealthClinic

Ervaringen over Isolaat perfection en Tested Burner gelijktijdig gebruik

Bezoekers in dit topic

Caglayan

Novice
Lid geworden
21 dec 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
120kg
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de Body&fit Sportsnutrition: Isolaat perfection gekocht bij de body en fitshop. Ingredienten: (100% whey isolaat, 0,1 gram vet. Voor dieet en spieren, hoogste eiwitgehalte - 91%, slechts 0.1 gram koolhydraten, nagenoeg lactose vrij)
De verkoper heeft mij aangeraden de Tested Burner bij te gebruiken (68 capsules, maximum strength fat burner Dietary Supplement). (Vet verbranders capsules). Ingredienten per capsule: Caffeine: 300 mg, Groene Thee (50% EGCG): 200 mg, Thermal Meltdown Complex: 200 mg, Cayenne Pepper 40.000 HU, Capsicum Annum Extract, Gallic acid, 1,3-Dimethylamylamine: 30 mg.
Mijn vraag: is het verstandig om de Isolaat perfection en Tested Burner samen te gebruiken? Alleen de dagen waneer ik fitness (4 dagenperweek)  (’s ochtends, voor- en na de training) de verkoper zei dat het wel kan wat raden jullie aan
A.u.b. Alleen mensen die er van verstand hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Caglayan
 
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de Body&fit Sportsnutrition: Isolaat perfection gekocht bij de body en fitshop. Ingredienten: (100% whey isolaat, 0,1 gram vet. Voor dieet en spieren, hoogste eiwitgehalte - 91%, slechts 0.1 gram koolhydraten, nagenoeg lactose vrij)
De verkoper heeft mij aangeraden de Tested Burner bij te gebruiken (68 capsules, maximum strength fat burner Dietary Supplement). (Vet verbranders capsules). Ingredienten per capsule: Caffeine: 300 mg, Groene Thee (50% EGCG): 200 mg, Thermal Meltdown Complex: 200 mg, Cayenne Pepper 40.000 HU, Capsicum Annum Extract, Gallic acid, 1,3-Dimethylamylamine: 30 mg.
Mijn vraag: is het verstandig om de Isolaat perfection en Tested Burner samen te gebruiken? Alleen de dagen waneer ik fitness (4 dagenperweek) (’s ochtends, voor- en na de training) de verkoper zei dat het wel kan wat raden jullie aan
A.u.b. Alleen mensen die er van verstand hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Caglayan

Hoi Caglayan,

Bedankt voor kopen van de Isolaat Perfection en Tested Burner. Je kan ze inderdaad zonder problemen combineren. De Isolaat Perfection is een eiwitproduct en zorgt voor meer spieropbouw en herstel, terwijl de Tested Burner een fatburner is. Aan de combinatie te zien ben je aan het droogtrainen? :)

-Leon
 
Heeft iemand iets bij body&fit shop gekocht, gaat hij op een forum vragen of ie goed geadviseerd is. Wordt hij gewoon doodleuk NOG een keer door de verkoper geadviseerd!

Heeft wel iets ironisch.

En verder is die combinatie volkomen veilig
 
Vind al die tested sups maar raar. Lijkt ondergedoseerd. Ik heb nu tested zma en kre alkalyn. Voel er zogoed als niets van. Vorige keer had ik zma van de aphotheek. Knalde er enorm op.
Maarja , nu is mijn voeding ook wel wat beter. Over body en fitshop ben ik echter wel zeer tevreden. Al de producten zijn top! 6 van mijn fitness buddies gebruiken de whey van hun merk :)
 
Heeft iemand iets bij body&fit shop gekocht, gaat hij op een forum vragen of ie goed geadviseerd is. Wordt hij gewoon doodleuk NOG een keer door de verkoper geadviseerd!

Heeft wel iets ironisch.

++:roflol: Hij wil een second opinion maar krijgt de mening van degene die hem heeft gegeven.
 
Heeft iemand iets bij body&fit shop gekocht, gaat hij op een forum vragen of ie goed geadviseerd is. Wordt hij gewoon doodleuk NOG een keer door de verkoper geadviseerd!

Heeft wel iets ironisch.

En verder is die combinatie volkomen veilig

++:roflol: Hij wil een second opinion maar krijgt de mening van degene die hem heeft gegeven.

Het kan zijn dat hij het gekocht heeft in de vaste winkels. Vandaar dat ik als vertegenwoordiger van Body En Fit Online, hier nog een keer mijn mening geef en probeer verder te helpen. :)

-Leon
 
Er zijn ook mensen die onafhankelijk advies willen...
 
Er zijn ook mensen die snappen dat dat hier vrij lastig word :)
 
Back
Naar boven