XXL Nutrition

Ervaringen primo

Bezoekers in dit topic

fickta

Novice
Lid geworden
5 jan 2018
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
63kg
Vetpercentage
18%
Ik heb de tekst en titel even aangepast. Ik ben benieuwd naar ervaringen van vrouwen met primo.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, welkom op het forum.

EQ boldenone zou eventueel ook een optie zijn voor vrouwen. Ik ga er van uit dat je er goed over na gedacht hebt, en dat je de bijwerkingen accepteert.

Hopelijk krijg je wat reacties via PM want ik geloof niet dat er veel vrouwen hier openlijk over kuren schrijven.

Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in je logje als je dat zou gaan bijhouden. De meeste dames kuurlogs stoppen meestal binnen 10 dagen.
 
pics van je vriendje ,moet een beest zijn met die stats
 
pics van je vriendje ,moet een beest zijn met die stats
th.jpg
 
040B

Dank je!

Ik wil natuurlijk zo min mogelijk bijwerkingen, vandaar ook mijn twijfel en dat ik meer info wil. van anavar heb ik namelijk geen negatieve vermannelijking bijwerkingen gehad, enkel een vettere huid.

Ik hoop ook heel erg dat een aantal vrouwen hier hun ervaring willen delen!

ik heb zelf de kuurlogs van anavar gelezen hier en dat geeft een beter beeld, over primo kan ik vrijwel niets vinden. zonder extra informatie doe ik niets.. maar als ik er aan begin ga ik wel een log bijhouden!
 
ehhm, 9.5% als vrouw en een vriendje van 130kg lean manlet.

u sure about those stats?



kuren voor vrouwen is risky stuff, beter 3x teveel info lezen dan te weinig en haar op je borst krijgen.
 
Fallingout

- zoals je kunt lezen was dat mijn vp op het podium met een 7 punt meting.
- en 130 kg niet vet, dat betekent dus niet dat hij droog en lean is.

en nogmaals dat is achtergrond info. ik kom hier niet om te profileren of wat dan ook. maar voor MEER informatie.

ik wil graag meer weten over primo, Ik stel deze vragen DUS voor info, dat betekent dat ik als vrouw ook absoluut niet zomaar wat neem.
 
Ik hoef dus alleen maar te weten of er vrouwen zijn die mij hun ervaring kunnen delen over primo.
 
Geen ervaring mee. Persoonlijk zou ik het risico niet nemen gezien bijwerkingen.
 
Geen primo als vrouw zijnde.

Deca / nnp zou ik doen als vrouw als je wilt injecteren.
 
ehhm, 9.5% als vrouw en een vriendje van 130kg lean manlet.

u sure about those stats?



kuren voor vrouwen is risky stuff, beter 3x teveel info lezen dan te weinig en haar op je borst krijgen.
Waae zie jij die 130 of kijk ik verkeerd

In voor log straks!
 
Haar vriend weegt 130 kg op 1m79niet vet en zijzelf stond op 9.5% BF.

Dan kan haar vriend haar van genoeg informatie voorzien over primo. Of is hij natty?
 
Geen primo als vrouw zijnde.

Deca / nnp zou ik doen als vrouw als je wilt injecteren.

Grappenmaker. Straks is het één of andere chick die te dom is om te poepen en die dat vervolgens ook nog doet.
 
Laatst bewerkt:
Grappenmaker. Straks is het één of andere chick die te dom is om te poepen en die dat vervolgens ook nog doet.

En waarom zou deca slechter zijn dan primo voor een vrouw?
 
Bold zet ook om naar testosteron.. Lijkt me nou ook niet het beste advies voor een vrouw..

Deca voor vrouwen hoor/lees ik wel vaker, is inderdaad niet raar t.o.v. primo imo.
 
Bold zet ook om naar testosteron.. Lijkt me nou ook niet het beste advies voor een vrouw..

Deca voor vrouwen hoor/lees ik wel vaker, is inderdaad niet raar t.o.v. primo imo.

100 procent van niet dat Equipoise converteert naar Testosteron... het converteert naar DHB (dihydroboldenone) en dit valt voor veel mensen slecht op de haarlijn en gaan mensen vaak Finasteride nemen.. Maar converteren naar Test doet het 100 procent zeker niet. Het is wel een anabool afgeleid van Testosteron.

On-topic: Als vrouw kan je beter Anavar nemen, 5mg per dag is meer dan voldoende. 10mg moet je kijken of dat gaat zonder bijwerkingen, het gaat vaak heel langzaam, dus zorg dat je vriend op ALLES let van je. Iemand anders ziet het beter dan jijzelf! 6 weken maximaal. En TUDCA en andere orgaanbescherming nemen. Ook Anavar is levertoxisch. Als je iets 100 procent safe wil, moet je denken aan een SARM als S4 bijvoorbeeld... Mijn vriendin doet het al :)
 
Back
Naar boven