XXL Nutrition

Esiclene vs pgf2 vs synthol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martijn22jr

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
8
Waardering
0
Ik heb sinds kort pgf2 gebruikt om te kijken wat de effecten er van zijn, ik had me al voorbereid op hevige pijn, en die heb ik gekregen ook.
Ik heb gelezen op veel forums dat veel mensen er mee stoppen na een paar dagen, ik vind dat met die enorme pijn niet vreemd.
Het middel wilde ik gebruiken voor mijn kuiten (in de zomer een beetje mooie kuiten hebben), en ik vroeg me af zou ik eerder esiclene kunnen gebruiken, pgf2 od synthol.

Graag jullie advies en alvast bedankt.
 
Als je synthol in je kuiten wil doen, moet je een kunstenaar zijn..
 
Het geheim van mooie kuiten in de zomer, is hard trainen in de winter............en niet ergens eind mei ze effe opspuiten met wat rotzooi. Zeker niet als je pas 22 bent!
 
hard getraind

Ik train mijn kuiten al dik 2 jaar steen hard, maar ze groeien niet, je noemt trouwens synthol rotzooi, maar dat valt heel erg mee, er zit benzyl alcohol in, wat niet schadelijk is voor je lichaam, lidocaine, wat ook niet schadelijk is, en olie, wat als het steriel is ook niet schadelijk is voor je lichaam, dus leg mij dan maar eens uit wat het nou schadelijker is dan bv testo.
Je moet alleen bij synthol gebruik niet overdreven gaan injecteren.
Alles waar te voor staat is verkeerd, behalve te vrede.

grtz martijn
 
Leuk als er klonten in je bloedbaan komen, vooral wanneer het bij je hart komt... en ja ik vind het wel rotzooi, iedereen kan mooie kuiten krijgen door synthol, het is mijn inziens valsspelen.. het mooie van de sport is juist dat iedereen ze sterke en zwakke punten heeft en daar keihard aan moet werken..
 
Originally posted by soulreaver
Leuk als er klonten in je bloedbaan komen, vooral wanneer het bij je hart komt... en ja ik vind het wel rotzooi, iedereen kan mooie kuiten krijgen door synthol, het is mijn inziens valsspelen.. het mooie van de sport is juist dat iedereen ze sterke en zwakke punten heeft en daar keihard aan moet werken..

De hedendaagse synthol is een stuk schoner en veiliger dan de oude bagger. Het is niet zo erg als er een klontje bij je hart komt, die laat het wel door. Alleen als het verder gaat en het komt in je hoofd terecht of in je longen heb je een probleem.

Zelf heb ik synthol gebruikt en ik zal je vast waarschuwen dat ook synthol pijn doet, heel veel pijn.

Zelf ben ik na verloop van tijd gestopt omdat ik het ook niet meer zag zitten, maar dat is ieder zijn keus. Denk dat ik het ooit wel weer een keer zal gebruiken maar dat zal zeker wel ff duren.
 
Soulreaver jij noemt synthol valsspelen, maar dat is het gebruik van steroiden ook. Geduld is een schone zaak, als je dat niet kan weerstaan grijp je naar de steroiden, vals spelen dus.
Het probleem is gewoon dat verder mijn lichaam groeit als een kool, maar ik heb gewoon erg zwakke kuiten en die lopen ver achter.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by martijn22jr
Soulreaver jij noemt synthol valsspelen, maar dat is het gebruik van steroiden ook. Geduld is een schone zaak, als je dat niet kan weerstaan grijp je naar de steroiden, vals spelen dus.
Steroiden laten spieren groeien icm harde training, veel eten en veel rusten, synthol maakt 'schijnspieren' dat bedoeld hij met valsspelen.

Het probleem is gewoon dat verder mijn lichaam groeit als een kool, maar ik heb gewoon erg zwakke kuiten en die lopen ver achter.
Geloof me, dikkere kuiten zal je wel krijgen met synthol of implantaten maar mooi ziet het er echt niet uit, iedereen die het een beetje kent, ziet het verschil direct tussen echte spieren of olie/implants.
 
Originally posted by martijn22jr
Soulreaver jij noemt synthol valsspelen, maar dat is het gebruik van steroiden ook. Geduld is een schone zaak, als je dat niet kan weerstaan grijp je naar de steroiden, vals spelen dus.
Het probleem is gewoon dat verder mijn lichaam groeit als een kool, maar ik heb gewoon erg zwakke kuiten en die lopen ver achter.

Bullshit. Steroiden geven een extra dimensie, een dimensie die pas open gaat als je voldoende je voeding en training er op hebt afgestemd. Bij synthol komt geen training en voeding kijken, het is een vreemd ding in je lichaam stoppen, kun je even goed kuit implantaten laten zetten als je toch zo'n luie kloot bent. Zal tenminste mooier lijken.

Als je zwakke kuiten hebt, pak dan het probleem aan bij de oorzaak : je traint ze verkeerd ...
 
Originally posted by martijn22jr
En esiclene??

Esiclene bied geen plaatselijke groei, het is een afgezwakte bastaardversie van dianabol in hele lage dosis. Het is wel irritatief, waardoor een ontstekingsproces het bewerkte lichaamsdeel tijdelijk groter maakt, maar het effect is van korte duur.
 
maar als je dikke spieren door synthol krijgt....deze zullen dan toch ook nooit echt hard zijn en of zo mooi van vorm zijn......echt zonde om te verknoeien waar je zo hard hebt gewerkt om het op te bouwen
 
Back
Naar boven