MuscleMeat

Espi's foto's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Robin
normale fit-waarde 32 sl/min??? Vind je dat niet wat aan de zeer lage kant!? Normaal ligt dat rond de 60! Toekomstige pace-maker klant!? :gosh:

En gisteren schrok ik me te pletter... had weer eens 29 maar ik hoop dat de hartslagmeter niet in orde was... moet eens een meter van een ander lenen. Zelf opmeten is niet zo handig en van opmeten door een ander, daar raak ik te opgewonden van (tenzij het een verpleegster is die dat de hele nacht doet, zoals destijds in Zweden na een ongeluk :) .. toen is ook die 32 waarde echt 5-6x vastgesteld).
Het klinkt stom, maar 32 klinkt veiliger dan 29.. er zit dan ineens een getal 2 voor en dat is al dichtbij 'dood en onder de zoden'.. :rologen:

PS : las dat Armstrong een absolute rustslag van 25 had.. gelukkig, ik kan nog ff zakken voor ik in paniek moet raken
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat je een wijf was.. Jeetje..
 
Originally posted by Hulk
Ik wist niet dat je een wijf was.. Jeetje..
Ben ik ook niet.. ben een vrouw :p (staat trouwens ook in mijn stats voorin en in mijn sig die bij elk van mijn talloze berichten staat, maar dat leest niemand ooit geloof ik).

Hoezo, jeetje.. wat vind je er van? Heb ik eindelijk foto's en dan heeft er niemand commentaar, afgezien van Spike..
 
Laatst bewerkt:
Re: Dan maar cijfers...

Originally posted by Esperantisto
Stats.. tja, het streven is om elke maandag mezelf op te meten en MLM te bepalen.
25 november (39 dagen later!)
73 kg - 32,9% LV (49,0 kg MLM)
0,5 kg MLM eraf, 3,5 kg vet/water.. KT is spiersparend geweest..

lichaamsmaten
Links: bovenarm-onderarm : 35 - 25
okselromp - middel - heupen: 93-94,5-103
Links: bovenbeen - kuit: 63-38
nieuwe stats:
di 3 dec
73 kg - 33,6% LV (48,5 kg MLM)
te weinig vet gegeten in de afgelopen week en te veel eiwit.. lichaam heeft daarom meer eiwit verbrand ipv vetten.. ook te weinig kcal gegeten. Heb nogal wat maaltijden overgeslagen door luiheid en gebrek aan eetlust... ook te weinig gedronken. Het gevolg was dat ik weer snel koude handen en voeten kreeg.. HET signaal dat mijn stofwisseling weer aan het vertragen was. Moet hier op blijven letten. Niet minder, maar meer eten om de kachel brandende te houden..

lichaamsmaten
Links: bovenarm-onderarm : 34 (-1)- 25
okselromp - middel - heupen: 93-94 (-1/2) -102 (-1)
Links: bovenbeen - kuit: 63-39 (+1)

weet nog steeds niet of ik wel goed meet..
 
Laatst bewerkt:
Misschien een rare vraag maar hoe lang/kort ben je ?
 
he espi, je maakt het ons er niet makkelijk op hoor, met al dat groen. Maar je vroeg om reakties, dus ff wat beter gekeken en het groene filter genegeerd.

Je kan toch wel een verschil zien hoor. Ik zie bij je pols meer definitie, je bovenarm lijkt meer vorm te hebben, en je bovenbenen lijken ook wat meer aan definitie gewonnen te hebben (je staat wel iets anders op die foto van 49 dgn later).
Tja, en je hebt een bruiner kleurtje he?? :D
Sluit me aan bij Spike: wat een kuiten!

Ga zo door, je zit nog niet op je streefgewicht, maar met jouw doorzettingsvermogen zal dat absoluut lukken. Ook compliment dat je je foto's plaatst, zelf ben ik daar nog niet 'rijp' voor.
:thumb:
 
Ja.. wateen heeft me aangezet, zij wilde foto's en omdat ik veel over Body-for-Life lees en wist dat ze nogal staan op begin-foto's vond ik het nu ook wel een goed idee.
72-73 kg is mijn normale fitte zomergewicht.. daar onder gaan zitten zal heel wat moeite kosten, vooral omdat ik letterlijk honderden malen maar 1-2 maaltijden per dag heb gegeten. Het zal niet meevallen die stofwisseling aan te slingeren. Maar het kan wel.. en soms snel ook.
Ik kick echt helemaal op dat KT.. raar hoor, ik durfde nooit ver te gaan wegens RSI en nu merk ik dat ik er zelfs minder last van heb, juist door KT. Vindt het ook leuk de trainingen zelf samen te stellen en te experimenteren, bijv. bij quads de squat (front/sumo) er bij te doen, straks ga ik bankdrukken ipv dumbbell press (zit nu op 2x10 kg in 3e set) en vanochtend heb ik voor het eerst gedipt (assisted).. onbekende oef dus flinke spierpijn.

Als ik tot 68 kg afval, laat ik de buik zien en het verschil.. leek wel 6 maanden zwanger :(.
 
