XXL Nutrition

Ervaringen oxy/anadrol iemand?

Bezoekers in dit topic

Strive4muscle

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 jul 2015
Berichten
4.610
Waardering
10.871
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Zoals de titel zegt...
Voor en nadelen:
Kracht
Massa (kg, in welk tijdsbestek?)
Look
Drive
 
Bro je Weet toch dat ik van oxy hield. Massa kracht vasculariteit (toename rbc) gemakkelijk gewicht aangekomen. Heb het Wel te samen met deca en sust laten lopen dus hoeveel gwicjt vd oxy kwam kank niet precies zeggen. Maar kickt zeer rap en heftig in! Heeerlijk alpha gevoel en goed knnen blijven eten op oxy!


 
zware strenght gain
veel rbc
gewicht omhoog
niet kunnen eten na 1week...
zeker 6weken buikpijn gehad op oxy dosis 100mg...

maar powerrrr insane...samen met parabolan en test e
 
zware strenght gain
veel rbc
gewicht omhoog
niet kunnen eten na 1week...
zeker 6weken buikpijn gehad op oxy dosis 100mg...

maar powerrrr insane...samen met parabolan en test e
Ik zelf gn last gehad van mn maag op restdays nm ik 100mg en op training 150 alles pre workout. Enigste oral die me wat maaglast gaf was anavar haha..

Maar idd vasc neemt super toe door toename rbc.

Als je diet in check is Werkt het wonderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben gek genoeg een non responder op oxy. Heb het van 4 verschillende merken op vrij hoge doseringen geprobeerd maar merk helemaal niks.
 
Ik gebruik oxy bijna elke kuur eerste 4 tot 6 weken.
Wat mij betreft de beste oral qua gains, kracht, pomp...
Als je voeding goed zit valt bloat mee.

Heb nooit hoger gedoseerd dan 100mg en altijd goede resultaten gehad. Imo heb je niet meer nodig dan 100mg
 
Bro je Weet toch dat ik van oxy hield. Massa kracht vasculariteit (toename rbc) gemakkelijk gewicht aangekomen. Heb het Wel te samen met deca en sust laten lopen dus hoeveel gwicjt vd oxy kwam kank niet precies zeggen. Maar kickt zeer rap en heftig in! Heeerlijk alpha gevoel en goed knnen blijven eten op oxy!
Ik weet het! We hebben het erover gehad :p ben gewoon zeer nieuwschierig wat de bevindingen van deze oral zijn.
 
Ik weet het! We hebben het erover gehad :p ben gewoon zeer nieuwschierig wat de bevindingen van deze oral zijn.

Als je voeding 100% is zal oxy opde juiste manier werken ;) heb nog even gedacht om door de dag heen oxy te nemen en als pre wo dbol maar toch maar zo gelaten haha


 
Als je voeding 100% is zal oxy opde juiste manier werken ;) heb nog even gedacht om door de dag heen oxy te nemen en als pre wo dbol maar toch maar zo gelaten haha
Enige twijfel die ik had was dat ik een plofkop zou krijgen. Maar dat is ook niet gebeurd tijdens de dbol... Zoals je al aangaf voeding is key. We zullen zien over 2,5 week gaan we van start!
 
Laatst bewerkt:
Nadeel: zwaar lever toxisch
 
Hoe staat het tov dbol in hogere dosissen?
Ben er benieuwd naar, maar het heeft flinke sides en hoor dat dbol in een hogere dosis vrijwel eenzelfde effect geeft met minder gezondheidsklachten.
 
Dbol was ik zeer tevreden mee vorige kuur, daarom nu een stapje verder en oxy proberen. Ben wel benieuwd naar de kracht, massa en de verhoogde vasculairiteit op oxy.
 
Back
Naar boven