Fitness Seller

Espi's foto's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klasse espi vind je er goed uitzien joh :D

ben hartstikke trots op je !!!!!!!!!!!!

keep on the good work :D

ooit al es gedacht aan bodybuilding echt doen, want zo te zien heb je er wel goed potentieel voor..
 
Ja mooi ik vind vooral dat je goede potentie hebt om een wasbordje te kweken, ga zo door Espi, jij komt er wel!!
 
sarcasme druipt geloof ik van me beeldscherm af... :rolleyes:
 
ja, een beetje flauw wel van dat wasbordje maar ik was al niet anders gewend van sommigen.
Ik heb het de vorige keer weggepoetst en nu het minder erg is dan voorheen laat ik het dus zien.. het was dus vorig jaar april nog een tonnetje ... op de een of andere manier zit er niet super veel vet op benen en armen..
het is nu zelfs zo dat ik mijn gezicht er te mager uit vind zien.

Maar ja.. ik ben voorlopig even gestopt met keto, daar ik aan het reizen ben, maar ook omdat zoveel fietsen zich niet goed leent voor heel weinig KH. Waarschijnlijk zal ik rond 300 km /week gaan rijden en medio maart zelfs rond 1100 km in een week, 3 ritten van 160km, 3 van 80, 1 van 200 en 1 van 300 maakt 1220 km.. dat is dus Hell Week en ik doe het nog kalm aan want eig. zou ik dus 8 dagen lang 160 km per dag moeten rijden...
Dan is een vetvoorraad wel eens handig voor als je de man met de hamer tegenkomt.

Ben ook wel benieuwd hoe daar de sportscholen er uitzien.. ga lid worden van Gold's Gym denk ik om ong. 3x per week aan KT te doen ...

overigens ben ik nu 1 week geleden aan de ephedrine met caffeine begonnen. Ik merk nauwelijks verschil, behalve dan dat ik alerter word en het lekker warm krijg...

Het is trouwens verdomd jammer dat ik zo lang RSI gehad heb, ik was zo ongelooflijk gesloopt van een grote vormeloze fietstas sjouwen met fiets en een 3tal fietstassen erin dat ik dacht helemaal niet aan KT te hebben gedaan. Morgen gaan we kijken of het makkelijker gaat door 2 fietstassen met een koord aan elkaar te binden en de andere tas op de andere schouder te nemen.. beetje meer balans schijnt makkelijker te zijn... al lijk je dan echt helemaal op een Chinese koelie!

Groetjes,

Espi
 
Ach dat sommige een opmerking moeten doen over een ander zijn zwakkere onderdeel moet je je eigen niet op storen. Het enigste wat ze ermee benadrukken is dat ze geen respect hebben voor de sport die je beoefend en anderen.

Je hebt in ieder geval progressie geboekt en dat is het belangrijkste. Hopelijk bevalt het een beetje op je zo te lezen zware reis.
 
Groetjes uit SF. Ik ben hier al lid geworden van Gold's Gym. De apparatuur ziet er niet zo gelikt uit als bij mijn eigen sportschool. Maar de mannen die hier rondlopen zijn voor een groot deel wel erg gespierd.
Zag ook een man met heel gespierde benen, de meesten hadden ook vrij vormeloze broeken aan , maar deze dus niet.. bleek een triatleet te zijn, maar wel een met bodybuilders fysiek!

Heb een 45 graden leg press gebruikt voor mijn zware beenoef (gebruikelijk voor woensdag) en haalde 400 pond, dat is samen met de 40 of 45 pond zware stellage 440 pond = plm 200 kg. Niet gek geloof ik.

Helaas ontspannen db flye oefening met slechts 2 kg of hier dan 5 lbs. Om maar even het verschil in kracht aan te geven.

Ik zal nog wel vaker moeten sjouwen want morgenochtend neem ik de trein naar Santa Barbara en de fiets blijkt verpakt te moeten worden :(
Morgen al om 7:45 bij het station.. nou ja, ik ben nog niet aan het tijdverschil gewend..

Espi
 
En amuseer je je een beetje ginder?
 
