AndroidHealthClinic

Espi's foto's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Espi's foto's!!

Ja, wat zal ik doen, ook een foto insturen?

Het lijkt me rijkelijk vroeg, ik ben nog maar net 3-4 weken aan het trainen. Maar ik was benieuwd of er misschien kenners hier zijn die een bepaald potentieel aan zouden kunnen wijzen..
Ik was zo dolblij in 50 dagen 8 kg te zijn afgevallen.. voel me ineens weer fit, maar ja, het blijft moddervet met 33%.

Kan ik niet iemand privé een foto sturen.. ik vind het te eng om op dit bord met de 'billen bloot' te gaan...

Ga maar na, ik durfde 15 jaar geeneens met badpak naar zwembad.. laat staan dat ik nu voor de goegemeente me in badpak laat zien ...

Ineens onzeker typje... ik kan evt. wel met een arm/been/kuit beginnen.. heb net wat met Photoshop gespeeld.

OK, dankzij tip van wateen nu ook boveningeplaatst.. zie voor rest verder naar beneden. Zoek de verschillen!

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Esperantisto
Ja, wat zal ik doen, ook een foto insturen?

Het lijkt me rijkelijk vroeg, ik ben nog maar net 3-4 weken aan het trainen. Maar ik was benieuwd of er misschien kenners hier zijn die een bepaald potentieel aan zouden kunnen wijzen..
Ik was zo dolblij in 50 dagen 8 kg te zijn afgevallen.. voel me ineens weer fit, maar ja, het blijft moddervet met 33%.

Kan ik niet iemand privé een foto sturen.. ik vind het te eng om op dit bord met de 'billen bloot' te gaan...

Ga maar na, ik durfde 15 jaar geeneens met badpak naar zwembad.. laat staan dat ik nu voor de goegemeente me in badpak laat zien ...

Ineens onzeker typje... ik kan evt. wel met een arm/been/kuit beginnen.. heb net wat met Photoshop gespeeld.


kom op met die fotos wat kan jou t verotte
je hebt toch al hele mooi resultaten geboekt ??? ik zou er trots op wezen . en wat heb je te verliezen je kunt er alleen van leren en mischien zelfs wat motivatie opdoen .....
ik zou t gewoon doen ;)

succes
 
Je hebt een mooi resultaat bereikt in redelijk korte tijd. Daar kun je trots op zijn!
Je moet het echter alleen doen als je erzelf 100% achter staat.
 
Hier zijn ze dan...ik zie bijna niks..

Nou moe... ik KAN geen eens foto's zetten.. ik heb nog geen 500 posts..

Mgoed, ik ga vlijtig door met trainen... dan kan ik over 6 weken of zo 3 foto's plaatsen!
 
Laatst bewerkt:
Dan maar cijfers...

Stats.. tja, het streven is om elke maandag mezelf op te meten en MLM te bepelen. Heb zo'n Omron. Maten gewoon met meetlint. Geef 3 waarden door: eind juni, medio oktober - 25 nov.

Enige vaste waarden.. ik ben 39, 1,58 m lang en heb vrij smalle gewrichten, maar een forse lichaamsbouw waar mijn gewrichten niet op berekend zijn :(.

Vvoorbeeld: nek = 34,5 cm , pols LR 15 cm, enkel 23/20 L/R
Verklaart dus perfect waarom een sessie touwtje springen bij 85 kg gewicht (eind feb) zulke dramatische gevolgen had.. heel fietsseizoen naar de vaantjes wegens verregaande voetklachten, die nu bijna over zijn, zolang ik niet aan wandelen, hardlopen en zeker niet aan touwtje springen doe..

26 juni, de dag van mijn vertrek naar Brazilië voor 3 maanden rondtrekken... per fiets, bus en duim.

26 juni
83 kg - 37,1% LV (52,9 kg MLM)
lichaamsmaten
Links: bovenarm-onderarm : 33 - 26,5
okselromp - middel - heupen :( : 99,5-100-110
Links: bovenbeen - kuit: 61-40

Eerste vetmeting na terugkeer was 30 september
80 kg - 36% LV (51,2 kg MLM)
was dus 1,7 kg spiermassa kwijt geraakt in die 3 maanden zonder KT en maar 1,3 kg vet!

Eerste lichaamsmeting na terugkeer was de dag na mijn eerste krachttraining, op 17 oktober.. toen was ik net 10 dagen aan het lijnen...

