Fitness Seller

'Estelle Cruijff loog voor Badr Hari bij politie'

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

The0mega

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
32
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een valse verklaring afgelegd bij de politie over Badr Hari.

Foto: ANP
De blondine loog voor haar nieuwe vriend over de mishandeling, waar ze getuige van was bij Sensation White, meldt De Telegraaf.
''Wellicht dat de diepe verliefdheid bij haar invloed heeft gehad op wat ze bij de politie heeft gezegd'', aldus de advocaat van Hari, Ficq. ''Ze is bereid om te vertellen wat ze heeft gezien.''

De ex van Ruud Gullit, die getuige was van de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
''Estelle heeft Badr heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer en dan is het over, heeft ze gezegd'', vervolgt Ficq.
Dankzij Cruijff ging het wel beter met de kickbokser: ''Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan''. Het was ook nadrukkelijk op Estelles verzoek dat Badr zich meldde bij de politie, drie weken terug.

Bron: nu.nl

Nog 1x en dan is het over? Bedoelt ze dan dat ze zelf die laatste x is? :roflol:

Tevens: Oud nieuws en kan wel bij de rest van de Badr soap denk ik?

wel leuk/lief dat Estelle denkt dat ze ook maar enige macht heeft om te dreigen.

Ik hoop dat estelle ook opgesloten wordt

Krijgt zij ook een straf of wat? Of komt ze ermee weg omdat ze een vrouw en bekend is.

een valse verklaring afleggen is toch ook strafbaar?

Estelle is echt zo'n domme breezerslet, als die aap van een badr hari nog iemand besluit te mishandelen hoop ik dat zij het slachtoffer is.

Volgens mij alleen bij de rechter als je onder ede staat.

Volgens mij bij een politieverhoor ook, enkel als verdachte hoef je niet aan je eigen veroordeling mee te werken als je als getuige komt op verhoor sta je wel in je recht niets te verklaren of je op je zwijgrecht te beroepen.

Verklaard ze dat ze even vergeten was dat Badr Hari nog naar de wc is geweest, maar dat ze verder samen waren, problem solved.

Volgens mij bij een politieverhoor ook, enkel als verdachte hoef je niet aan je eigen veroordeling mee te werken als je als getuige komt op verhoor sta je wel in je recht niets te verklaren of je op je zwijgrecht te beroepen.

Hmm.. Bij de rechter valse verklaringen afleggen is ieder geval een stuk strafbaarder..

Vals aangifte doen daarnaast is wel weer redelijk zwaar strafbaar en kan bij een simpele aangifte al oplopen tot honderden euro's politie kosten terugbetalen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven