MuscleMeat

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook tropical smaak.
Ik neem nu voor en na de training een volle maatschep.
Smaak is prima te doen, geen chemische nasmaak or what so ever.

Smaakt en werkt goed, maar krijg van mijn vriendin altijd de opmerking dat ik uit mijn bek stink :sad:

Wel top product :thumbs:
 
EAS is dus geschikt voor zowel de bulk als in de cut? En ik neem altijd een whey shake direct na het opstaan. Dan is EAS verder onnodig om in te nemen denk ik? Verder tijdens en ná de training innemen. In de cut, als je na KT ook nog cardio doet, dan gewoon tijdens + ná training innemen lijkt me? En na training neem ik ook altijd een whey shake, die dan nog steeds nemen of volledig vervangen voor EAS?

Zo te zien kan ik het beste de smaak tropical nemen :)
 
EAS is dus geschikt voor zowel de bulk als in de cut? En ik neem altijd een whey shake direct na het opstaan. Dan is EAS verder onnodig om in te nemen denk ik? Verder tijdens en ná de training innemen. In de cut, als je na KT ook nog cardio doet, dan gewoon tijdens + ná training innemen lijkt me? En na training neem ik ook altijd een whey shake, die dan nog steeds nemen of volledig vervangen voor EAS?

Zo te zien kan ik het beste de smaak tropical nemen :)

ja klopt EAS is altijd een goede keuze. EAS is echt voor rondom de training voor in de ochtend is het weer minder geschikt.

Ik zou het tijdens de training nemen (3 scoops) dan is whey niet direct nodig na de training.
 
ja klopt EAS is altijd een goede keuze. EAS is echt voor rondom de training voor in de ochtend is het weer minder geschikt. Ik zou het tijdens de training nemen (3 scoops) dan is whey niet direct nodig na de training.

Dank voor je reactie. Heb em zojuist besteld samen met de delicious pancakes, night protein en whey delicious :) EAS wil ik misschien nu al mee beginnen, maar wil het sowieso voor in de cut (begin ik over 2-3 weken mee). Is het trouwens goed te combineren met Animal Cuts? Zo ja, dan Animal cuts vóór de training en EAS tijdens of tussen KT en cardio?
 
Dank voor je reactie. Heb em zojuist besteld samen met de delicious pancakes, night protein en whey delicious :) EAS wil ik misschien nu al mee beginnen, maar wil het sowieso voor in de cut (begin ik over 2-3 weken mee). Is het trouwens goed te combineren met Animal Cuts? Zo ja, dan Animal cuts vóór de training en EAS tijdens of tussen KT en cardio?

Kan prima zo! ik zou EAS rustig opdrinken tijdens de gehele training. Dat doe ik zelf ook.
 
En hoeveel gram dextrose kun je trouwens het beste innemen bij EAS?
 
En hoeveel gram dextrose kun je trouwens het beste innemen bij EAS?

Iemand? Doe nu meestal 10gr EAS + 30gr dextrose in mn bidon voordat ik ga trainen en drink die de gehele training op (vul het water tijdens de training meestal nog 2 keer aan, als de bidon half leeg is). Ná de training neem ik nu geen whey meer, omdat ik dus al de EAS + dextrose neem...
 
Iemand? Doe nu meestal 10gr EAS + 30gr dextrose in mn bidon voordat ik ga trainen en drink die de gehele training op (vul het water tijdens de training meestal nog 2 keer aan, als de bidon half leeg is). Ná de training neem ik nu geen whey meer, omdat ik dus al de EAS + dextrose neem...

Ik zou 15 gram EAS nemen met 30gram dextrose dat is een mooie verhouding.
 
Waarom zoveel snelle koolhydraten?

Dit was een antwoord op de vraag van iemand die al 30gram snelle carbs nam. Hoeveel je neemt is iets wat je zelf moet bekijken. Meer als 30 gram zou ik ook snel aanbevelen.
 
Dit was een antwoord op de vraag van iemand die al 30gram snelle carbs nam. Hoeveel je neemt is iets wat je zelf moet bekijken. Meer als 30 gram zou ik ook snel aanbevelen.

En hoeveel beveel je zelf aan en waarom? Heeft deze hoeveelheid dan effect op de werking of heeft het meer te maken met de macro's die een persoon per dag moet bereiken?

Op de site staat namelijk:

In plaats van ervoor en erna, nemen steeds meer bodybuilders hun aminozuren in tijdens de training. Mix dan 20 gram EAS, eventueel gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice, in water en drink dit verspreid over je training.

Alvast bedankt voor de info.
 
En hoeveel beveel je zelf aan en waarom? Heeft deze hoeveelheid dan effect op de werking of heeft het meer te maken met de macro's die een persoon per dag moet bereiken?

Op de site staat namelijk:



Alvast bedankt voor de info.

Het heeft inderdaad met je macro's te maken. Voor een goede opname is 20 gram genoeg met 15 of 20 gram EAS. Dan is de werking beter hebben we gemerkt. Zit je op een dieet dan kan je ook de dextro weglaten.
 
Binnen nu en twee weken verwacht ik de nieuw Fruit Punch smaak, dan gaat de watermeloen uit het assortiment.
 
essensial amino

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over EAS.
Ik weten hoeveel dosering je moet nemen voor en na training. Er staat 1 dosering 10 gram voor en na maar als ik de achterkant van de doosje lees staat er dosering 10 gram (2 scoops) mijn vraag is nou is 1 schepje 10 gram of 2 schepjes 10 gram.
 
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over EAS.
Ik weten hoeveel dosering je moet nemen voor en na training. Er staat 1 dosering 10 gram voor en na maar als ik de achterkant van de doosje lees staat er dosering 10 gram (2 scoops) mijn vraag is nou is 1 schepje 10 gram of 2 schepjes 10 gram.

1 dosering = 2 scoops = 10 gram. Je neemt 1 dosering (van 2 scoops) voor en 1 dosering (van 2 scoops) na de training. Maar zelf neem ik altijd alleen 3 scoops en drink dit tijdens de training.
 
Kan ik EAS drinken tijdens de training en APWO voor na de training in de cut? Of is dit allemaal niet nodig.


Stomme vraag, APWO bevalt eigelijk dezelfde ingredienten. Of moet ik het in de cut extra nemen?
 
Laatst bewerkt:
Kan ik EAS drinken tijdens de training en APWO voor na de training in de cut? Of is dit allemaal niet nodig.


Stomme vraag, APWO bevalt eigelijk dezelfde ingredienten. Of moet ik het in de cut extra nemen?

heb deze vraag nooit gezien (nu maanden later :p).

Iemand de nieuwe Fruit Punch smaak al geprobeerd?
 
Back
Naar boven