17 oktober
77 kg (3 eraf al) - 35,7% LV (49,5 kg MLM)
1,7 kg MLM er af, 1,3 kg vet. Zelfde getal, maar nu in slechts 17 dagen tijd..

lichaamsmaten
Links: bovenarm-onderarm : 29 - 25,5
okselromp - middel - heupen: 98-98,5-104
Links: bovenbeen - kuit: 61,5-40

25 november (39 dagen later!)
73 kg - 32,9% LV (49,0 kg MLM)
0,5 kg MLM eraf, 3,5 kg vet/water.. KT is spiersparend geweest..

lichaamsmaten
Links: bovenarm-onderarm : 35 - 25
Die meting met de bovenarm is zeer lastig.. ik leg het lint zo strak mogelijk tegen de romp in de oksel.. onderarm in de elleboog.
okselromp - middel - heupen: 93-94,5-103
Links: bovenbeen - kuit: 63-38
Ook de femur is in de lies gemeten en is een lastige meting.. en de kuit is net al zo vervelend lastig.

Enige ogenschijnlijk eenvoudige metingen zijn de rompmetingen.. een onderdeel van mijn lijf wat ik af en toe het liefst weg zou gummen :(
Wel is hier het meest vooruit gegaan... resp 7, 6 en 7 cm er af voor resp okselromp - middel en heupen.

En ik zou het bijna vergeten.. ik heb meer energie dan ooit in de triestste maanden van het jaar, waarin ik normaal in een hoekje wegkruip met allerlei zoetigheid (snoep,ijs, chips) om er pas in het voorjaar zo'n 5-10 kg zwaarder uit weg te komen als er weer toertochten worden georganiseerd. Wel een bevrijding om nog maar 1-2x per week naar de super te gaan en ook bijna steeds ongeveer met datgene thuis te komen, wat je op je boodschappenlijst had staan!

O ja.. en nog wat hartslagwaarden..
laagst gemeten hartslag ooit: 29 slagen/min (juni na vaccinatie), normale fit-waarde 32 sl/min.
Laatst gemeten hoge waarde: 177 sl/min (23 nov) tijdens spinning les. Verschil: 135 slagen..
Helaas is anaerobe drempel momenteel vrij laag.. precieze metingen heb ik nog niet.
 
Laatst bewerkt:
normale fit-waarde 32 sl/min??? Vind je dat niet wat aan de zeer lage kant!? Normaal ligt dat rond de 60! Toekomstige pace-maker klant!? :gosh:
 
10 kilo er al af. Zijn toch goede resultaten!
Mag best wat trotser zijn op dat gene wat je al hebt bereikt. Plus als je de verschillen zelf ziet, raak je naar mijn mening toch alleen maar gemotiveerder.
Je moet gewoon in kleine stappen blijven denken.
Nu rustig terug naar de 70 kg, dan naar de 68 kg enz enz.
:thumb:
 
Originally posted by Robin
normale fit-waarde 32 sl/min??? Vind je dat niet wat aan de zeer lage kant!? Normaal ligt dat rond de 60! Toekomstige pace-maker klant!? :gosh:
Niet zo ongewoon voor duursporters op niveau hoor! Kijk maar naar professionele wielrenners...
Hey, en maak je maar geen zorgen over die foto's, vrouwen vinden zichzelf nu eenmaal altijd te zwaar zelfs alst niet zo is.
 
Re: Hier zijn ze dan...ik zie bijna niks..

Originally posted by Esperantisto
Nou moe... ik KAN geen eens foto's zetten.. ik heb nog geen 500 posts..

Mgoed, ik ga vlijtig door met trainen... dan kan ik over 6 weken of zo 3 foto's plaatsen!

Stuur ze ff op naar mij, zal ik ze er wel opzetten.
 
Dank voor de aanmoedigingen.. ja, als ik wat meer zelfvertrouwen had gehad, dan was ik vast eerder aan een vriendje geraakt ;).
Maar gevoelig voor wat anderen denken of het absolute gratenbaal-schoonheidsideaal ben ik nog steeds .. vooral omdat ik geen 'middel'heb.. het is recht omlaag daar :( en straks ben ik mijn borsten kwijt (vet- en klierweefsel hè) en zit ik nog steeds met een 'bier'buik (drink nooit bier).

Hartslag:
Vroeger toen ik nog niet sportte en wel eens voor de aardigheid voelde, kon ik niet geloven dat mijn rustslag 40 sl/min was, ik dacht dat ik verkeerd telde of zo..
Nu kan ik aan een bureau zitten en de hartslag zakt 's avonds rustig onder de 40.. en als ik 's ochtends wakker word.. het tijdstip waarop die het laagst is.. is ie dus tegen 32 als ik fit ben..
Ongetraind kan ie naar 40 oplopen, dat had ik van het voorjaar toen ik niet meer trainde..
In juni heb ik met die freaky lage slag van 29 wel onmiddellijk een cardiogram laten maken.. poe poe , niets aan de hand.. maar ik wil wel een bloeddrukmeter kopen eigenlijk, mijn bloeddruk is hartstikke normaal en ik vraag me wel eens af of dat wel goed is? En lage h.sl. en normale bloeddruk?
In ieder geval reden om voortaan niet meer plompverloren met trainen te stoppen.. sportershart weet je! Ik kon in Frankrijk bij de 100 cols tocht niet eens in slaap komen wegens de pokkeherrie die mijn hart 's nachts maakte.. net een mokerhamer! Ik ging uiteindelijk zelfs wijn drinken om in slaap te komen (wist nog niet dat je dan 's ochtens weer eerder wakker wordt). Daar heb ik nog een anekdote van.. 2 zelfs. De ene keer lig ik met oordopjes in te ronken in iemands tuin.. vreet ondertussen hun Duitse herder mijn voortent aan flarden . Heb uiteindelijk een nieuwe tent moeten kopen, gelukkig was ie al bijna op. En ik ben dus voor het eerst van mijn leven in mijn slaap nota bene dronken geworden, na ik om mijn geslaagde beklimming van de Mt. Ventoux te vieren, een fles had gekocht. Bij het openen brak de kurk en ik kon even niets anders verzinnen dan de hele fles leeg te drinken.. ik heb maanden daarna geen druppel meer aangeraakt (dronk toch al bijna nooit!)