Hoi, nu weer vanuit San Diego.. inmiddels voor de 2e maal in Gold's geweest.. zaterdag geen tijd gehad want ik zat in de trein. Na wat nadenken heb ik 2x een middelzware oefening gedaan en 1x een zware oefening.
Middelzwaar borst is db press, maar dat ging niet als gepland. Doordat ik van keto af ben gestapt ben ik sterker geworden dus ik kon meer hh dan de geplande 3x8 en heb er toen maar 5x8-12 van gemaakt.
Ook 5x5 Deadlift gedaan voor de rug en 3x8 sumo squat voor de benen en toen zat ik er wel doorheen. Ik had al 20 km gefietst naar de sportschool en ook maar heel weinig gegeten aan het ontbijt (mijn gastgezin had niet zoveel eten in huis en geen eieren). Ik heb nu ook even geen weipoeder (moet ik nog in handige verpakking aanschaffen) dus ik viel zowat flauw van de honger een pizza- en gyrostent binnen om salade met gyrosvlees en feta te bestellen.. zelfs de salade hier is heel vet!
Daarna doorgefietst naar een fietsenzaak waar CVAC gevestigd is, waar ik een gratis ijle-luchtbehandeling krijg en nu zit ik bij een Nederlandse thuis te internetten tot ze weer terugkomt vanavond...

Houd jullie nog wel op de hoogte.

Espi
 
Cool :cool: Maak je ook foto's? :thumbup:
 
Espi, hoewel wij wel vaak in de clinch hebben gelegen vind ik het wel grappig dat jij nu in San Diego zit, ben ik anderhalf jaar geleden ook geweest. Heb Gold's gym ook gezien, ocean pacific drive...... aan zee?!

enfin, veel plezier in die hele mooie vette stad....
 
Dank je wel. Ik zat in Ocean Beach op Newport Avenue, zal wel niet dezelfde geweest zijn. Ben nu een week ertussenuit geweest (qua Internet dan) en zat toen in Malibu. Baalde verschrikkelijk dat ik niet naar Venice kon in LA omdat het te gevaarlijk fietsen ernaartoe zou zijn. Mijn gastheer heeft dat jarenlang zelf gedaan, maar op veel plekken is de vluchtstrook afwezig, vandaar. In plaats daarvan rond 430 km gefietst in 8 dagen en belachelijk veel heuvelop gereden, waaronder 3x een klim van 4 km gem 12% (top 500 m) en regelmatig tot 17% steil. Gisterochtend (vrijdag) dus weer, weer 1,5 min sneller dan keer ervoor, maar toen ik vandaag voor het eerst in 8 dagen weer naar Gold's Gym ging (ben nu in Medford, Oregon) heb ik de deadlift maar afgebroken.. dat klimmen is heel erg zwaar werk voor je onderrug. Maar hier is de gym dus wel vlakbij, niet ertegenover net als in SD, maar een paar straten verderop. Ik hoop evt. bij terugkeer uit Texas nog even in Venice aan te wippen, maar ben bang dat het er niet in zal zitten.. :(

Vandaag weer op de weegschaal gestaan, er is geloof ik weer 1 kg af.. nu dus op 68 kg (12 minder dan begin oktober).. nog 4-7 kg te gaan voor ik op gezond (25-20%) zit.
Ik weet nog niet of ik weer tijd zal hebben.. mijn gastvrouw heeft een week vrijaf genomen om samen veel te gaan fietsen, vandaar...
 
Morgen gaan we kijken of het makkelijker gaat door 2 fietstassen met een koord aan elkaar te binden en de andere tas op de andere schouder te nemen.. beetje meer balans schijnt makkelijker te zijn... al lijk je dan echt helemaal op een Chinese koelie!

Groetjes,

Espi [/B]

:o :o :o
 
Grrrr..vanochtend kon ik de Tanita-vetmeter van mijn gastvrouw (met atletenstand) uitproberen.. blijk ik dus proportioneel te zijn afgevallen. Met andere woorden: wel gewicht kwijt, maar evenveel spiermassa als vetmassa!
NIET GOED! Aan de andere kant is deze meter minder specifiek dan de andere: 32% kan hier dus 31,6-32,4 zijn en als het onder 32% is, is het minder dan de 32,8% die ik had.. maar toch ik baal! Ook al is het mooi dat ik minder zwaar ben.. kan ik beter de heuvels op.
Kan hier gelukkig wel weer trainen: de sportschool is plm 2 km verderop.

Espi
 
Back
Naar boven