AndroidHealthClinic

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit supplement heeft altijd meerwaarde, in welk geval dan ook. Ik zou zelf zeggen, pak het aan. Is toch weer extra.
 
Dit supplement heeft altijd meerwaarde, in welk geval dan ook. Ik zou zelf zeggen, pak het aan. Is toch weer extra.

Niet meetbare meerwaarde zal ook meerwaarde zijn zeker :)
 
Ik heb nu 6 weken EAS gebruikt en ik ben eigenlijk verbaasd over het resultaat. Ik zit al ongeveer 3 jaar op hetzelfde gewicht van 79...80kg met rond de 6%. Na iedere zomervakantie ben ik altijd ongeveer 4 kg aangekomen (vet). Vervolgens pak ik mijn vaste eetpatroon en trainingen weer op en na 6...8 weken zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik heb vaak last van spierpijn en vermoeide spieren dus ik dacht laat ik eens EAS proberen.

Nu 6 weken verder heb ik vandaag de balans eens opgemaakt (zo vaak weeg en meet ik me niet). 83kg en 6% vet. Ik was er zelf verbaasd over. Ik heb niets extra's getraind, niet zwaarder, alles hetzelfde. Geen garantie dat het door EAS komt, maar het is wel erg toevallig. Ik ben er in ieder geval tevreden over :-)
 
Hi Rene,

Voorheen was jij fan van de fruit punch.. maar hoe zit het met pina colada.. is het echt een aanrader?
heb hem 1 x geproefd en vraag me af of hij niet tegen gaat staan... anders vanaaf na uit eten bestellen.

Meningen van anderen zijn ook welkom.
 
Hi Rene,

Voorheen was jij fan van de fruit punch.. maar hoe zit het met pina colada.. is het echt een aanrader?
heb hem 1 x geproefd en vraag me af of hij niet tegen gaat staan... anders vanaaf na uit eten bestellen.

Meningen van anderen zijn ook welkom.

Ook benieuwd hiernaar.. ga zeer snel weer bestellen namelijk :)
 
Ik heb nu 6 weken EAS gebruikt en ik ben eigenlijk verbaasd over het resultaat. Ik zit al ongeveer 3 jaar op hetzelfde gewicht van 79...80kg met rond de 6%. Na iedere zomervakantie ben ik altijd ongeveer 4 kg aangekomen (vet). Vervolgens pak ik mijn vaste eetpatroon en trainingen weer op en na 6...8 weken zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik heb vaak last van spierpijn en vermoeide spieren dus ik dacht laat ik eens EAS proberen.

Nu 6 weken verder heb ik vandaag de balans eens opgemaakt (zo vaak weeg en meet ik me niet). 83kg en 6% vet. Ik was er zelf verbaasd over. Ik heb niets extra's getraind, niet zwaarder, alles hetzelfde. Geen garantie dat het door EAS komt, maar het is wel erg toevallig. Ik ben er in ieder geval tevreden over :-)



DBB 6% of the real deal ?



Dexa scan of zelf lopen prutsen ?
 
DBB 6% of the real deal ?



Dexa scan of zelf lopen prutsen ?


Huidplooi meting. Het was op de sportschool, dus geen arts, maar een serieuze instructeur
 
Pina colade EAS is of er een engeltje op je tong piest!

Van wie denk je overigens dat marina1975 die sample heeft gehad.. :rolleyes:
Je hebt gelijk... hij is echt lekker! :D

je sample heeft me echt overgehaald.. en hoe jij er in geuren en kleuren met smaak over verteld uiteraard! :roflol:
 
Je hebt gelijk... hij is echt lekker! :D

je sample heeft me echt overgehaald.. en hoe jij er in geuren en kleuren met smaak over verteld uiteraard! :roflol:

Hmm.. overmorgen ben ik aan de beurt.. nog 1 training met Tropical en de pot is leeg.. ben nu erg benieuwd!

Even wat anders dan de smaak he, hoe werkt dit supplement voor jou?
 
Hmm.. overmorgen ben ik aan de beurt.. nog 1 training met Tropical en de pot is leeg.. ben nu erg benieuwd!

Even wat anders dan de smaak he, hoe werkt dit supplement voor jou?
Ik wissel nu gewoon af. :D
Het geeft me wat meer energie tijdens het trainen lijkt het. Ik merk wel sneller herstel dan wanneer ik het niet neem
 
Ik wissel nu gewoon af. :D
Het geeft me wat meer energie tijdens het trainen lijkt het. Ik merk wel sneller herstel dan wanneer ik het niet neem

Dat heb ik ook. Verzuring blijft ook langer uit en herstel beter tussen m'n setjes door. Echt een blijvertje :)
 
Mij viel het nut van EAS pas op na m'n pot op was en ik het even niet meer gebruikte. Ik had veel meer dan gewoonlijk last van spierpijn na het trainen dan toen ik het wel gebruikte. Ik gebruik de green apple trouwens en die vind ik echt goed om te drinken tijdens de gymsessie.
 
Back
Naar boven