Fitness Seller

Espi's foto's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En, ben jij een ecto? Bij diersoorten is het zo dat een dier met een snelle harstlag een zeer snelle stofwisseling heeft. Een kolibrie zou bijv. 200 sl/min hebben?? Een walvis een uitzonderlijk trage en die heeft ook een zeer trage stofwisseling.
 
mooie foto's hier in de fotosectie en al 22 reacties erop.
ga zo door!
 
Originally posted by bestoldschool
mooie foto's hier in de fotosectie en al 22 reacties erop.
ga zo door!
:rologen:
 
Laatst bewerkt:
Espi, plaatselijke vetverbranding door oefeningen is een mythe, dat wil niet zeggen dat je niet op bepaalde plaatsen eerder vet verliest. Als jij, toen je dik geworden bent, op het laatst vooral vet aan je buik erbij hebt gekregen, dan zal dit ook als eerst weer vertrekken bij het lijnen. Last in, first out :)

En w.b. je borsten, die kunnen niet verdwijnen! Kijk maar naar mij, ik heb kleine borsten, maar ook een platte buik waar ze bij passen. Had jij (nu) mijn borsten, dan waren ze volledig onzichtbaar geweest, maar je borsten en buik blijven vanzelf in verhouding. Dus maak je daar asjeblieft niet zo druk over :(
 
Wat is er? Heb je er soms problemen mee dat er geen foto's in deze thread staan? Ik vind het nog steeds een heel nuttige thread, en dat espi (nog) geen foto's heeft geplaatst, heeft ze duidelijk verklaard. Kun je met die thread van Richard ook wel problemen hebben.
 
Nou, de foto's heb ik naar T gestuurd met het verzoek ze te plaatsen.. ik voel me al gek dat ik het gedaan heb, maar wie A zegt moet ook B zeggen..
Helaas wateen.. ik ben het allereerst op mijn buik dik geworden, al toen ik 14-15 was kreeg ik daar vetrolletjes.. en dikke ook.. voor de rest zag je bijna helemaal niet aan me dat ik dik was.. als ik er echt van af wil, zal ik toch aan liposuctie moeten doen.. echter, net als die tattoo die ik wil hebben , ga ik daarbij niet over 1 nacht ijs en wil eerst zo ver als mogelijk op natuurlijke wijze komen..... evt met hulp van een ECA stack dan ;).
 
Zoek de verschillen!

Hier zijn dan wat foto's.. eerst de minst erge :
[Abeelding niet meer beschikbaar] en [Abeelding niet meer beschikbaar]

van de armen op resp. 6 oktober (1e dag dieet) en 23 november (na 3 weken KT en 3 weken fietsvakantie)
 
Zoek de verschillen

En hier een zijaanzicht van linkerarm en -been:

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]


op weer 6 oktober en 23 november (49 dagen verschil)
 
Zoek de verschillen

Als laatste 2 foto's van voren, waarin ik de profs nadoe ;).
Als je mijn gezicht had kunnen zien, dan zag je dat ik in een stuip lag van het lachen...
Het blijft me verwonderen hoe ik met zulke dunne polsen en zonder trainen zulke massieve schouders kan hebben!

[Abeelding niet meer beschikbaar] en [Abeelding niet meer beschikbaar]

op weer 6 oktober en 23 november (49 dagen verschil)

Omdat het badpak zwart is, zie je het grootste verschil niet.. de buikomvang is zeer sterk afgenomen.. maar ja, nog steeds dik hoor...
Afgezien van datgene wat je dus niet kunt zien, kun je evt. wel zien dat mijn bovenbenen en onderarmen wat smaller lijken te zijn geworden...

Al met al lijkt het nog niet zo veel...

MAAR, wat vinden jullie van de mogelijkheden die ik zou hebben?

Als ik met een positieve blik kijk.. zie ik me zelf nu meer als iemand met een endo-romp en meso-extremiteiten..(armen/benen/hoofd)
 
Ik zie alleen kruisjes :S

Zijn ze offline gehaald ofzo?
 
Ja, ik heb vanochtend zitten klooien tot en met om de foto's te zien te krijgen... geen sjoege. Ik kom net terug van sportschool en wat dies meer zij.. en ineens zie ik ze weer.. kan het niet zijn dat de server off-line was?

Trouwens.. ik heb net mijn 1RM bepaald voor de legpress.. nou, ik kan binnenkort aan de front squat gaan beginnen (ook even met een heel licht gewicht geprobeerd om te testen)... weet je wat ie was? 250 kg! Ik stond paf! Of valt dat gewicht mee? Ik heb nog nooit iemand zien leg pressen op 250 kg.. steeds 20kg omhoog toen ik de halve beweging maakte en merkte nog evt wat hoger te kunnen.. ik durfde niet voorbij de 250 te gaan (max is geloof ik 270 kg van dat apparaat bedoel ik)! Maar 250 kg moet ik met wat training straks makkelijk kunnen verbeteren denk ik....

Edit: heb er met wat powerlifters over gesproken.. die vonden mij heel heel fout bezig. Veel te snel al met een 1RM begonnen dus.. :( en dat ik toch vooral de leg press niet meer moest doen.. had ik alleen wat aan voor mijn kuiten.. maar ja, de squat is niet voor korte achillespezen weggelegd.
 
Laatst bewerkt:
Zie nog steeds kruisjes :mad: :(

Anyway ik gan u pitten zie morgen hopelijk wat meer :)
 
sorry..ik dacht dat het zou lukken...
 
Dat is het! er staat nu een beveiliging op dacht ik..ja dan werkt het idd niet meer ...
 
Ik zie ze nu wel hoor, maar waarom is alles groen?
 
Omdat ik de klerezooi in mijn kamer niet wilde laten zien en gewoon de eerste de beste willekeurige kleur nam, toen ik met het toverstokje zwaaide in het Photoshop programma.... :D
Het dekbed bleek haast niet weg te krijgen...
Ook laat ik voorlopig nog niet mijn middel zien... dat is al 20 jaar het voorwerp van schaamte :(... pas als ik daar enigszins tevreden mee ben wil ik wel het verschil tonen... ;)
 
Back
Naar boven