MuscleMeat

Ervaringen tattoo borstkas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

18Dec ? de meeste shops hebben een wachtlijst wat betreft tatoo's zetten.


Daarom ga ik dit weekend alvast informeren ;)

precies het bot eigenlijk ja.... buitenkant van me onderarm!

maar je kan ok op internet kijken welke plekken het meeste pijn doen, maar aangezien je toch zeker wel gewoon ff op je tanden bijten...
oh en ga niet alleen...!
Ik was wel alleen en dan heb je echt geen afleiding of niks;)

Dat is ook een gave plek! Heb jij ook een tekst? Hoe lang waren ze bezig met jou tattoo?

Ik denk dat ik met me vriendin ga en sowieso nog een vriend van me, me vriendin kan namelijk niet tegen bloed :p moest een keer bloed laten prikken, en zei zat heel stoer te doen van ik ga wel mee dit dat :p. De naald zat er nog niet eens in en ze was al weggelopen, haha heb je veel aan zo'n vriendin!
 
owjah neem een dextrotje mee ofzo had ik laatst met een maatje van me die ging bijna van ze stokkie werd helemaal wit en shit maar na wat frisje lucht, bekertje water en een dextro was ie weer helemaal fijn :)
 
Ik vond alleen echt pijn doen in de buurt van de tepel.

[Link niet meer beschikbaar]
 
ga er van uit dan het ondragelijk pijn doet, dat kan het altijd meevallen..

na 5 minuten ben je toch wel gewend aan die naald
 
tattoo laten zetten doet geen pijn, en 3 woordjes is half uurtje werk maximaal.

dus gewoon gaan met die banaan :banana:
 
Paris zegt: Alle tattoo's doen pijn.

Wil je gewoon iets in handschrift? of wil je iets van dikke letters ofzo.

Ik kan jezelf wel vertellen dat als je alleen maar letters neemt wat niet veel tijd gaat kosten dat het wel mee zal vallen. Hoelanger het duurt hoe meer pijn het gaat doen;)
 
Paris zegt: Alle tattoo's doen pijn.

Wil je gewoon iets in handschrift? of wil je iets van dikke letters ofzo.

Ik kan jezelf wel vertellen dat als je alleen maar letters neemt wat niet veel tijd gaat kosten dat het wel mee zal vallen. Hoelanger het duurt hoe meer pijn het gaat doen;)

Ja ik wil mooie sierlijke letters. Was langsgeweest afgelopen weekend maar ze waren dicht :p aankomend weekend maar ff proberen
 
Ik heb een (bijna compleet) bodysuite. Borst is opzich geen hele vervelende plek, behalve vlak langs de tepels.
Maar al met al is het nooit lekker en altijd een k*t gevoel..

Gouden tip: zorg dat je goed uitgerust en met een volle maag heen gaat
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een (bijna compleet) bodysuite. Borst is opzich geen hele vervelende plek, behalve vlak langs de tepels.
Maar al met al is het nooit lekker en altijd een k*t gevoel..

Gouden tip: zorg dat je goed uitgerust en met een volle maag heen gaat

Gaaf man! Ik wil de tattoo niet in de buurt van mijn tepels dus zal dan wel meevallen.

Bedankt voor de tips!
 
Moet je niet doen joh is toch nergens voor nodig.
 
Rond de tepel, borstbeen en thv je sleutelbeen zijn de meest gevoelige plekken... Echt Pijn kan ik het niet noemen! Het is eerder geniepig te noemen. Het meeste last heb ik toch wel bij het shaden, omdat dan meerdere malen over dezelfde plek wordt gegaan.
 
Pijn, sorry hoor maar verman je even joh. Als je dat al pijn vind doen zou je dan niet eens onderzoek gaan doen naar een male-female swap?
 
:D
Ik heb een (bijna compleet) bodysuite. Borst is opzich geen hele vervelende plek, behalve vlak langs de tepels.
Maar al met al is het nooit lekker en altijd een k*t gevoel..

Gouden tip: zorg dat je goed uitgerust en met een volle maag heen gaat

nice, japans werk? foto bro :)
 
Nee, doet geen pijn. Mensen die zeuren over pijn bij tattoos zijn gewoon gay.
 
