MuscleMeat

Esmée Denters - Outta Here

Leuke muziek ofniet?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Een zwaar gedowntunede versie van Christina Aguilera. Het nummer "Admit it" luistert lekker weg. De nummers zijn echt typisch Justin Timberlake.
 
Muziek zuigt zwaar, na 1 minuut heb ik de clip uitgezet omdat er te weinig bloot in te zien was. Leuk koppie maar niet leuk genoeg om me te boeien.
 
Haha, komop Loo.

arjanwrites_esmee.jpg

esmee-denters.jpg


Die sla ik absoluut niet af in het weekend. Zeker na het debacle van vorig weekend :roflol:
 
Admit it vind ik ECHT een lekker nummertje. Ze heeft goede uitspraak, terwijl ze toch aardig snel moet zingen. Daarnaast goede stemcontrole en het produceer werk van Justin is absoluut merkbaar. En dat is geen kattepis.
 
nog zo'n anti-muzieknicht. wat een eer moet dat niet zijn: gecontacteerd worden door de meester van de slechte smaak....

oja, nu weet ik het zeker : Corleoné is definitely homo ! :D


dat is jouw mening. feit ligt anders.
 
als ik dit zie moet ik echt aan zoon clip van britney spears denken twee jaar geleden.
 
dat is jouw mening. feit ligt anders.

ons Marleineken is keihard furliefd op Justin Timberlake ! :p

volgens mij ben je eergisteren door de bliksem geraakt en heb je ze niet allemaal meer op een rij :nut:
 
binnen 5 dagen al meer dan een half miljoen views :eek: Ik vind het eigenlijk wel een goed liedje :o
 
ons Marleineken is keihard furliefd op Justin Timberlake ! :p

volgens mij ben je eergisteren door de bliksem geraakt en heb je ze niet allemaal meer op een rij :nut:


:rolleyes: nee. Ik ben geen fan van JT's muziek, maar het zit absoluut niet slecht in elkaar.
 
wel goed toch?
 
Wat een monotoon k*tlied.
Echt zo eentje die je meteen vergeet zodra je hem afzet.
 
Back
Naar boven