Foto's : evt. kan ik nog met een linkje een URL geven naar wateen's webstek en 'm daar op zetten...
 
Laatst bewerkt:
Wow een hartslag van om en nabij de 30 slagen per minuut !!!!
Das echt laag en dan zelfs 40 p/min. zonder te sporten voorheen.

Als je hart een keer "overslaat" wat weleens gebeurd dan heb je dus even een (plusminus) 4 sec. geen hartslag.
Best wel bizar eigenlijk.

Groet Smalluser :thumb:
 
het was in ieder geval een reden om te stoppen met bloed geven.. heb ik in totaal een keer of 4 gedaan. Ik ben eens flauw gevallen en viel pardoes met mijn achterhoofd tegen de grond :(
Het stomme was natuurlijk dat ik op de sportfiets was gekomen en de helm had AFGEZET.. ik grapte dat ik voortaan de helm op zou houden, maar ik heb er daarna maar helemaal van afgezien... was toch al als de dood voor de naald, heb rollende aderen nl.!
 
Originally posted by Big Byron
Hey, en maak je maar geen zorgen over die foto's, vrouwen vinden zichzelf nu eenmaal altijd te zwaar zelfs alst niet zo is.
Ik vind mezelf niet te zwaar! :D

Uitzondering die de regel bevestigt .. Heb de eerste opmerking (over havermoutpap en kwark) al weer binnen op het werk, nu ik sinds zondag niet meer zo met de Franse slag met mijn dieet omga ;)

Espi, ik vind je resultaten heel goed! Weet je wat .. Koop een lichter zwempak, dan kun je op foto's ook veel beter het verschil zien. Ik kom wel fotograferen :)
 
Oh en espi, die 'gratenbalen' zijn echt niet mooi, remember ik was zelf zo :( En je borsten raak je NIET kwijt, ze zijn nu kleiner geworden, maar als jij gewoon (nou ja, noem het maar gewoon, is een hele prestatie :thumb: ) je buik wegtraint/-dieet, heb je nog steeds borsten en zullen ze waarschijnlijk juist mooi in verhouding met de rest van je lijf zijn!
 
Ja, maar die plaatselijke vetvermindering was toch een mythe, er ging toch overal een laagje af, net zoals je een ui pelt.
Daar waar het minste vet zit, is het er het eerste af: bijv vingers, onderbenen/onderarmen en gezicht.
Op de buik en op de heupen zit het meest, dat blijft hardnekkig zitten (nou ja.. toch al 6 en 7 cm kwijt).
Maar een nicht van me is bijv. best mager op haar bovenlijf en ze heeft echt een extreem dikke kont en bovenbenen.. ze heeft er zelfs medische klachten van.

Gratebaal was een grapje.. zie discussie over die Playboy dames..
 
lijkt wel of je hart alleen op de av klopt zo langzaam.
groetjes
 
Mijn broer heeft trouwens ook best een langzame hartslag en die traint helemaal nooit, niks. Is wel door boerderijwerkzaamheden een tikkeltje fit.. je moet natuurlijk best veel sjouwen en tillen..
 
Originally posted by Esperantisto
Mijn broer heeft trouwens ook best een langzame hartslag en die traint helemaal nooit, niks. Is wel door boerderijwerkzaamheden een tikkeltje fit.. je moet natuurlijk best veel sjouwen en tillen..

Heet dat niet een sporthart, of is dat een fabeltje?
 
Ja, het hoeft niet altijd door sport te komen denk ik nu.
Een extreem vergroot hart dat veel bloed door je bloedvaten kan jagen door jarenlang veel cardio (of zeer veel KT???) te hebben gedaan moet 'af'getraind worden als sportlieden stoppen met sporten. Er zijn heel wat sporters een jaar na hun 'pensioen' aan een hartstilstand overleden..
 
ik heb juist een race hart :(

mn hart is volgens mij te klein.. hartslag is altijd minimaal 20 hartslagen meer dan bij 'normale' mensen
 
Back
Naar boven