Fitness Seller

Ervaringen Test/Bold/Tren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik speel met de gedachte om hier de komende periode op te gaan bouwen. Doseringen moet ik nog even goed over nadenken. Maar wellicht hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden voor mezelf en zijn er al ervaringen opgedaan van deze stack?

Blast zal een week of 16 duren denk ik.

Karma voor de nuttige posts!
 
Volgens mij had hungryhenry daar ervaring mee, stuur m even een pm zou ik zeggen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik denk dat een high bold, moderate tren, low/moderate test erg lekker zal zijn :)
 
Ja heerlijk man. Is mijn favo stack.

Test 1000mg
Bold 800mg
Tren 600mg

(Toen ik nog 120kg woog zette ik wel iets meer test.)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik denk dat een high bold, moderate tren, low/moderate test erg lekker zal zijn :)

Denk je dat? Of is dat je ervaring? Want ik denk ook zoveel, maar heb nog geen ervaring met deze stack ;)

Ja heerlijk man. Is mijn favo stack.

Test 1000mg
Bold 800mg
Tren 600mg

(Toen ik nog 120kg woog zette ik wel iets meer test.)

Haha ja, ik kan wel wat lager inzetten denk ik nog.. :D
 
Als je toch 16 weken gaat kuren kan je het beter zo doen

1-8 Sust, 9-16 test C of E
1-7 Deca, 8-16 Tren
1-16 bold
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als je toch 16 weken gaat kuren kan je het beter zo doen

1-8 Sust, 9-16 test C of E
1-7 Deca, 8-16 Tren
1-16 bold

Ik snap wel waar je vandaan komt, switchen van gear tussentijds etc. Maar ik verhoog tussentijds. Dus de duur van mijn blasts bepaald niet welke middelen ik kies. Wel hoeveel ik verhoog en wanneer ik dat tussentijds doe.

Deca is me totaal niet bevallen eerlijk gezegd. Dus ik denk niet dat ik dit snel nog een x zal nemen. Tren bevalt uitstekend en test is de basis voor me. Bold ben ik nieuwsgierig naar, vandaar de keus!
 
vorig jaar een blast gedaan met

600 test
800 bold
600 tren

beviel me zeer goed, zoiezo het constant hebben van honger was zeer fijn

inmiddels 2 blast gedaan met mast ipv bold, word hier goed droog en hard van maar heb veel meer moeite met eten en conditie is merkbaar slechter
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Denk je dat? Of is dat je ervaring? Want ik denk ook zoveel, maar heb nog geen ervaring met deze stack ;) Haha ja, ik kan wel wat lager inzetten denk ik nog.. :D

Voor mij werkte het lekker, maar of het voor jou lekker werkt dat weet ik helaas niet. Vandaar het "ik denk" :P

Ik had
Boldenone 900mg
Tren 500mg
Test 300mg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heeft bold in de bulk als je het naast tren gebruikt dan verder geen toegevoegde waarde voor spiergroei?
Allleen voor hongergevoel en conditie?
 
vorig jaar een blast gedaan met

600 test
800 bold
600 tren

beviel me zeer goed, zoiezo het constant hebben van honger was zeer fijn

inmiddels 2 blast gedaan met mast ipv bold, word hier goed droog en hard van maar heb veel meer moeite met eten en conditie is merkbaar slechter

Dank voor de input! Mast raak ik niet meer aan, de look is leuk i.c.m. Tren, maar de acn is het me niet echt waard..

Voor mij werkte het lekker, maar of het voor jou lekker werkt dat weet ik helaas niet. Vandaar het "ik denk" :P

Ik had
Boldenone 900mg
Tren 500mg
Test 300mg

Klinkt in elk geval goed en qua dosis niet achterlijk oid.

Heeft bold in de bulk als je het naast tren gebruikt dan verder geen toegevoegde waarde voor spiergroei?
Allleen voor hongergevoel en conditie?

