Fitness Seller

Erwin Krokkee europees kampioen.

Bezoekers in dit topic

willem 2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2004
Berichten
453
Waardering
0
Afgelopen weekend is Erwin Krokkee in Emmeloord europees kampioen geworden in de klasse tot 100 kg, hij woog zelf 96 kg.
Hieronder zijn prestaties:
Squat: 365,5 kg wereldrecord
Bench press: 240,5 kg wereldrecord
Deadlift: 295 kg.

Totaal: 901 kg. wereldrecord.

En ook nog europees kampioen dus in totaal vier titels.
Ikzelf vindt dit een onvoorstelbare prestatie die de man neerzet met een eigen gewicht van 96 kg.

De man drukt meer dan 2,5 keer zijn eigen lichaamsgewicht met bankdrukken, ook die squat vindt ik ongeloofelijk goed in verhouding met zijn lichaamsgewicht.
Groet:
Willem 2.
 
Sow, dat is idd een top prestatie!!
 
tjezis.,...

die gast is idd GOED!
 
indrukwekkend!
 
Da's eentje die goed bezig is ... :D

maar vind zijn deadlift wel wat aan de magere kant ivm squat en bench-press, maar zal er wel aan liggen omdat mijn verhoudingen helemaal anders liggen? (magere squat en bench-press bij men deadlift dan :D)
 
haha die gast traint in me oude gym TCH.

die gast is goed bezig. :)
 
MonsterStrength zei:
Da's eentje die goed bezig is ... :D

maar vind zijn deadlift wel wat aan de magere kant ivm squat en bench-press, maar zal er wel aan liggen omdat mijn verhoudingen helemaal anders liggen? (magere squat en bench-press bij men deadlift dan :D)
hij heeft nogal korte armpjes en beentjes. Damn, was ik maar kleiner gebleven. :(
 
Had je maar moeten starten met trainen toen je 12 was, van trainen stopt je groei joh :D
 
zeker goed!!
Aardige vent ook, heeft een grote mond qua prestaties die hij neer wil gaan zetten, maar weet die prestaties ook wel waar te maken !!!!
 
floris2 zei:
zeker goed!!
Aardige vent ook, heeft een grote mond qua prestaties die hij neer wil gaan zetten, maar weet die prestaties ook wel waar te maken !!!!

Dit ben ik met je eens, hij maakt zijn woorden wel waar en geeft ook vaak advies aan een heleboel jongens, zelfs via p.m, dat waardeer ik wel van hem.

@Monsterstrengh hij had ook nog een vraag over jullie kampioenschappen, over voor welke bond jullie uitkwamen.
Hij stelde die vraag aan "Schaambeenkamspier" hehe, ik denk dat dit Spike is.
Misschien kunnen jullie samen wel iets opzetten ivm wedstrijden, want zij hebben ook een aparte bond nu.

Hij heeft die vraag gesteld in de sectie Trainen onder Powerliften bij ***.
Groet;
Willem 2.
 
ik dacht dat Europa meer als 4 landen had, bij het EPF deden er 20 landen mee !!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven