MuscleMeat

Esmée Denters - Outta Here (1 bezoeker)

Leuke muziek ofniet?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Hoog Miley Cyrus gehalte imo ... maar wel leuke commerciele troep voor op de radio
 
Weg er mee. Leuk voor haar dat ze redelijk goed scoort maar die gemaakte troep is aan mij niet besteed. Die maniertjes van haar bij het zingen zijn echt verschrikkelijk.
 
erg jammer...

ze kan veel leukere dingen denk ik maar op deze manier wordt de hele muziek verkracht, spastische gedoe allemaal bah..

mja word ook te oud hiervoor denk ik:P
 
weer iemand die kan zingen maar niet weet hoe haar stem te gebruiken om een aanstekelijke hit te maken. nummer klinkt als dertien in een dozijn, weet geen seconde te boeien, commerciele rommel dus... ze mogen er dan nog zo mooi uitzien, als de muziek zuigt houdt voor mij de interesse al op. mja, de grote domme massa die nooit verder kijkt dan hun neus lang is zal dit wel weer fantastisch vinden. naar goeie muziek moet je imo zelf op zoek en die is zelden mainstream.
 
jullie denken allemaal veel te hard na :p
 
Baggermuziek natuurlijk!

Maar het meest triest is nog dat het zelfs redelijk goed klinkt vergeleken met het overige baggeraanbod van tegenwoordig.
 
ze is iig veeel lekkerder dan lady gaga...ik kijk het wel ff aan :D
 
Ik zie niet veel inhoud in haar en vind ze ook niet bepaald mooi, maar toch knap wat ze gepresteerd heeft, van youtube naar wereldwijd bekende zangeres.. Geef mij maar Lady Gaga, Rihanna, Alicia Keys enz..
 
Ik haat commerciële muziek, dus ik denk dat ik hier niet eens naar hoef te luisteren.
 
vind het liedje niet echt verkeerd om eerlijk te zijn
 
Epic bullshit, ze zingt zwaar irritant.
 
Jullie zijn gewoon boos omdat ze verliefd is op een neger.
 
De muziek is niet mijn smaak, maar het ligt wel lekker in het gehoor. Talent en potentie heeft ze absoluut. Je word niet zomaar gecontracteerd bij Justin Timberlake's label.

http://www.youtube.com/watch?v=7YGaMLigWQI

nog zo'n anti-muzieknicht. wat een eer moet dat niet zijn: gecontacteerd worden door de meester van de slechte smaak....

oja, nu weet ik het zeker : Corleoné is definitely homo ! :D
 
Er zijn al zoveel van dit soort (artiesten), ook al komt ze uit Oosterbeek.
 
Back
Naar boven