Ik vond alleen echt pijn doen in de buurt van de tepel.

[Link niet meer beschikbaar]

Cool, je hebt hem ook :D..Nouja de mijne is niet grat hetzelfde maar zelfde ontwerp bijna, buiten dat bij mij er nog een banner instaat met geboortedatum en wat schaduwwerk en hij is wat kleiner.

En staat bij mij wel op de rechterbovenarm
 
Ik moet het wel met Veni eens zijn, en ik heb zelf ook een heule flinke tattoo op mn linker bovenarm. Maar wel pas na 15 (!!) jaar intern beraad en het is, ook als je de betekenis niet weet, gewoon een hele mooie tattoo om te zien. Ik zou nooit, maar dan ook nooit zomaar zo'n $0.02-kreet op mn lijf laten zetten.

En daarbij, je bent pas ZEVENTIEN. Geloof mij broeder, ongeacht wat je al denkt meegemaakt te hebben ben je nog zo groen als gras en is dit zo'n beetje het domste wat je kunt doen. Als je nou de naam van je overleden vader/moeder/broertje/zusje op je lijf zou laten zetten begreep ik het nog, maar zo'n algemeen lulverhaal wat nu "wijs" lijkt ben je volgende week zat. Ik zou het begrip PERMANENT nog maar eens goed overwegen voor je t doet.
 
Daarom ga ik dit weekend alvast informeren ;)



Dat is ook een gave plek! Heb jij ook een tekst? Hoe lang waren ze bezig met jou tattoo?

Ik denk dat ik met me vriendin ga en sowieso nog een vriend van me, me vriendin kan namelijk niet tegen bloed :p moest een keer bloed laten prikken, en zei zat heel stoer te doen van ik ga wel mee dit dat :p. De naald zat er nog niet eens in en ze was al weggelopen, haha heb je veel aan zo'n vriendin!

Daar staan de shops niet op te springen - kudde vrienden - meenemen, bovendien mogen die niet eens in de buurt komen vanwege de hygiëne...
 
Ik zou inderdaad nog even rustig erover nadenken...

Mocht je hem wel laten zetten, zo'n kleine tattoo duurt echt niet lang..

Ik ben in april aan de beurt voor mijn borst, klein stukje arm en schouderblad...

Die zet hij in een keer en daar is hij dan 5 tot 6 uur mee bezig...

Mocht je inzitten over de pijn, neem een paracetemol ofzo...

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 10:16 ----------

Daar staan de shops niet op te springen - kudde vrienden - meenemen, bovendien mogen die niet eens in de buurt komen vanwege de hygiëne...

Mensen kijken naar Miami Ink en zien daar mensen die voor een tattoo komen met vrienden komen in een open shop, dus daarom willen hun dat ook...

Maar ze vergeten dan dat het televisie is e.d....

maar hier zitten ze er echt niet op te wachten inderdaad..

Ik zit ook relaxt in een aparte kamer en hij stopt in principe alleen even om even te roken of wat te eten...Maar hij zit zeker niet te wachten op allemaal kijkers...
 
Ik zou inderdaad nog even rustig erover nadenken...

Mocht je hem wel laten zetten, zo'n kleine tattoo duurt echt niet lang..

Ik ben in april aan de beurt voor mijn borst, klein stukje arm en schouderblad...

Die zet hij in een keer en daar is hij dan 5 tot 6 uur mee bezig...

Mocht je inzitten over de pijn, neem een paracetemol ofzo...

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 10:16 ----------



Mensen kijken naar Miami Ink en zien daar mensen die voor een tattoo komen met vrienden komen in een open shop, dus daarom willen hun dat ook...

Maar ze vergeten dan dat het televisie is e.d....

maar hier zitten ze er echt niet op te wachten inderdaad..

Ik zit ook relaxt in een aparte kamer en hij stopt in principe alleen even om even te roken of wat te eten...Maar hij zit zeker niet te wachten op allemaal kijkers...

Hij pauzeert het zetten voor een peuk? u srs ???
 
Back
Naar boven