Laatst bewerkt:
zeker verschil te zien.. ga zo door meissie
ik lag op tafel cardioloog met hartslag 43.. ook veel gefietst en vroeger veel gelopen
 
OK.. ik heb wat stats opgeduikeld en wil ze ff bij elkaar zetten om het verschil te zien. Dan zie ik zelf ook dat het toch ook niet helemaal slecht nieuws was de afgelopen tijd.
1 waarde per maand. In oktober ben ik serieus begonnen met ketodieet en tegelijkertijd 3x per week ging cardio-en (spinning en zwemmen) evenals 4x KT (eerst Body-for-Life, later 4-5x a la BB).
Doelstelling: bereiken 20-22% BF met behoud spiermassa, waarchijnlijk 60-63 kg, het gewicht dat ik het laatst in 1985 had en misschien op plaatje onderin??? (geen weegschaal gezien in 5 maanden tijd).

Alg: lengte 1,58 m vrouw 38-39 jaar.
borst - middel - heup - dijbeen - bovenarm - gewicht-vet%-MLM -
Toelichting per maand
jan-februari: was weer begonnen met spinning (3x/wk) maar nog steeds zwaar ivm kerstpauze met veel vreetgedrag. In januari meegedaan met spinningmarathon. Midden-feb hielspoor opgelopen met touwtje springen.. sukkel daar nog steeds mee.
16-1: nog geen cm-metingen, 82,5kg-36,9%/30,4kg vet - 52,1kg MLM.
12-2: 116-105-112-63-34 cm bij 83 kg, 36,2%/30,6kg vet, 52,3 kg MLM.

maart: helemaal gestopt met KT en spinning wegens hielblessure, waarschijnlijk net aan fysiotherapie op sportschool begonnen (veel lichte KT-oefeningen).. desastreuze gevolgen voor gewicht!
14-3: 111-104-110-62-31 cm bij 85kg, 37,8%/31,4kg vet, 53,5 kg MLM

april: geen verandering (nog steeds geblesseerd, nu ook aan schouder ivm roeien)
16-4: 111-100-111-64-34 cm bij 85 kg, 38,0%/32,3kg vet, 52,7kg MLM

mei: weinig veranderd.. depri-toestand, weinig metingen, hee, toch in cm afgevallen!
6-5: 109 - 102-110-63-32,5cm bij 83kg, 37,2%/31,0kg vet, 52,0 kg MLM

juni: laatste meting voor lange reis naar buitenland.. goed geoefend met fysiotherapie, ook weer beetje gaan spinnen.. begint te beteren met schouder. Geen verbeterde stats.
26-6 : 113,5-100-110-61-33 cm bij 83kg, 37,1%/3081kg vet, 52,2kg MLM. Dit is mijn referentie waarde bij de volgende metingen.

juli: was in Brazilië nu, dus geen vet% wel metingen. Veel gefietst nu... toch leuk verschil te zien in cms.. 14 cm minder maar liefst!
15-7: 107,5-100,5-106,5-59-33 cm bij ?? ??% en ??MLM.

augustus en september: geen metingen meer..geen zin an. Heb afwisselend gerust en gefietst . Nog steeds in Brazilië. Qua kms rijd ik veel minder dan op 'normale' tochten, maar dit is een gigantisch land.. ik eet waarschijnlijk niet goed, te veel frisdrank, te weinig eiwit en vet... natuurlijk weer erg verzwakt wegens ondervoeding.. desondanks ben maar 3 kg afgevallen (eig. 5 maar was vetgemest in SP , 2 kg erbij in 2 dagen). Slechts 1% vet minder dan eind juni. Dus TWEE kg spieren verloren...
eerste vetmeting thuis op
30-9: 80kg - 36,0%/ vet - 51,2 kg MLM.

oktober: nu serieus met lijnen begonnen.. en ook net met KT evenals spinning weer opgepakt.. het verschil is meteen al dramatisch!
17-10: 107-98,5-104-61,5-29 cm (20 cm eraf tov 26-6), 77 kg-35,7% vet, 49,5 kg MLM (hopelijk waterverlies)

november: medio november op fietsvakantie gegaan in Portugal (2,5 week). Daar te weinig gegeten. Eerste week beresterk, tweede week weer erg zwak gefietst.. zoals altijd.
Ervoor deed ik BFL: ma-wo-vr boven-beneden-boven en zaterdag depletie oef plus 2x spinning, 1x zwemmen of zo.. dus nu pas alle waarden bij terugkeer op 25-11.
EINDELIJK echte verandering.. veel cm er af en ook 2% minder vet! Toen deze draad begonnen.
25-11: 103-96-103,5-60-33 cm (27cm eraf!), 73kg-33,4%/24,4kg vet - 48,6kg MLM.