Tja goede vraag. Dat kun je alleen enigszins indiceren als je exact 2 dezelfde kuren hebt gedaan, 1 met en 1 zonder Bold. En dan nog is niet aan te tonen of de verhoging in dosis AAS ansich de extra groei veroorzaakt, of dat dit specifiek door de Bold komt. Dan zou je als tegenhanger weer een exact dezelfde kuur met een andere 3e compound erbij moeten hebben gehad ter vergelijk. M.a.w. denk niet dat iemand met zekerheid antwoord zal kunnen geven op jouw vraag, zonder subjectief te zijn en aannames te doen.
 
Bold geeft, mits je het lang (minimaal 16 weken) gebruikt een bepaalde volle, harde look aan je fysiek. Ook stijgt je uithoudingsvermogen er gruwelijk van. Honger had ik persoonlijk dan weer geen last van. Als je er niet uit wilt komen te zien als een Dianabol-mannetje, maar je toch lean wil bulken, is het een optimaal middel voor schone kwaliteitsmassa. Minimaal op een gram doseren.
 
Bold geeft, mits je het lang (minimaal 16 weken) gebruikt een bepaalde volle, harde look aan je fysiek. Ook stijgt je uithoudingsvermogen er gruwelijk van. Honger had ik persoonlijk dan weer geen last van. Als je er niet uit wilt komen te zien als een Dianabol-mannetje, maar je toch lean wil bulken, is het een optimaal middel voor schone kwaliteitsmassa. Minimaal op een gram doseren.

Ook naast high tren?

Sorry Punjab voor het lenen van je topic.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maakt niet uit, zolang het nuttige vragen zijn bro. Dus ga gerust je gang.
 
Ook naast high tren?

Sorry Punjab voor het lenen van je topic.

Ik weet dat Big Cat het aanraadt. Mits je je bloeddruk in de gaten houdt. Ik heb zelf echter geen ervaring met tren, en dat ga ik ook niet meer krijgen ;)

Maakt niet uit, zolang het nuttige vragen zijn bro. Dus ga gerust je gang.

Ik denk dat bold je overigens gaat bevallen ;) Jij hebt nooit last van vocht, gyno en dat soort zaken, dus mast zou ik er inderdaad uitlaten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heb met mast inderdaad wel wat last van acne op net alleen me rug. Had dit met bold nauwelijks.

Laat nu ook aromasin mee lopen ivm gevoeligheid voor gyno, heb nu wel minder last van acne.

Denk dat ik hierna inderdaad weer eens bold pak ipv mast.
 
Ik vind bold niet echt nuttig voor bulk, en gaat ook wat verloren onder test die hoger of even hoog staat. Duurt ook eindje voor het echt zen ding doet. Als je iets licht wil zou ik opteren voor masteron, heel clean en neemt de edge wat weg van de tren, of als je echt voor de gains wil gaan deca of extra test.

Versta me niet verkeerd, ik ben gek op bold als vetpercentage en testo laag is, zeker in combo met tren, maar daarbuiten mss niet echt de moeite.
 
Dus liever een 750/800 test/tren of een 500/400/600 test/deca/tren dan een combi test/Bold/tren?

Mast is leuk maar tot nu toe de enige aas waarvan ik vol kwam te staan met acne.
 
Dus liever een 750/800 test/tren of een 500/400/600 test/deca/tren dan een combi test/Bold/tren?

Mast is leuk maar tot nu toe de enige aas waarvan ik vol kwam te staan met acne.

Echt ? Voor meeste mensen daalt acne wat naarmate estro ook daalt.

Ik kies op dit moment voor test/deca/tren, maar moet bekennen dat ik test/tren zou doen als ik hoger kon in men tren, maar boven 1g gaat het me echt niet af, terwijl ik me schitterend voel op tren tot aan die 1g. Test ga ik sowieso niet hoger dan 1g zolang ik geen deftige betaalbare HGH vind. Diminished returns en zo. Dus dan is deca de perfecte aanvulling als het op massa aankomt.
 
Back
Naar boven