Fitness Seller

Ervaringen tattoo borstkas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Minireus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2011
Berichten
368
Waardering
7
Lengte
2m03
Massa
76kg
Hallo,

ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op mijn borst. Ik heb hier lang over nagedacht en wil het al jaren. Ik wil ook nog steeds hetzelfde. Ik wil 3 woorden op mijn borst laten zetten. dit wil ik dan van de rechterkant naar de linkerkant.

Ik vroeg me af hoe dit is, of het erg pijn doet enz.
Wie heeft of kent iemand met een soortgelijke tattoo? En wat zijn je ervaringen?

Minireus.
 
Hallo,

ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op mijn borst. Ik heb hier lang over nagedacht en wil het al jaren. Ik wil ook nog steeds hetzelfde. Ik wil 3 woorden op mijn borst laten zetten. dit wil ik dan van de rechterkant naar de linkerkant.

Ik vroeg me af hoe dit is, of het erg pijn doet enz.
Wie heeft of kent iemand met een soortgelijke tattoo? En wat zijn je ervaringen?

Minireus.

Veni vidi vici?
 
3 woorden, hmmmm:

OP is phaggot?



OT: geen ervaring met tattoeages
 
Live your life
 
Kheb 2 grote koppen op me borst en mahw pijn valt wel mee pas als ze in het midden van je borst ( bij je borstbeen ) gaan zitten doet het wat pijn voorderest ervaarde ik het meer als irritant... doe je ding bro en post daarna ff fotow ofzo
 
Dicht op bot is irritanter. Over het algemeen is pijn een groot woord. Als je enkele uren zit en de hele huid gaat 'zeuren' dan wordt het wel pijnlijk, maar dat lijkt me niet nodig voor 3 woordjes.
 
Miss is voor de TS de volgende text een id: Pain is temporary, pride is forever.
Als je iets wilt laat je je toch niet stoppen door een tijdelijk fysiek ongemak?
 
ik heb m niet op me borst maar ik vond het echt een k*t gevoel...
"alsof ze met een mesje over een schaafwond aan t tekenen zijn"
maar waar ze gweest zijn voel je daarna gelijk niks meer!
 
ik zit er ook aan te denken om tattoo op mn borst te nemen, maar twijfel nog hard, dus denk dat het hem niet gaat worden, heb wel een tattoo op mn onderarm voelde idd alsof ze met een stanley mes in je zitten te snijden, maar je went er snel aan zat een uur en het stelde niks voor joh
 
Ik zou er toch serieus nog even over nadenken of je zo'n standaard cliché tekstje op je borst wil hebben. De kans dat je leven compleet veranderd de komende 10 jaar is vrij groot, en of je dan nog zo blij bent met zo'n aandenken....
 
Hallo,

ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op mijn borst. Ik heb hier lang over nagedacht en wil het al jaren. Ik wil ook nog steeds hetzelfde. Ik wil 3 woorden op mijn borst laten zetten. dit wil ik dan van de rechterkant naar de linkerkant.

Ik vroeg me af hoe dit is, of het erg pijn doet enz.
Wie heeft of kent iemand met een soortgelijke tattoo? En wat zijn je ervaringen?

Minireus.

Nee valt mee, knijp is met je nagel in het vel van je borst. zo iets voel je constant.
 
ik zou er toch serieus nog even over nadenken of je zo'n standaard cliché tekstje op je borst wil hebben. De kans dat je leven compleet veranderd de komende 10 jaar is vrij groot, en of je dan nog zo blij bent met zo'n aandenken....

+1
 
17 jaar, wil tattoo live your life... jij gaat zo'n spijt krijgen vriend :P
 
Kheb 2 grote koppen op me borst en mahw pijn valt wel mee pas als ze in het midden van je borst ( bij je borstbeen ) gaan zitten doet het wat pijn voorderest ervaarde ik het meer als irritant... doe je ding bro en post daarna ff fotow ofzo


Thnx man, ik ga dit weekend even langs bij een tattoo shop om te informeren. Word in december 18 en wil em dan gelijk laten zetten.

Dicht op bot is irritanter. Over het algemeen is pijn een groot woord. Als je enkele uren zit en de hele huid gaat 'zeuren' dan wordt het wel pijnlijk, maar dat lijkt me niet nodig voor 3 woordjes.

dank je!


ik heb m niet op me borst maar ik vond het echt een k*t gevoel...

"alsof ze met een mesje over een schaafwond aan t tekenen zijn"

maar waar ze gweest zijn voel je daarna gelijk niks meer!

Waar heb jij em dan? Op een plek dicht op het bot?


Ik vroeg niet of ik het wel of niet moest doen, ik ben zeker van mijn besluit. Het heeft een belangrijke betekenis bij mijn leven.
 
18Dec ? de meeste shops hebben een wachtlijst wat betreft tatoo's zetten.
 
Thnx man, ik ga dit weekend even langs bij een tattoo shop om te informeren. Word in december 18 en wil em dan gelijk laten zetten.



dank je!




Waar heb jij em dan? Op een plek dicht op het bot?


Ik vroeg niet of ik het wel of niet moest doen, ik ben zeker van mijn besluit. Het heeft een belangrijke betekenis bij mijn leven.
precies het bot eigenlijk ja.... buitenkant van me onderarm!

maar je kan ok op internet kijken welke plekken het meeste pijn doen, maar aangezien je toch zeker wel gewoon ff op je tanden bijten...
oh en ga niet alleen...!
Ik was wel alleen en dan heb je echt geen afleiding of niks;)
 
Back
Naar boven