Fitness Seller

ervaringen WINSTROL ONLY!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vatoslocos10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2005
Berichten
120
Waardering
0
beste mensen

ik wou eens weten wat de ervaringen van sommige mensen zijn omtrent WINTROL ONLY tabs ..... ik zou jullie erg dankbaar zijn als jullie je ervaring eens meedelen .....

met vriendelijke groeten ......
 
Toen ik mijn duikcursus nog moest dokken en er weer voor de 100e keer iemand bij mij kwam zeiken om roids zag ik hier een mooi verband in en had ik hem maar winny doorgespeeld. :D

Niet dat ik gedacht had dat ie er wat zou winnen aangezien hij het MWB dieet volgde.

1-6 50 mg ED Winny GS Tabs


Wint die flikker 8 kilo .. :(

Ik ga ook maar dat MWB dieet volgen :D
 
Kan je genoeg over vinden als je de search functie gebruikt, maar goed. Zelf een winny only gedaan. Zes weken lang 50mg/dag (tabs). Eerste week koppijn en na drie dagen een geweldige pomp en krachtstoename. Geen last van acne. 5kg erbij en alles behouden.
 
axestream zei:
Kan je genoeg over vinden als je de search functie gebruikt, maar goed. Zelf een winny only gedaan. Zes weken lang 50mg/dag (tabs). Eerste week koppijn en na drie dagen een geweldige pomp en krachtstoename. Geen last van acne. 5kg erbij en alles behouden.

Bij hem was wel beetje acne en soms enkele vlagen pijn in de testikels.

Verder niks dramatisch meen ik.


Maar topic starter ik denk dat je met de zoek engine genoeg info over winny only zult vinden.

succes :thumbs:
 
winny only gedaan, 100tabs a 10mg van gs, pakte er 7kg mee, allemaal behouden zonder nakuur
 
dennis999 zei:
winny only gedaan, 100tabs a 10mg van gs, pakte er 7kg mee, allemaal behouden zonder nakuur

Dus maar drie weekjes gekuurd? Of gebruiktje je minder dan 50mg ED? Gebruikte hier ook GS en ook geen nakuur.
 
bouwde op van 25mg p/w naar 40mg p/d tot ie op was. laatste week ook afgebouwd, omdat "ik anders lever-problemen zou krijgen" ;)
 
7 kilo winst door winstrol??? Lijkt me meer d-boll...

Eerste kuur was 4 weken winstrol (30mg) 3kilo verzwaard en erna gewoon blijven doorgroeien.

grtz
 
6 weken op 50 mg zonder nakuur. 5 kilo gewonnen, tabs waren van March Pharmaceuticals. Geen sides.
 
winstrol only was volgens mij m'n eerste kuurtje.

Diegene waar ik t van kocht :shoot: , vertelde me het langzaam op en af te bouwen.
Ik kocht 200 x 2 mg!! :yawn:
ik heb dus opgebouwd tot 11 tabletjes ( jaja maarliefst 22mg)
5 kilo gewonnen en er 4 overgehouden zonder nakuur.

Als ik er zo naar terugkijk snap ik niet dat ik daar 4 kilo mee heb kunnen winnen.
 
dennis999 zei:
bouwde op van 25mg p/w naar 40mg p/d tot ie op was. laatste week ook afgebouwd, omdat "ik anders lever-problemen zou krijgen" ;)

hoe wist je dan dat je problemen ging krijgen?
Vaak is het al te laat als je iets aan je lever hebt of voelt.
 
XLarge zei:
hoe wist je dan dat je problemen ging krijgen?
Vaak is het al te laat als je iets aan je lever hebt of voelt.

Volgens mij bedoelt hij dat iemand hem dat fabeltje verteld had. Hij weet nu wel beter.
 
axestream zei:
Volgens mij bedoelt hij dat iemand hem dat fabeltje verteld had. Hij weet nu wel beter.



:D Ik zie het nu pas
 
Over het algemeen best goede resultaten zo te horen...

Wat voor een dieet hebben jullie gevolgd wanneer je bezig bent met winny tabs...gewoon lekker bulken???
 
ja dat vroeg ik me ook af welke dieet jullie volgen tijdens winny only?
ik wil er ook nog bijvragen waarom jullie niet nakuren na een winny only?
met vriendelijke groeten..... continue with the topic:cool:
 
Omdat je eigen test productie redelijk op peil blijft tijdens een winny only cycle en er geen aromatisatie plaats vindt.
 
vatoslocos10 zei:
ja dat vroeg ik me ook af welke dieet jullie volgen tijdens winny only?
ik wil er ook nog bijvragen waarom jullie niet nakuren na een winny only?
met vriendelijke groeten..... continue with the topic:cool:


Ik ben van het principe ALTIJD nakuren !!!

Denk dat er vele niet nakuren omdat het niet kan omzetten naar oestrogeen en het je axis minder zwaar belast dan andere producten.

Heb ook al gehoord dat na 17aa steroiden gebruikt te hebben je cortisolniveau stijgt zodat je rapper spierverlies hebt, weet niet of clomid daar tegen helpt..er word gezegd vit.c te pakken omdat te vermijden.

grtz
 
ik meen laatst iets te hebben gelezen in een logje van iemand 6 weken 50 mg per dag die 12!!! kilo had gewonnen.
erg onwaarschijnlijk maar als het je 1e kuurtje is en goed op je eten en rust ed let zou het mogelijk moeten zijn.
 
wimmeke26 zei:
Heb ook al gehoord dat na 17aa steroiden gebruikt te hebben je cortisolniveau stijgt zodat je rapper spierverlies hebt

In combinatie met een verhoogde gevoeligheid van je cortisolreceptoren zou dat idd voor problemen kunnen zorgen theoretisch gezien. Ik denk alleen dat degenen die hier gekozen hebben voor een winny only dit deden als eerste kuur. Als AAS maagd reageer je gewoonlijk beter op roids waardoor dit soort wetenschappelijke theorieën vaak niet opwegen tegen de positieve results.
 
Moet je ongeveer dezelfde mg's aanhouden als met dianaboll?
of kan je met winstroll hoger inzetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven