ja, een beetje flauw wel van dat wasbordje maar ik was al niet anders gewend van sommigen.
Ik heb het de vorige keer weggepoetst en nu het minder erg is dan voorheen laat ik het dus zien.. het was dus vorig jaar april nog een tonnetje ... op de een of andere manier zit er niet super veel vet op benen en armen..
het is nu zelfs zo dat ik mijn gezicht er te mager uit vind zien.
Maar ja.. ik ben voorlopig even gestopt met keto, daar ik aan het reizen ben, maar ook omdat zoveel fietsen zich niet goed leent voor heel weinig KH. Waarschijnlijk zal ik rond 300 km /week gaan rijden en medio maart zelfs rond 1100 km in een week, 3 ritten van 160km, 3 van 80, 1 van 200 en 1 van 300 maakt 1220 km.. dat is dus Hell Week en ik doe het nog kalm aan want eig. zou ik dus 8 dagen lang 160 km per dag moeten rijden...
Dan is een vetvoorraad wel eens handig voor als je de man met de hamer tegenkomt.
Ben ook wel benieuwd hoe daar de sportscholen er uitzien.. ga lid worden van Gold's Gym denk ik om ong. 3x per week aan KT te doen ...
overigens ben ik nu 1 week geleden aan de ephedrine met caffeine begonnen. Ik merk nauwelijks verschil, behalve dan dat ik alerter word en het lekker warm krijg...
Het is trouwens verdomd jammer dat ik zo lang RSI gehad heb, ik was zo ongelooflijk gesloopt van een grote vormeloze fietstas sjouwen met fiets en een 3tal fietstassen erin dat ik dacht helemaal niet aan KT te hebben gedaan. Morgen gaan we kijken of het makkelijker gaat door 2 fietstassen met een koord aan elkaar te binden en de andere tas op de andere schouder te nemen.. beetje meer balans schijnt makkelijker te zijn... al lijk je dan echt helemaal op een Chinese koelie!
Groetjes,
Espi