MuscleMeat

erwtensoep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EJ010

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2008
Berichten
50
Waardering
0
Wat denken jullie, zouden jullie erwtensoep nemen in je dieet?
Enkel erwtensoep als avond eten bedoel ik dan. De rest van de dag strikt cutten!
 
Wat denken jullie, zouden jullie erwtensoep nemen in je dieet?
Enkel erwtensoep als avond eten bedoel ik dan. De rest van de dag strikt cutten!

kan toch best?
Btw erwten bevatten erg veel eiwitten geloof ik ? kan iemand dit bevestigen
want op een pak split-ewten stond 22 gr!
 
Groene erwten bevatten aardig wat eiwitjes ja, maar denk dat je er flink veel van op moet eten om aan aantal gram eiwitten te kome...
 
Wat denken jullie, zouden jullie erwtensoep nemen in je dieet?
Enkel erwtensoep als avond eten bedoel ik dan. De rest van de dag strikt cutten!

Niet bang zijn van de KH's in groenten tijdens het cutten.Ik neem ook soep 400ml en 600gr groeten per dag in keto dieet zelfs.Als je lage bron van KH's wil is verse spinazie super! 2gr KH per 100grIk maak er soep van samen met komkommers...Magere kippe boulion erin en hup klaar.Je moet toch ergens je vezels en vitaminen uithalen en zeker in je cut, dan ben je vatbaarder dan in de bulk vb.
 
Wat denken jullie, zouden jullie erwtensoep nemen in je dieet?
Enkel erwtensoep als avond eten bedoel ik dan. De rest van de dag strikt cutten!

Ikke niet.

(ik vind het niet lekker, afgezien daarvan als het past binnen het totaal plaatje zou ik het zeker doen. Een goede maaltijdsoep is een super maaltijd (en zeker in de winter)).
 
Back
Naar boven