Fitness Seller

Ervaringen TRT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijn24

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
75
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Ik vroeg me af wat de ervaringen waren van mensen op TRT, en dan ook vooral aan de jongere generatie die toch al de beslissing heeft gemaakt ( moeten maken ) om op TRT over te gaan.

Ervaren jullie het als een succesverhaal, of is het juist net de verkeerde kant op gegaan uiteindelijk?

Hoor graag jullie ervaring!
 
Wat zie jij als een succesverhaal of niet ?
Ik blast cruise al meerdere jaren.
Maar ga eerdaags toch echt helemaal off omdat ik en mijn vriendin nog een kind willen.
Mocht dat nog lukken danwel niet meer lukken ga ik persoonlijk weer ON.
Heb meerdere malen bloedwaardes etc laten checken en alles viel nog prima binnen de kaders.
( behalve dus dat me vruchtbaarheid bij de laatste meting nihil was )
Dusja de keus is aan jouw weet ook niet hoe oud je nu bent?
Mocht je 35 zijn en al kinderen hebben vind ik het een ander verhaal als dat je begin 20 bent.
Maargoed de keuze is reuze.
 
Wat zie jij als een succesverhaal of niet ?
Ik blast cruise al meerdere jaren.
Maar ga eerdaags toch echt helemaal off omdat ik en mijn vriendin nog een kind willen.
Mocht dat nog lukken danwel niet meer lukken ga ik persoonlijk weer ON.
Heb meerdere malen bloedwaardes etc laten checken en alles viel nog prima binnen de kaders.
( behalve dus dat me vruchtbaarheid bij de laatste meting nihil was )
Dusja de keus is aan jouw weet ook niet hoe oud je nu bent?
Mocht je 35 zijn en al kinderen hebben vind ik het een ander verhaal als dat je begin 20 bent.
Maargoed de keuze is reuze.

Ja naar een aantal domme keuzes een lage testosteron waarde overgehouden. Zat op de 10,7 nmol en vrij testosteron op 280. Dit op 25 jarige leeftijd.

Voorheen bij een internist in behandeling geweest maar die verklaart me voor gek dat m’n klachten van laag testosteron komen aangezien de waarde binnen de range zit.

Binnenkort een second opinion bij de anabolen poli in Tilburg, hopend dat hun mij verder kunnen helpen. Vandaar mijn interesses in TRT.
 
Laatst bewerkt:

Weet zo 123 niet waar ik dit zou moeten posten, maar wel een geinig stukje over iemand op trt.


“In het voorjaar van 2018 voelt Van Loon uitkomend voor de ploeg van Destil-Parkhotel Valkenburg zich goed en kan aardig mee in de amateurkoersen. Omdat het zo goed gaat besluit hij in april om het middel niet te gebruiken. Na enkele weken zonder Sustanon komt hij in een dip waardoor zijn prestaties op zowel school als de fiets zienderogen achteruit gaan. Er wordt in samenspraak met de sportarts besloten om de behandeling via Sustanon-injecties opnieuw op te pakken.“

Wat een domme mongool ook :hahaha: Goh, ik voel me zo lekker de laatste tijd, laat ik maar stoppen met TRT.
 
Ik vroeg me af wat de ervaringen waren van mensen op TRT, en dan ook vooral aan de jongere generatie die toch al de beslissing heeft gemaakt ( moeten maken ) om op TRT over te gaan.

Ervaren jullie het als een succesverhaal, of is het juist net de verkeerde kant op gegaan uiteindelijk?

Hoor graag jullie ervaring!

Geen kennis van. Lijkt me niets om mee te experimenteren, je hebt het nodig of niet, de dokter beslist. Je wil toch niet de rest van je leven afhankelijk zijn van iets als het niet nodig is ?

Dat wilde boven staande wielrenner waarschijnlijk ook niet, zijn fout is het gebrek aan medische begeleiding en het goed vastleggen en borgen van zijn experiment. Waarom ga je als Nederlandse wielrenner naar een Belgische arts ? Dat is al verdacht.

Dus geen ervaring mee, natty for life and still going pretty strong and good looking. (53 jr)

Ps kom er maar in Camelus :wave:
 
Ja naar een aantal domme keuzes een lage testosteron waarde overgehouden. Zat op de 10,7 nmol en vrij testosteron op 280. Dit op 25 jarige leeftijd.

Voorheen bij een internist in behandeling geweest maar die verklaart me voor gek dat m’n klachten van laag testosteron komen aangezien de waarde binnen de range zit.

Binnenkort een second opinion bij de anabolen poli in Tilburg, hopend dat hun mij verder kunnen helpen. Vandaar mijn interesses in TRT.
Ik denk dat je goed doet aan een seconde opinion. In Nederland zijn de waarde dermate dat je hier al snel binnen valt terwijl er veel mannen geholpen zouden zijn met een goede hormoon behandeling. Dit om vooral depressie te voorkomen en druk op de GGZ hierdoor te verkleinen. Dit is dan wel mijn persoonlijke mening en ervaring. Ik hoop dat ze je in Tilburg zullen helpen want mijn inziens zijn je waarde inderdaad aan de lage kant. In Amerika was je al gestart met TRT...
 
Jammer dat er weinig ervaringen van mensen worden gedeeld..
 
Geen kennis van. Lijkt me niets om mee te experimenteren, je hebt het nodig of niet, de dokter beslist. Je wil toch niet de rest van je leven afhankelijk zijn van iets als het niet nodig is ?

Dat wilde boven staande wielrenner waarschijnlijk ook niet, zijn fout is het gebrek aan medische begeleiding en het goed vastleggen en borgen van zijn experiment. Waarom ga je als Nederlandse wielrenner naar een Belgische arts ? Dat is al verdacht.

Dus geen ervaring mee, natty for life and still going pretty strong and good looking. (53 jr)

Ps kom er maar in Camelus :wave:
Niet Camelus dus ik moet je teleurstellen. Maar noem je jezelf sterk????
 
Jammer dat er weinig ervaringen van mensen worden gedeeld..
Tja, ik gebruik al 2 jaar 100 mg enanthate e5d. Deed eerst 125 mg e7d maar merk dat ik minder schommelingen heb als ik e5d spuit.
Na bij de huisarts te zijn geweest was mijn test laag maar werd niet geholpen. Dus ben zelf aan de gang gegaan. Lastig om dat te delen omdat ik altijd een huisarts hierbij zou betrekken. Ik heb veel research gelezen en onderzoek gedaan voor ik ben gestart. Geen dag spijt van gehad en had dit veel eerder moeten doen. Ik ben wel al 42 en heb al 2 kinderen.
Ieder jaar doe ik bloed onderzoek via de huisarts en de huisarts weet dat ik zelf trt/tvt. Mijn begin verhaal vind je ergens in een andere post.
Mijn ervaring is alleen maar goed. Mijn libido is al 2 jaar terug en mijn de sexleven en ook relatie zijn hierdoor nog nooit zo goed geweest. Ik had een sluimende depressie en was futloos. Zowel mijn depressie als mijn futloosheid zijn weg.
Ik heb een knap staaltje spiermassa erbij en sport 6x per week en vind het leuk om te doen. Voorheen deed ik niks.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je vragen hebben hoor ik het graag.
 
Tja, ik gebruik al 2 jaar 100 mg enanthate e5d. Deed eerst 125 mg e7d maar merk dat ik minder schommelingen heb als ik e5d spuit.
Na bij de huisarts te zijn geweest was mijn test laag maar werd niet geholpen. Dus ben zelf aan de gang gegaan. Lastig om dat te delen omdat ik altijd een huisarts hierbij zou betrekken. Ik heb veel research gelezen en onderzoek gedaan voor ik ben gestart. Geen dag spijt van gehad en had dit veel eerder moeten doen. Ik ben wel al 42 en heb al 2 kinderen.
Ieder jaar doe ik bloed onderzoek via de huisarts en de huisarts weet dat ik zelf trt/tvt. Mijn begin verhaal vind je ergens in een andere post.
Mijn ervaring is alleen maar goed. Mijn libido is al 2 jaar terug en mijn de sexleven en ook relatie zijn hierdoor nog nooit zo goed geweest. Ik had een sluimende depressie en was futloos. Zowel mijn depressie als mijn futloosheid zijn weg.
Ik heb een knap staaltje spiermassa erbij en sport 6x per week en vind het leuk om te doen. Voorheen deed ik niks.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je vragen hebben hoor ik het graag.

De dokter deed niks, hiermee refereer je naar de endicrinoloog? Wat naar om te horen.

Maar nu sinds je zelf aan de gang bent zijn dus alle klachten die je voorheen had verholpen?

En wat was je testosteron waarde voor TRT?

Thanks voor je share!
 
De dokter deed niks, hiermee refereer je naar de endicrinoloog? Wat naar om te horen.

Maar nu sinds je zelf aan de gang bent zijn dus alle klachten die je voorheen had verholpen?

En wat was je testosteron waarde voor TRT?

Thanks voor je share!
Kun je mijn post vinden over mijn Trt verhaal? Daar staat het antwoord op je vragen en een interessante discussie met enkele forum deelnemers. Laat maar weten of je het kan vinden. Denk op mijn naam klikken om mijn posts te vinden. Succes.
 
Kan hem zo niet vinden.

Vandaag zelf naar de anabolen poli geweest op spreekuur en ga nu eerst beginnen met 3 maanden nolvadex om te kijken wat het doet.
 
Hoi Tijn,

Goed dat er in ieder geval iets gedaan wordt. Wat willen ze bereiken met de nolvadex?

Link vind je hier:

Het ga je goed.
 
Hoi Tijn,

Goed dat er in ieder geval iets gedaan wordt. Wat willen ze bereiken met de nolvadex?

Link vind je hier:

Het ga je goed.

Hiermee wil hij kijken of mijn klachten aan een te laag testosteron te weiden vallen aangezien hij niet absurd laag is.

Wanneer ik mezelf uiteindelijk beter ga voelen op de nolvadex wanneer me test boost weten we in ieder geval dat daar t probleem zit.

Echter ben k nu n week ver met de nolvadex en heb al behoorlijk last van wat bijwerkingen, hopelijk zakken die ook snel een beetje af.
 
Ik ben benieuwd of hiermee de waarde van je testosteron zal stijgen. Sterkte in ieder geval toegewenst.
 
Hiermee wil hij kijken of mijn klachten aan een te laag testosteron te weiden vallen aangezien hij niet absurd laag is.

Wanneer ik mezelf uiteindelijk beter ga voelen op de nolvadex wanneer me test boost weten we in ieder geval dat daar t probleem zit.

Echter ben k nu n week ver met de nolvadex en heb al behoorlijk last van wat bijwerkingen, hopelijk zakken die ook snel een beetje af.
Update?
 
Hiermee wil hij kijken of mijn klachten aan een te laag testosteron te weiden vallen aangezien hij niet absurd laag is.

Wanneer ik mezelf uiteindelijk beter ga voelen op de nolvadex wanneer me test boost weten we in ieder geval dat daar t probleem zit.

Echter ben k nu n week ver met de nolvadex en heb al behoorlijk last van wat bijwerkingen, hopelijk zakken die ook snel een beetje af.
Wat is er geprikt en wat de uitslag? Wat was de conclusie, primair of secundaire hypogandisme ?
 
Back
Naar boven