XXL Nutrition

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
Standaard scoops van de eas geven ongeveer 9 gram, afhankelijk hoe vol de scoop is.
Wegen is altijd het beste als je zeker wilt weten.
 
Met XXL contact gehad. Wat op de beschrijving van de pot staat, is de actuele dosering. In mijn geval zijn 2 scoops 10 gram.

Afgelopen donderdag en vrijdag dus met de halve dosering (10 gram) gewerkt en toch impressed.

Vandaag dus met 20 gram getraind en ik vind het persoonlijk best een extreem goedje. In positieve zin.

Vroeger veel supplementen geprobeerd en kan het "placebo effect" aardig van de echte werking onderscheiden.

Dit supplement is absoluut geen bullshit en de werking ervan is optimaal.

Ik neem het tijdens de training overigens. Tropical Fruit is zeker goed te doen.

Als ik kritisch naar dit supplement kijk, blijf ik het een rating van 10/10 geven.
 
Dat zal dan ook op de pot vermeld staan. Die info is actueel :thumbs:
 
Met XXL contact gehad. Wat op de beschrijving van de pot staat, is de actuele dosering. In mijn geval zijn 2 scoops 10 gram.

Afgelopen donderdag en vrijdag dus met de halve dosering (10 gram) gewerkt en toch impressed.

Vandaag dus met 20 gram getraind en ik vind het persoonlijk best een extreem goedje. In positieve zin.

Vroeger veel supplementen geprobeerd en kan het "placebo effect" aardig van de echte werking onderscheiden.

Dit supplement is absoluut geen bullshit en de werking ervan is optimaal.

Ik neem het tijdens de training overigens. Tropical Fruit is zeker goed te doen.

Als ik kritisch naar dit supplement kijk, blijf ik het een rating van 10/10 geven.
'extreem goedje', 'halve dosering en impressed', 'geen bullshit' etc. Zeker dat je er geen halve gram speed hebt bijgedaan? :p
Ken niet veel mensen die zo lyrisch zijn over een amino product :')
 
Wat mij betreft praten jullie maar aan heren, ik vind het wel amusant :D

Net zoals jullie mijn review amusant vinden :roflol:
 
'extreem goedje', 'halve dosering en impressed', 'geen bullshit' etc. Zeker dat je er geen halve gram speed hebt bijgedaan? :p
Ken niet veel mensen die zo lyrisch zijn over een amino product :')

Hahahahaha dit.....Gaan man!!!!!!!! terror korps :D
 
Wat mij betreft praten jullie maar aan heren, ik vind het wel amusant :D

Net zoals jullie mijn review amusant vinden :roflol:
No offense maar vind je het zelf niet wat overdreven voor een aminoproduct? Wel top dat je het bij jou wel zo werkt natuurlijk :D
 
No offense maar vind je het zelf niet wat overdreven voor een aminoproduct? Wel top dat je het bij jou wel zo werkt natuurlijk :D

Ik heb al verschillende amino producten gebruikt. Maar nooit zulke effecten ervaren. Ben mss een non responder.
 
Ik train nu 8 weken ongeveer na 7 jaar niet getraind te hebben. Wat mij opviel is dat ik veel sneller verzuurd raakte dan voorheen. Misschien heeft het ook te maken met het weer opbouwen en / of spiergeheugen dat ik een grote boost krijg?
 
'extreem goedje', 'halve dosering en impressed', 'geen bullshit' etc. Zeker dat je er geen halve gram speed hebt bijgedaan? :p
Ken niet veel mensen die zo lyrisch zijn over een amino product :')
Ik kreeg ook het gevoel dat hij de review onder het verkeerde topic heeft geplaatst..dit soort ingen doet me toch meer denken aan Crack, NoxiPro of de oude Unstoppable..
 
Ik weet het ook niet verder heren. Ik ervaar deze dingen echt zo.

Misschien zorgt het ervoor dat m'n bloedsuikerspiegel sneller daalt vanwege de hogere intensiteit en dat dat er mee te maken heeft? Ik heb namelijk diabetes en spuit insuline.

Misschien kan dat ermee te maken hebben?
Ik moet ook om 16.30 "avond" eten sinds kort, anders een hypo.
 
Ik weet het ook niet verder heren. Ik ervaar deze dingen echt zo.

Misschien zorgt het ervoor dat m'n bloedsuikerspiegel sneller daalt vanwege de hogere intensiteit en dat dat er mee te maken heeft? Ik heb namelijk diabetes en spuit insuline.

Misschien kan dat ermee te maken hebben?
Ik moet ook om 16.30 "avond" eten sinds kort, anders een hypo.
Maar wat voel je dan precies tijdens het trainen of na inname? Ik gebruik ook soms EAS tijdens trainingen maar een boost ervan krijgen?
 
Een boost zoals cafeïne kan geven is het niet. Ik merk gewoon aan m'n setjes dat ik minder rust nodig heb tussendoor en dat ik mijn kracht niet zo snel verlies.

Verzuring sloeg snel toe voorheen. Met korte en lange rustpauzes. Nu zowat niet.

De zwaardere pomp die ik ervan krijg met dit gegeven is dan denk ik wel logisch.

En uiteraard werkt dit mentaal weer als een boost en vind ik de werking vrij extreem.
 
Is dit product tijdens een test kuurtje aan te raden om je te voorzien van de nodige bcaa's?

En hoe te combineren met dextrose gezien je dextrose na de training neemt en deze tijdens ?
 
Is dit product tijdens een test kuurtje aan te raden om je te voorzien van de nodige bcaa's?

En hoe te combineren met dextrose gezien je dextrose na de training neemt en deze tijdens ?
'Aan te raden'... Je kan het gebruiken ja, maar je kan het ook weglaten. Neem aan dat je met een testkuurtje een bulkkuur bedoelt? Dan heb je mijn inziens geen bcaa's nodig, je eet (normaal gezien) al genoeg eiwitten.
En je vraagt hoe te combineren terwijl je zelf zegt dat je EAS tijdens de training gebruikt en dextrose erna, wat is dan het probleem? Neem de EAS tijdens en de dextrose na de training :p
 
'Aan te raden'... Je kan het gebruiken ja, maar je kan het ook weglaten. Neem aan dat je met een testkuurtje een bulkkuur bedoelt? Dan heb je mijn inziens geen bcaa's nodig, je eet (normaal gezien) al genoeg eiwitten.
En je vraagt hoe te combineren terwijl je zelf zegt dat je EAS tijdens de training gebruikt en dextrose erna, wat is dan het probleem? Neem de EAS tijdens en de dextrose na de training :p

Haha .. Klopt! bulk kuur uiteraard
Ja nu ik me vraag zo teruglees snap ik hem zelf ook niet meer.


Ik zie op dit forum dat de meningen verdeeld zijn mbt bcaas tijdens een kuur.
Vandaar eigenlijk me vraag.


15 min na de training idd dextrose + whey shake
In me voedingsschema zit natuurlijk ook vlees
 
Back
Naar boven