december: sukkelmaandje, stofwisseling vertraagd door ondervoeding in Portugal en dus stabiel ondanks dat ik me het leplazerus train... toch wel weer cms verloren, maar bijna geen vet of MLM, rara hoe kan dat?
Ben de feestdagen niet ongeschonden doorgekomen ondanks dat ik zo goed en zo kwaad als het kon het dieet vastgehouden heb met een enkele junk-maaltijd er door (ijs, toetjes) en ook getracht 5-6x te eten (later weer minder vaak). Was vreselijk depressief door weer en gebrek aan lich.beweging.. toch 3x KT getraind bij sportschool elders, 2x gezwommen en 1x100 km gefietst.. wat had ik wel niet gewogen als ik dat niet had gedaan.. ook nog trage gymnastiek gedaan en tai-chi. Met te zwaar dippen voor de kerst, vlinderslag en domme poging op het hoofd te staan loop ik een ernstige schouderblessure op... :( :bawling:
15-12: 102-92-102-63-31cm (38cm eraf) 73kg-33,1%/24,2kg-48,8kg MLM
5-1-2003: 103-95,5-103-63,5-35cm (weer 12 cm erbij tov laatste meting!!!, 26cm eraf tov 26-6) , 75,0kg - 34,5%/25,9kg vet (grrr.. 1,7kg erbij!!!) - 49,1kg MLM (****ing 300g MLM meer, ik verdrink mezelf!)


januari: na vreselijke dip, zie meting, gaat het nu weer beetje de goede kant op na een zwieper omhoog naar 75 kg .. zondag weer opnieuw meten. Ondertussen kan ik rug-schouder-triceps-borst nog steeds niet trainen wegens schouderblessure.
wel vet%: 72 kg - 33,7%/24,3kg - 47,7kg MLM (1,5 kg water eraf, 1,5 kg vet weer kwijt).
12-1-2003: 103,5-90-101-60-33 (40cm eraf!!!), 72-33,1%/23,8kg vet - 48,2kg MLM.

Dan nu die foto....gelukkig erg vaag, dus op straat herken je me nog steeds niet , haha... :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Espi in een analytische bui...
 
Jammer maar krijg een X je.
 
gek hoor.. ik zie de foto heel goed. Ik kan er geen verklaring voor geven.
http://www.geocities.com/Yosemite/9732/oz/wilpena.jpg
is de lokatie..
Ga je een paar stukjes terug dan zie je mijn echte naam en nog wat andere dingetjes... ik heb nooit een uitontwikkelde webstek gehad en steeds hulp van anderen gehad en het uiteindelijk niet afgemaakt (vele onafgemaakt dagboeken en oningeplakte foto's liggen hier of staan in de pc)

Espi
 
page is not available
 
He, ben ik geen modje hier, kan ik het ook niet veranderen ;) Nja, hier is die foto die esp bedoelt:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Meting van vandaag (zo 12-1)
Ik sta echt te kijken wat een verschil een paar gram KH minder en veel meer KT & cardio maakt.
Tov. 5 jan ben ik 14 cm kwijt en tov 15-12 2 cm..
Als ik niet zeker wist dat ik me enorm opgeblazen had gevoeld, had ik gedacht hier met een leesfout te maken te hebben...
Zijn er hier meer mensen die zich net een opgeblazen pop voelen met (veel) KH???

12-1-2003: 103,5-90-101-60-33 (40cm eraf!!!), 72-33,1%/23,8kg vet - 48,2kg MLM.

PS: o ja.. die cm verschillen gaan uit van meer meetwaarden, die hier niet bij staan, dat zijn o.a. oksel, kuiten en onderarm.. die waarden voegen niet zo heel veel toe omdat de okselmeting bij mij praktisch gelijk op gaat met die van het middel..
Verschil is wel bijv. dat voor het keto-dieet de okselbreedte sneller minder werd, nu is dat het middel. Logisch hè!

Espi

O ja.. sinds een week heb ik een bloeddrukmeter, dit ivm evt. ECA gebruik (ons ben voorzichtig). Ik ben nog niet begonnen ermee, maar het valt me ontzettend op hoe groot het verschil is tussen de periode dat ik NIET sportte
zo 5-1 even na opstaan: 125/87 bij 40sl/min
was 2 dagen na fietstocht van 100 km.
di 8-1 had ik dit: 114/77 bij 55 sl/min. Ik ben pas woensdag 9-1 weer gaan sporten..
zo 12-1 om 13 uur (was wel net gaan zitten na opstaan): 142/93 bij 38 sl/min (om 16uur gezakt tot 113/72 bij 52 sl/min)
Gisteren heb ik heel zware benen training gehad, 1x gespind en nog 2x 24 min intervallen gedaan op hometrainer EN 30 km gefietst...

Iemand die hier iets over kan zeggen
Ik voel me kiplekker veel beter dan bij die lagere bloeddruk van dinsdag toen ik nog van de brug dacht te springen vanwege gierende depressie, maar ik vind het verschil in bloeddruk nogal erg groot.
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van gisteren (5 feb).. hopelijk is er wat te zien.

De rest gaat niet zo erg vooruit.. wel zijn de contouren van triceps zichtbaar evenals biceps. De 'zwangere' buik is alweer wat minder maar nog niet afdoende.. (33% hè :- ( )

Espi
 
Laatst bewerkt:
Hier toch ook de biceps
 
Laatst bewerkt:
En 'most muscular' bespottelijk plaatje trouwens..
 
Laatst bewerkt:
En als laatste ontspannen.. met de buik :-(((((
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven